CHAPTER THREE- POTIONS

139 7 1
                                    

"Dělej příjdeme pozdě!" hulákala Pansy na Zuri když spěchaly na hodinu lektvarů pana Křiklana.

"Počkej nemám ještě ani zavázanou kravatu!" Zuri se snažila ve spěchu si zavázat kravatu jak jen to šlo "kurvaaaaa" vykřikla nahlas. 

"Pšššt" Pansy pořád za běhu ukázala na Zuri ať laskavě zmlkne.

"Jo promiň" převrátila oči a hlasitě vydechla.

"Pane Křiklan my se moc omlouváme že jdeme pozdě" rozrazily dveře celé udýchané a Zuri se buransky omluvila. Zuri měla kravatu závázanou odbytě.

"V pořádku dámy, ať už se to prosím nestane" pousmál se. Křiklan byl pohodový chlapík, kdyby přišly pozdě na hodinu od profesora Snapea, mohly by se rozloučit z kyslíkem.

Postavily se do davu Zmijozelů a Havraspárců. Byly v zadu přímo kde se lidi půlily. 

"Podívej kdo tam je" ukázala Zuri na Matthea, který byl pouze pár kroků před nimi.

"On se s tima jeho kamarádama snad nikde nehne" dodala posměvačně Pansy šeptem.

Draco začal něco šeptat Mattheovi do ucha a Zuri vykulila oči.

"Tvůj přítel se baví s tím nafoukancem?!" vyhrkla pořád šeptem.

"Ano, promiň chtěla jsem ti to říct, ale myslela jsem si že se naštveš" Pansy jemně pokrčila ramena a obočí ji poklesko smutkem.

"Panebože Pansy, kvůli takové prkotině přece nebudu naštvaná no ne?" usmála se a Pansy ji úsměv opětovala.

"Teď si uděláme dvojice, s kterými budete pracovat do konce pololetí" řekl Křiklan skoro u konce hodiny. 

Zuri se hnedka podívala na Pansy, ale ta se už dávno dívala na ní. Z jeejich pohledu bylo jasné že si chtějí říct že budou spolu.

"Ale rozdělím si vás já sám" držel v rukou papír.

"To si děláš srandu ne?!" vyhrkla Zuri. Obě dívky na sebe zase pohlédly znechuceným obličejem.

"Takže Mary Macfill a Denis Sildin" řekl a dvojice se hned našla a postavila mlčky vedle sebe.

"Sakra dává kluka a holku, to je špatný" pošeptala Pansy.

"Pansy Parkinson a Lorenzo Berkshire?" zvolala jména a Pansy se na Zuri naposledy podívala a odešla za tím chlapcem který Mattheovi řekl že je na mol. Pak Křiklan zvolal další jméno chlapce ketrý se od Matthea ani nehnul.

"Theodore Nott a Maya Sinner?" Theodore byl ten z vlaku! 

"Tak a mám tady poslední dva" ťukal tužkou na papír "Zuri Deathwill a Mattheo Riddle" 

Zuri ztuhla na místě když ji přiřadil k Riddlovi, a ještě víc když se na ní otočil a podíval hluboko do očí. Cítila jeho pohled až na duši. Přikráčel k ni beze slov.

"Tak podívejte se kolem sebe kdo je s kým ať se mi tajně nevyměníte" podivně se zasmál jako sele a oznámil "tak konec hodiny uvidíme se příští týden"

Všichni se začali rvát do dveří  a Mattheo a Zuri stáli pořád na jednom místě. Místnost se vyprázdnila a Mattheo se otočil na Zuri, vypadal že už je na odchodu ale jen dodal "tak ahoj příští týden, parťáku" řekl s naprosto klidným hlasem. Očividně ho netrápilo že Zuri říkal divnými přezdívkami. 

Prostě jen ahoj? Co to jako mělo znamenat? Proč se chová jako idiot? Ne, počkat od je idiot. přemýšlela později toho dne večer Zuri.

"Jdeš na večeři?" zeptala se jí Luna.

"Nemám hlad, klidně bež" usmála se a odešla. Dveře jemně bouchly. Na pokoji byly holky jen dvě, ale z nějakého důvodu měly tři postele. Když kamarádka byla konečče pryč mohla konečně udělat tu jednu věc. 

Zapálit si.

Vytáhla si ze svého kufru krabičku a z ní jednu cigaretu. Než nahrabala hulků svíjela tenkou tyčinku mezi rty. 

"Kde mám tu zkurvenou hůlku?!" vykřikla si pro sebe Zuri. Hmatala různě po kapsách. Prohrabala celej pokoj, furt nic. Nemeěla žádný zapalovač. Nic spojeného s ohněm.

"Pansy má vole zapalovač, ale přes celej hrad se mi fakt nechce" mluvila si pro sebe. Cigaretu si přehodila z pusy do ruky a pomyslela na ten pocit v plicích "určitě chce" cigaretu založila zpátky do krabičky a dala si je do zadní kapsy od kalhot. Zuri jen tuze doufala aby Pansy nebyla zrovna na večeři.

--

"Pansy?" Zuri zaklepala na dveře od Pansy pokoje "no tak Pansy prosím" zoufale klepala na dveře s hlavpu opřenou o dveře.

"Je na večeři, parťáku" 

"Jdi pryč Riddle, na tebe fakt nemám náladu" řekla, chtěla zamluvit to trapno že právě klepala na dveře za kterými nikdo není.

"Pardon, paní nafoukaná" zvedl ruce vedle hlavy, sarkasticky a udělal otravný obličej.

"Nafoukaná? a ty se mi divíš?" pokrřila obočí které tvořilo oblouček.

"Popravdě, ano" ruce položil zpátky k tělu a jednu založil z poloviny do kapsy od džínů.

"Neotravuj mě, jdi spát nebo co bys teď normálně dělal jo?" sarkasticky se na něho usmála, ale hned co Riddle zase otevřel ústa se proměnil v úšklebek.

"Normálně bych teď určitě někoho otravoval. Dnes si to s tvým štěstím ty" vykulil oči a usmál se nafrněně.

"Říkáš to jako kdyby ses s tím mohl chlubit" uchechtla se a oddálila se malými krůčky od dveří.

Mattheo pokrčil rameny. 

"hele, pokud tu není Pansy tak prostě jdu, papa pane "jsem dokonalý"" Zuri se uklonila aby ho schválně naštvala a otočila se k němu zády aby mohla konečně odejít.

"Počkej" Zuri cukla, když jeho ruka skončila na jejím rameni. Proč ji zastavil? O co mu zase jde? 



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 04, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I'll always hate you, Riddle | Mattheo Riddle | Enemies to LoversKde žijí příběhy. Začni objevovat