" son 1hafta güzelim"

46 9 0
                                    

2019.10.03

" Seni kaybettikten sonra her gece mezarında uyuyordum her saniye yanındaydım

Sana söylediklerimi duyduğunu biliyorum, beni bırakmak istemediğinide biliyordum.

O gün gelmek istemememin sebebi sana evlenme teklifi hazırlamamdı, eyer o gün ölmeseydin belki bu yaz düğünümüz olurdu. Yada o gün seni göndermeseydim şuan yanımda olabilirdin güzelim.

Ama sana iyi bir haberim var bebeğim, buluşmamıza 1hafta kaldı güzelim

Çoğu insan bana deli dıyor ama delirmedim yemin ederim. Bugün felix ve hyujin yanıma geldiler onlara gideceğimi söylediğimde hyujin nete gideceğimi felix ise neden gideceğimi sordu. Ama bilmiyorlarki gittiğim yerde çok mutlu olacağımı.

Son 1 hafta sonra bu yaşadığım mutsuzluktan,acılardan kurtuluyorum güzelim daha önemlisi sana kavuşuyorum.

Anı 2018.10.09

Han ile sevgili olalı 1 yıl oluyordu ve bugün benim doğum günümdü fakat ondan hediye istemedim çünkü onun varlığı tüm hediyelere bedeldi.

Evden hazırlanıp çıkmıştım okula 30dk önceden gidiyorduk çünkü han ile daha fazla konuşmuş oluyorduk. Kulaklığımı takıp durağa yürümeye başladım. Durağa vardığım gibi otobüs gelmişti bugün şanslıydım.

Okulun önünde inip bahçeye girdim fakat bahçede bizimkilerden kimseyi görememiştim. Binaya girip sınıfa doğru ilerledim fakat sınıfın ışıkları kapalıydı.

Sınıfa girer girip ışıkları yakmamla han elimdeki pastayla saklandığı yerden çıktı.

"İyiki doğdun balım"

"Gerek yoktu güzelim ama teşekkür ederim"

Han elindeki pastayı masaya bırakıp yanıma geldi ve dudaklarını duduaklarımla birleştirdi.

Bir kaç dakka sonra geri çekilip

"Hediye istemediğin için bu öpücüğü hediye olarak say" dedi utanarak

Han'a açıldığından sonra asla öpüşmemiştik beni kendi isteğiyle ilk öpmesiydi.

Ellerimi beline dolayıp "bu hediye diyer tüm hediyeye değer"

(Şimdi zaman)

Sensiz bir doğum günü... sana çok alışmışken neden gittin hannie? Neden sensiz yaşayamayacağımı bildiğim halde neden gittin?

Seni özlüyorum hannie ama bu Özlem yakında bitiyor. 1hafta kaldı güzelim

Seni koruyamadım Affet beni güzelim"



Naber lo nasılsınız? Bölüm güzel olmuşmu????  belki han yaşıyordur??????

Affet beni güzelim/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin