Aden kandemir'den.
Bu sabah yine uykumu alamadan uyanmıştım.Pencereden dışarı baktığımda siyah arabaların hala orda olduğunu gördüm. Yaklaşık 3 gündür orda duruyorlardı.
Belki de benim paranoyaklığımdı ama sanki benim evimi izliyorlarmış gibi geliyordu. Neyseleyip banyoya girdim ve işlerimi halledip çıktım üzerimede çiçekli yazlık elbisemi giyip saçlarımı yukardan bağladım
Hafif bi makyaj yaptıktan sonra arkadaşım efe'yi arayıp beni alıp alamayacağını sordum.
Çünkü arabam tamirdeydi alabileceğini söyleyince beklemeye başladım.
Camdan baktığımda bı adam arabanın önüne oturmuş elindeki sigarasını içiyordu aynı zamandada penceremi izliyordu.bu iş artık gerici olmaya başlamıştı
Ben bunu düşünürken telefonuma gelen bildirimle kendime gelip efenin aşağıdayim mesajını okuduktan sonra çantamı alıp evden çıktım o adam hala ordaydı ve kafasını bana çevirip baktığında kaşları çatılmıştı.
Efenin selam demesiyle ona dönüp sarılmıştım. Arabaya geçelim mi demesiyle birlikte arabaya binmiştik o adamın olduğu yere baktığımda orda değildi.
Bunları düşünmemeye çalışarak geçirdiğim yolculuğun ardından şık ve pahalı olduğuna emin olduğum bı kafeye geldik.
Efe siparisini verdikten sonra bende siparişimi vermiştim. Sohbet ederek yemistik siparislerimizi
Efe benim liseden beri yakın arkadaşımdı ona bu araba ve adam mevzusundan bahsetmedim çünkü olay çıkarıcağını biliyorum bu yüzden ona bı sure bunlardan bahsetmiyecektim.
Güzel bı günün ardından efe beni evime bırakmıştı eve girip güzel bı duş aldiktan sonra telefonumu elime alıp bildirimleri kontrol ettim.
Bilinmeyen bı numaradan mesaj gelmişti merakla mesajı açtım
053..............
Efeyle bu kadar samimi olman hoşuma gitmiyor.
Ayrıca o elbiseni efeyle buluşmak için giymiş olman beni sinirlendiriyorBuda neydi şimdi yoksa bu o adam mıydı?
Aden
Kimsin?053.............
İlerdeki sevgilin.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Selammm bu benim ilk hikayem. Klasik bı hikayeyle basliyim dedim yazım yanlışları olabilir bide sanırım bu bölüm biraz kısa oldu ama diğer bölüm hemen gelicek şimdilik hoşçakalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı Mı?
ChickLit"Onu seviyor musun" Dedi yutkunarak sanki cevabımdan korkar gibiydi Cevap vermedim onu izliyordum Bı anda "öldürücem onu yaşatmam" dedi çok sinirlendiği her halinden belliydi.