6. Yıl

290 31 512
                                    

Medya Turcomia_'ya ait benim değil sadece öylesine koydum. Kfkskxksf Onun soru&dare kitabında bulabilirsiniz bu bölümü.

ebenvallya1

· · ─────── ·𖥸· ─────── · ·


Osmanlı İmparatorluğu Zeyrek ile tek başına odasında oturuyordu. Birkaç gündür Timur İmparatorluğu uyumak için bile gelmiyordu ve Osmanlı İmparatorluğu ne olduğunu bilmiyordu. İç çekip baş ucunda yatan Zeyrek'i okşamaya devam etti.

"Sahibin nerede senin?"

Zeyrek başını kaldırdı ve Osmanlı'ya bakıp biraz homurdandıktan sonra başını geri yasladı. Osmanlı İmparatorluğu ise iç çekti ve camdan dışarıya bakmaya başladı. Hava yavaş yavaş kararmaya başlıyordu. Osmanlı İmparatorluğu üşüdüğünü hissetti halbuki nisan ayındaydılar. Battaniyeyi kaldırdı ve uzanıp üstünü örttü. Yanında dursun Zeyrek de kendisine ısı sağlıyor ve Osmanlı İmparatorluğu'nun iyice mayışmasını sağlıyordu.

"Tanrım.."

Osmanlı İmparatorluğu esnedi ve yanındaki hayvana sokulup gözlerini kapattı. Tekrar gözlerini açtığı zaman ise hava iyice kararmıştı. Timur İmparatorluğu'nun bugün de gelmeyeceğini düşündü ve yanındaki sıcak bedene tekrar gömüldü.

"Osmanlı..?"

Osmanlı ismini duyduğu an hızla doğruldu ve geri çekildi. Korku ile yanında yatan kişiye bakınca onun Timur İmparatorluğu olduğunu gördü ve derin bir nefes aldı. Timur İmparatorluğu, Osmanlı uyanınca uyanmış, uykulu uykulu ona bakıyordu. Yavaşça o da doğruldu.

"Korkma korkma.. Benim"

Timur İmparatorluğu yeni uyandığı için sesi normal haline oranla daha kalındı. Kollarını Osmanlı'ya uzattı ve onu kendine çekip sarıldı.

"İyiyim- sadece bir an korktum-"

Osmanlı İmparatorluğu itiraz etmedi ve başını Timur İmparatorluğu'nun göğüne yasladı. Timur İmparatorluğu da onun saçlarını okşuyordu. Şu an daha iyi olan Osmanlı İmparatorluğu sordu;

"Sen ne zaman geldin?"

Uykusu iyice açılan Timur İmparatorluğu arkasına yaslandı ve gülümsedi.

"Gece yarısına yakın."

"Neredeydin peki?"

Bunu duyan Timur İmparatorluğu'nun gülümsemesi daha da büyüdü;

"Birileri beni özlemiş sanırım."

Bu sefer Zeyrek başını kaldırdı ve Timur İmparatorluğu'na baktı.

"Sen değil Zeyrek."

Timur İmparatorluğu yine Osmanlı'ya dönünce hayvan da yine başını geri yasladı.

"Özlediğim için değil sadece sordum."

"Ha özlemedin mi yani?"

☫ 𝐄𝐥𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 ☫〢𝐂𝐇Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin