eilluw🤍☘️
Herkese merhaba yeni hikayem ile karşınızdayımmm..
Nasılsınız ?
Ben iyiyim.Şimdilik önceki hikayeme (Gizli Anonim) yeterli sayıda vote gelmiyor.
Bu yüzden bu hikayenin daha yararlı olacağını düşündümmm..Buraya kafam estikçe yazarım.
Bol bol satır içi yorum yazmayı ve vote atmayı unutmayınn..
İyi okumalarrr......
•
•
•
•
•~Zümra Fers~
Gözlerimi açtığımda karşımda duran Sevgili anneciğim ve elindeki sürahi ile karşılacağımdan habersizdim..
Annem sürahiyi suratıma yavaşça yaklaştırırken kafamı hızla kaldırdım. Bu sırada annem sürahiyi benden uzaklaştırdı.
"Anne, ne yapıyorsun ya! "Diye sinirlendiğimi duyunca konuştu.
" Ne yapıyorsun mu, seni okula hazırlıyorum tabiki kızım. "
Alaylı bir şekilde söylediği cümle ile göz devirdim. "O gözlerini oyarım. " Diyerek ayağından terliğini çıkardı annem. Hemen yorganı üzerinden atıp ayaklandım. "Ben hazırlanıyım. "
Ayağına tekrar terliğini geçirip kapıyı kapattıktan sonra boy aynamın önüne geçtim.Kendime bakmak benim için her ne kadar zor olsa da insan bir süre sonra alışıyordu. Aynada dağılmış siyah düz saçlarım, tombul bedenim ve ayıcıklı pijamalarımla işte karşınızda 'Zümra Fers! ' saçlarımı elimle düzelttim bugün arkadan sıkı bir ense topuzu bana yakışırdı.
Odamın içindeki banyoya girip yüzümü yıkadım. Ardından kurulandıktan sonra tekrar odama girdim. İçerideki çalışma masamın üzerindeki okul kıyafetlerimi elime geçirdim. Okul kıyafetim gerçekten güzeldi. En azından renkler uyumluydu.
Elime aldığım bordo karolu eteğim ve beyaz gömlek ile ben dahil hepsi güzeldi.
Eteğimin altından ince siyah külotlu çorabım yerine dizime kadar gelen beyaz siyah çizgili çorabımı giymeyi tercih ettim.
Annem aşağıdan gelmem için seslendiğinde dün akşam hazırladığım okul çantamı elime alıp merdivenlerden aşağı indim
Aşağı inip çantamı kapının önüne bıraktım. Mutfağa girdiğimde annemin çoktan hazırladığı masaya salya akıtarak baktım.
Annem bu halime kıkırdayıp yanağımı öptü.
"Hadi otur geç kalacaksın. " Başımı sallayıp sandalyeyi çekip oturdum.
Önüme gelen servis tabağına sevdiğim her şeyi koyduktan sonra hızlıca yemeye başladım.
(....)Ayakkabılarımı giyip anneme sarıldıktan sonra okula doğru gitmeye başladım. Aslında bugün beni şoför bırakacaktı fakat işi çıkmıştı. Bu yüzden annem 'ben seni bırakırım' desede onu yormak istemiyordum.
Artık tek başıma bir şeyleri yapma vakti çoktan beni bekliyordu. 45 dakika sonra okula vardığımda güvenlikteki Mehmet amcaya günaydın diyip demir sürgülü kapıdan geçtim.
Okulun kapısından içeri girip 3. Kaya çıkacaktım ki yine ve yine karşıma gelen Beyza ile duraksadım.
"Vayy bizim tombik de gelmiş. " Diyen Beyza'ya gözlerimi kısarak baktım. Arkadaşı Selen'de ona katıldı. "Ya ya sorma, her gün daha da mı kilo alıyor yoksa bana mı öyle geliyor. "
Sinirlendim hemde çok ama bir şey yapamazdım. Ben özgüvenli bir insan değildim. Hiçde olmadım.Onlara bakmak istemediğim için gözlerimi başka tarafa çevirdim. Bu sırada omzuma atılan kol ile başımı yukarıya çevirdim. Geldiği anda bana göz kırpan Kuzey'e gülümsedim. O benim kurtarıcı meleğimdi.
"Sizene kızın kilosundan, ister alır ister verir. " Beyza kaşlarını çatıp bir Kuzey'e bir bana baktı. "Şu kızda ne buluyorsun anlamıyorum gerçekten, okulda bir sürü güzel kız var. " Hızlıca kendini gösterip "Mesela ben. "Dedi Beyza bu dediğine ikimizde göz devirdik. Ama benim aklımda takılan şey
Kuzey
Bana
Mı
Aşıktı??
Kafamı hızlıca salladım bunun doğru olması imkansızdı. Özelliklede Kuzey için, o yakışıklıydı, kibardı, gerektiği her anda yanımda olurdu. Bana aşık olması imkansızdı.
Beyza arkasını dönmeden önce Kuzey'e öpücük attı ve Selen ile gitti.
Midemin bulanması normal mi?
Kuzey bir oh çekip bana döndü. Bu sırada kolunu nazikçe koluma doladı.
"Sonunda gitti ördek. " Kıkırdadım. Bu sırada Kuzeyde yukarı çıkıyorduk. "Dudaklarını gördün mü aynı bir ördek gibiydi. " Bu dediğine ikimizde güldük.Sınıfın önüne geldiğimizde cam kenarından en son taraftaki sırama geçip çantamı bir köşeye koydum.
Yerime oturup çantamdan okuma kitabımı çıkardım. Aynı zamanda post-it getirmiştim yanımda. Kitabımın adı 'Atlantis Şifresi'idi.
Kitabımı açıp okurken yanıma bir ağırlık çökmesiyle oraya döndüm. Kuzey kafasını sırama yaslamış bana bakıyordu.Noldu der gibisinden ona baktım.
"Ne yapıyorsun" Elimdeki kitabı ona gösterdim. Somurttu."Sıkıcı."
"Sen öyle san gayet güzel "
"O zaman bende okurum." Başımı tamam anlamında salladım.Bu sırada zil çalmıştı. "Senin yüzünden kitabımı bile okuyamadım. Yaptın mı beğendiğini"
Kuzey'in dudağı yukarı kıvrıldı. Bu sırada sınıf yavaş yavaş doluyordu.
"Evet çok beğendim. "Diyip yanımdaki sıraya oturdu.Yerime iyice oturup hocanın gelmesini bekledim. Ders Türkçe'ydi
Kitabımı geri çantama koydum. Defter ve kitabımı sırama bıraktıktan sonra sınıfa giren Beyza'nın iğrenç kahkahasını duydum.Dediklerini umursamadan hıcayı bekledim.
(...)Türkçe hocamız Selma hoca derste bize bir proje vereceğini ve bu projenin de bir kitap yazmak hakkında olduğunu söyledi. Kitabın sadece bir bölümünün yeterli olacağını söylemişti.
Sırayla açıkladığı sıralama için küçük kağıtlar toplamış ve onları mavi bir kabın içine koymuştu. Sonunda sıra bana geldiğinde hocaya döndüm.
"Sıradaki kişi Zümra ve.. " Kağıtlardan bir tane daha seçti. Ve ben neye uğradığımı şaşırdım..
•
•
•
•
•Bölüm hakkında düşünceleriniz🖊🧐
Karakterleri nasıl buldunuz??
Zümra
Kuzey
Beyza
Şimdilik bu kadar yazabildim..
Bol bol yorum yazmayı ve vote atmayı unutmayın beklemede kalın Hoşçakalınnn🖤🐾
751 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimden, Görünüşümden, NEFRET EDİYORUM #ilmelistan
ChickLitKendinden, görünüşümden, ismimden NEFRET EDİYORUM.. 11. Sınıf öğrencisi olan Zümra okulun ilk gününden beri onunla uğraşan zorbalara artık katlanamaz, bir gün hayatına son verme planını bozan Kuzey Zümra ya yeniden hayat verir.