@Gece4949❣️✨
𝚈𝚎𝚗𝚒 𝚋𝚘̈𝚕𝚞̈𝚖𝚕𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚔𝚎𝚜𝚎 selamm✌🏻💅
𝚂𝚊𝚝ı𝚛 𝚒𝚌̧𝚒 𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖𝚕𝚊𝚛ı𝚗ı𝚣 𝚎𝚔𝚜𝚒𝚔 𝚘𝚕𝚖𝚊𝚜ı𝚗..🖊✨
𝙾𝚔𝚞𝚖𝚊𝚍𝚊𝚗 𝚘̈𝚗𝚌𝚎 𝚟𝚘𝚝𝚎 𝚊𝚝ı𝚗𝚗𝚗...
𝙸̇𝚢𝚒 𝚘𝚔𝚞𝚖𝚊𝚕𝚊𝚛...
•
•
•
•
•"Sıradaki kişi Zümra ve.. " Kağıtlardan bir tane daha seçti. Ve ben neye uğradığımı şaşırdım..
Hoca devam etti. "Beyza."
Harika!
Şuan Kuzey ile bakışıyorduk.
Hayır olamaz.. Ben onla olamazdım. Proje yapamazdık. Ya da yapamazdım muhtemelen Beyza'nın da proje yapacağını zannetmiyordum.
Beyza elini kaldırdı. "Hocam, ben Zümra ile olmak istemiyorum." Dedi hoca iç çekip cevapladı. "Başka bir şey iste tam olsun kızım! " Beyza homurdandı ve çantasından telefonunu çıkardı. Bir numara tuşladı. Açan kişi orta yaşlarda biriydi.
"Alo kızım, meşgulum başka zaman konuşalım mı?" Hıcanın gözleri büyüdüğünde Beyza sırıttı. "Tamam baba. " Diyerek telefonu kapattı. Ayağa kalkıp hocaya döndü. "Cevabınızı aldınız umarım. " Selma hoca sınıf listesini eline aldı. "Evet, Zümra ile olmak isteyen var mı? "
Etrafa bakındım sesi çıkan yoktu. Ne zaman olmuştu ki zaten.
Kuzey elini havaya kaldırdı.
"Ben olurum hocam. " Hoca başını salladı. "Tamamdır. O zaman Kuzey'in eski eşide Beyza ile yapar. "Sınıf kahkaha atmaya başlarken Emir'in yüzü kızardı. Hoca bağırarak devam etti. "Oğlum, kızım ne fesatsınız ödev için eşleştirdim ya! "
Sınıf yavaşça sakinleşti. Selma hoca ayağa kalkıp bilmem kaç yıldır boyadığı için yanan saçlarını eliyle geriye savurdu. Saçlar kırmızıydı. Kızıl bile değil ya kırmızı!
"Evet, başka sorusu olan yoksa çıkı-" Sınıftan Özlem elini kaldırdı.
"Hocam proje için kimin evini kullanacağız? "Eren fısıldayarak konuştu. "Salak yemin ediyorum bu kız. " Selma hoca bıkmış bir nefes verdi. "Ona da mı ben karar veriyim kızım beraber konuşup ayarlayın." Özlem tamam anlamında başını salladı. Selma hoca nihayet sınıftan çıktığında Kuzey yanıma geldi.
" Ödevi senin evinde mi yapalım, benim evimde mi? "Biraz düşündüm benim evde yapsak sorun olmazdı aslında. " Fark etmez." Dedim. "Tamam o zaman sizin evde yapalım."
Tamam anlamında başımı salladım. Devam etti. "Kaçta geliyim? "Sanırım ilk önce annemle konuşmalıydım. Ya da neden kendi işimi Halletmiyorum ki?
"Ben sana yazarım, bu arada son tarih ne zamandı? " Kuzey masasından siyah not defterini aldı. Bir kaç sayfa çevirdi. "İki haftamız var. "
"Tamam ben sana saati ve konumu yazarım." Kuzey başını salladı.
Aramızdaki bakışmayı bozan Kuzey'in karnının guruldaması oldu.(Yazar/N: Bende acıktım yazayım dedim. Yemeğin hazır olmasını bekliyorum 😅)
İkimizinde güldük Kuzey utanarak yüzünü sakladı. Çantamdan cüzdanımı çıkardım. "Hadi gel kantine gidelim. "
Kuzey çantasından deri cüzdanını aldı. "Yoksa açlıktan ölücem zaten. " Başımı onaylayarak salladım.(...)
Okuldan çıktım. Eve yürüyerek gidicektim. Arkamdan birin kolunu omzuma atması ile başımı yukarıya kaldırdım. Beyza yanımdaydı!
Bu kızın burada ne işi vardı. "Hey domuz , neyse yine yırttın babam sağolsun, o olmasaydı senin pislik evine girecektim." Gözlerimi kaçırdım. Kolunu omzumdan çekti.
"Ve emin ol senin gibi bir yaratığı evime asla almazdım." Devam edecektiki Kuzey gelip aramıza geldi.
"Kızım ben sana demekten yoruldum sen yapmaktan yorulmadın yemin ediyorum." Diye homurdandı. Beyza göz devirdi. "Ne buluyorsun şu kızda hâlâ çözemedim ama şunu bil ki bu sümsük hiç bir zaman senin kalbini çalamayacak. "Demesi ile kendimi kötü hissettim. Kuzey destek vermek için elimi tutup ovaladı.Kuzey ağzını açıp konuşacaktı ki Beyza işaret parmağını onun önünde salladı. " Bugün olmaz canım, hadi ben kaçıyorum bay. " Yanımızdan ayrıldı.
Kuzey bana baktı. "Gerçekten şu yellozu bir türlü anlayamıyorum. Sürekli sana karışıyor! " Bağırması ile bir kaç kişi bize bakıyordu. "Kuzey sakin olur musun? Herkes bize bakıyor. " Etrafa kısa bir bakış attı. "Artık gidelim mi? " Başımı salladım.
Kuzey'in beni evimin önünde bırakması ile soluklanmıştım. Yürüyerek gelmiştik. Kuzey'e döndüm. "Bıraktığın için sağol. Yarın görüşürüz. "Dedim. Elimi önünde sallayarak bahçe çitinin kapısını açtım. Ardından evin ziline bastım. Kapıyı annem açtı. " Arkandaki yakışıklı kim tatlım? "Gülümseyerek sorduğu soruyla arkama baktım. Kuzey hâlâ beni bekliyordu.
" Okuldan arkadaşım anne. "Annem tamam anlamında başını salladı. İçeri girdiğimde annemin arkasından ona koala gibi yapışmış babamı gördüm. "Sana da merhaba baba. "Babam gülümsedi. " Merhaba kızım. "
Ceketimi askılığa astım. Merdivenlere yönelip üst kata çıktım. Odamın önüne geldiğimde. Çaprazımdaki odanın kapısının açık olduğunu gördüm. Şaşırmıştım genelde o oda kullanılmazdı.
Acil bir iş olmadığı sürece.
Çantamı yere bırakıp çaprazımdaki odaya girdim.
Ama..
Hayır.
Olamaz.
Siktir.
•
•
•
•
•
•
•
•
•𝙷𝚎𝚛𝚔𝚎𝚜𝚎 𝚖𝚎𝚛𝚑𝚊𝚋𝚊, 𝚋𝚘̈𝚕𝚞̈𝚖 𝚗𝚊𝚜ı𝚕𝚍ı?
𝚂𝚒𝚣𝚌𝚎 𝚉𝚞̈𝚖𝚛𝚊 𝚗𝚎 𝚐𝚘̈𝚛𝚍𝚞̈ 𝚟𝚎 𝚋𝚘̈𝚢𝚕𝚎 𝚝𝚎𝚙𝚔𝚒 𝚟𝚎𝚛𝚍𝚒? 🖊☘️
𝙺𝚊𝚛𝚊𝚔𝚝𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛𝚒 𝚗𝚊𝚍ı𝚕 𝚋𝚞𝚕𝚍𝚞𝚗𝚞𝚣🧐?
𝚉𝚞̈𝚖𝚛𝚊❤
𝙺𝚞𝚣𝚎𝚢🖤
𝙱𝚎𝚢𝚣𝚊💀
𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗🥀
𝚂𝚘𝚗𝚛𝚊𝚔𝚒 𝚋𝚘̈𝚕𝚞̈𝚖𝚍𝚎 𝚐𝚘̈𝚛𝚞̈𝚜̧𝚞̈𝚛𝚞̈𝚣 𝚔𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚒𝚣𝚎 𝚒𝚢𝚒 𝚋𝚊𝚔ı𝚗 𝚑𝚘𝚜̧𝚌̧𝚊𝚔𝚊𝚕ı𝚗𝚗
672 𝚔𝚎𝚕𝚒𝚖𝚎...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kendimden, Görünüşümden, NEFRET EDİYORUM #ilmelistan
ChickLitKendinden, görünüşümden, ismimden NEFRET EDİYORUM.. 11. Sınıf öğrencisi olan Zümra okulun ilk gününden beri onunla uğraşan zorbalara artık katlanamaz, bir gün hayatına son verme planını bozan Kuzey Zümra ya yeniden hayat verir.