Birinci Perde Yıl sonu balosu(bölüm 2)

491 17 4
                                    

Y/n. Mecbur kalınca Mattheo'nun taklifini kabul eder.

Mattheo:Bakıyorum çabuk pes ettin.

Y/n:Yürü git Riddle!

Y/n Cedric'in yanına yani revire gider.Cedric'i baya hırpalamışlardır.

Y/n:ced sen iyi misin?

Cedric:Evet sadece dudağım patladı ve gözüm morardı aslında harikayım.

Y/n:Biliyorum ama beni korumalarını istemedim yada onlarla aynı binada olmayı hayatımızı kendimiz seçemiyoruzki.

Cedric: Haklısın peki hayla baloya benle gelmek istiyor musun?

Y/n:Yani biraz aslında evet ama bir sorun var.

Cedric:Peki Yarın seni kapının önünden alırım

Y/n:........peki

Y/n içinden;

Y/n:Y/n kızım niye söylemiyorsun Matt teklif etti kabul etmeye mecbur kaldım diye offffff.

Y/n baloya hazırlanıyordur Üstüne violet renginde bir elbise veardır.(*ayrıntıyla hafif dalga desenli,askılı çok uzun olmayan bir elbise*)Aşağı inerken Mattheo onu görür ve ağzı açık kalır.

Tom:Yüce Merlin sen bu kızı benim keriz kardeşime mi nasip buldun.SABIR!

Mattheo:Çok güzel olmuşsun bebeğim.

Y/n:Bana bebeğim deme yoksa o ses tellerini keserim şuan cedric'le beraber olmam lazımdı.

Y/n Mattheo ile birlikte ortak salona gelir ve hermonie'nin yanına geçer.

Hermonie:Y/n hani cedric'le gelecektin ne oldu.

Y/n:Riddle beni zorladı.

Hermonie:Cedric çok üzülücek.

Y/n:Neden ki?

Hermonie:Canısı ona zorladığını anlattın mı?

Y/n:anlatamadım ki.

Hermonie:Eee yani onu ektiğini düşünücek.

Y/n:Haklısın olamaz. Off ya!

Hermonie:bak gelen cedric ve cho'mu?

Y/n:Cho mu?

Hermonie:Y/n iyiki riddle'nin teklifini kabul etmişsin hah seni ekicekmiş.

Y/n üzgün bir şekilde Cedric ve Cho'ya bakar ve oturduğu yerden kalkıp ortak solondan çıkar.Mattheo Y/n'nin peşinden çıkar ve Y/n'in yanına gider.

Mattheo:Y/n sen iyimisin?

Y/n:Sanane Riddle!!(sulu gözlerle)

Mattheo:Neden ağlıyorsun o zaman.

Y/n:Ben iyiyim tamam mı? Rahat bırak beni.

Y/n bir anda ağlamaya başlar.Mattheo bunu fark edip Y/n'yi kendine çekip sarılır.

MücevherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin