Дівчина – Роуз
Хлопець – Річард
23.10.2019 рік.
Роуз звичайна дівчина дев’ятнадцяти років. Навчається в американському коледжі мистецтв на факультеті хореографії. В неї є велика мрія, хоча вона може здатися дуже простою. Мрія дівчини - зустріти своє щире кохання. Черговий ранок. Знову треба вставати у коледж на пари.
Ось Роуз вже стоїть на зупинці, чекає на свій автобус та розглядає природу навколо неї, восени вона дуже чаруюча. Листя на деревах стає жовтим, багряним та пахне наче на вулиці розсипали різні прянощі. Приїхав автобус. Дівчина зайшла та сіла на вільне місце не далеко від дверей та одягла навушники й увімкнула плеєр.
Ось Роуз вже стоїть перед аудиторією. 10 хвилин до занять. Вона увійшла до кабінету, подивилася на своє місце, але воно було вже зайняте, там сидів якийсь хлопець. Дівчина не знала його, тому сіла позаду. Та вирішила, що поговорить із ним після пари.
Через годину. Роузі підійшла до цього хлопця і щойно подивилась на нього, потонула в цих блакитних, мов океан, очах.
«Привіт…» - все що вона змогла сказати.
- Привіт, я Річард, а ти?
- Я… Я Роуз
- Давно тут вчишся?
- Так, а ти новенький?
- Дуже помітно?
- Взагалі-то так, ти сів на моє місце.
- Вибач, будь ласка.
- Нічого, але я можу сісти поруч, якщо ти не проти?
- Так, звісно, сідай.
Так пара розмовляла до самого кінця перерви, після того як дівчина сіла поруч із ним. Саме сьогодні, після знайомства з Річардом, вона зрозуміла, що закохалася в нього з першого погляду, ще й так сильно. Після всіх пар, Річард провів Роуз додому. Поки вони йшли до будинку дівчини їй здалося, що пара розмовляла про все на світі. Річард дуже хороший хлопець, неземної краси ще й розумний, ну просто ідеал.
- Ось і мій дім, - сказала Роуз.
- Дуже гарний.
- Так, дуже – сказала вона та засоромилась.
Річард наблизився до неї та довго дивився їй у очі, Роуз знову загубилася у його, мов океан, бездонно-блакитні очі.
- Роуз, може прогуляємося сьогодні разом, тільки ти і я?
- Добре, я згодна.
- Круто, заберу тебе о сьомій.
- Сьогодні? – здивувалась дівчина.
- Так, а ти проти?- запитав Річ.
- Ні, звичайно не проти, я навіть за.
- Добре чекатиму на тебе.
Вони обійнялися, Роуз відчула запах його неперевершених парфумів. Після цього він відправив її додому збиратися і пішов у зворотньому напрямку.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Роуз та Річард
Romance"Роуз та Річард" - це історія шаленого кохання з першого погляду, двох юнаків, що вчаться на одному факультеті. Що буде далі? Приємного читання ❤️