üç

26 3 1
                                    

İyi okumalarrr

^

Minhoyla dizi izlemeye dalmıştık.Kaç saat geçtiginden haberim yoktu.Ama telefonuma arama geldi.Baktığımda babamın aradığını gördüm.Allah Allah neden arıyorki?Minhoya işaret edip,filmin sesini azaltmasını istedim.Telefonu açıp kulağıma koydum.

"Efendim,baba" (neee sonnimm ahsjhsjsjs)

"Hyun,nerdesin?"

"Minholardayım.Bişey mi lazım?"

"Ah evet.Seninle konuşacak önemli konularım var.Eve gel"

"Tamam geliyorum"telefonu kapattım acaba neydi bu önemli konu düşünmeden edemiyordum.

"Babanmıydı?Ne dedi?"

"Evet.Eve gelmemi söyledi önemli konu varmış"

"Hmm.Git o zaman haberdar edersin.Hwang amcam sagolsun o olmasa geceye kadar burda kalardın"

"Kırıcısın,minho hyung"

"Evet evet öyleyim hadi git,haber verirsin"

Göz devirip dışarı çıktım.Yani anlayamıyordum benim gibi mükemmel bi arkadaşa sahip oldugu için şükretmeliydi ama beni evden kovuyordu tchh.

Merdivenlerden aşağı inerken birinin oturup ağladığını gördüm.Aslında görmedim çünkü yüzünü göremiyordum arkasındaydım.Ağladığını titrediyinden tahmin ediyordum.

Ona yaklaşarak "Şey iyimisiniz?" diye sordum.

Benim konuşmamla yerinde irkildi.Mavi saçları vardı ama eliyle yüzünü gizlemişti.Zaten sesimle arkasına bile bakmadan hemen kalkıp içeriye girdi.

Muhtemelen minhonun söylediği çocuk olmalıydı.Cidden dünyada böyle kötü aileler varmıydı?Bazen aileme şükür ediyordum.İyi ki onlara sahiptim.

Apartmandan çıkıp arabama doğru ilerledim.Arabam binip eve doğru sürmeye başladım.

^

Artık evdeydim.Eve girerken babam ve annemin masada oturduklarını gördüm.Ben de oraya gidip oturdum.

"Beni çağırmıştın baba.O önemli konu neydi?"diye merakla sordum.

"Hyunjin.Biliyorsunki yaşlandım.Emekli olmak istiyorum"

"Ahh tabii ya tahmin etmeliydim.Konu bu olmalıydı" diye içimden geçirttim.

"Evet hyun ah.Sana sabahda söylemiştim.Baban daha eskisi gibi değil.Şirket işlerinde zorlanıyor"

"Ben de artık varisimin şirketin başına geçmesini istiyorum.Bak ben de sana yardım edicem ama her gün git gel yoruluyorum anlıyormusun?"

"Baban doğru söylüyor.Zaten şirket işlerinden de anlıyorsun.Bi karar versen ha.Şirketin başına geçsen?"

Biri bitirip,diğeri başlıyordu.Gerçi haklıydılar.Artık benim de bir işten başlamam gerekiyordu.Babam da yoruluyordu.

"Tamam"diye söyledim ki ikside gözlerini büyüdüp bana baktılar.

"Nasıl tamam?Kabul ediyormusun yani" annem heyecanla gülüyordu

"Evet ediyorum.Şirketin başına geçicem."

Bunu duymalarıyla o kadar sevinmiştiler ki?!Bi kelimemle bu kadar mutlu ola bileceklerini düşünmüyordum.

"Aferin oğluma.Güzel karar.O zaman senin ceo olmanı açıklamak için bi parti düzenlemeliyiz"

"Ahh baba partiye ne gerek var?Gidip yarından başlayayım işte.

"Hyun ah.Parti olsun.Zaten kaç zamandır yapmıyorduk.Partisiz kabul etmem."annemin partilere olan merakını anlayamıyordum gerçi

"Aa aklıma mükemmel fikir geldi.Parti çift partisi olsun mu?"

"Çift partisi mi?o da ne?"acaba anem yine neyi hayal ediyordu.

"Yani konuklar partneriyle katılıyor bu partiye.Ayay kaç zamandır gitmiyordum babanla katılırım dimi kocacım?"

"Vayy neden olmasın her zamankı gibi iyi fikir karıcım"bir birine bakıp gülümsüyordular.

"Ne hayır ya benim partnerim kim olur ya"

"Minhoyla katılırsın işte.Tabii kız arkadaşın varsa,onunla da katıla bilirsin"annem babama bakıp göz kırptı.Ne yani şimdi şirket işi halloldu beni evlendirmeye mi çalışıyordular.Göz devirdim iksine de.

Gerçi partner olarak Minhonun da benimle partiye katılacağını düşünmüyorum.

"Neyse benim uykum var uyumaya ihtiyacım var.Güzelliğimin sırlarından biri uykudur"annem yine başlamıştı ahaahjaha

"Ay siz yaşlılar ne erken uyuyorsunuz?Neyse ben de odamdayımm iyi gecelerr"diyip ayağa kalktım.Ama annemin bağırışını duyuyordum.

"Yaşlı mı?Neremiz yaşlı bizim?Hyunjiiin"

Bu bağırışlarına kahkaha atmıştım.Sanki sabah kendisi kendisine yaşlı demiyordu dsdhjeöebshsh

^

Bu bölüm digerlerinden uzundu.Oylarınızı ve yorumlarınızı eksiltmeyiiin.Baiaiai🎀

i love u soHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin