altı

25 3 5
                                    

İyii okumalarrr :)

^
İki gün sonra

(Felix)

Minho hyungun bana söylediği parti bu gündü.Biraz heyecanlı ve tedirgindim çünkü hiç bi zaman böyle partilere katılmamıştım.Normalde parti saat 6da başlayacakmış ama biz 1saat falan erken gidecektik.Çünkü minho hyungun orda işi vardı,ben de yalnız gitmemek için onunla birlikte gitmeye karar verdim.Partnerimi çok merak ediyorum açıkcası.Hyunjin'i hiç görmemiştim yalnız minho hyung anlatmıştı bi de fotoğraflarını göstermişti.Baya yakışıklıydı aslında.Neyse.

Parti için hazırlanmam gerekti bu yüzden alışverişe gitmeye karar verdim.Annemlerin ilaçlama işi bitmişti o yüzden dün kendi evlerine gitmiştiler iyi ki..Yoksa şu parti işine de karışırdılar.Üzerimi giyip AVMye taraf gitmeye başladım.

^

(Hyunjin)

Odama gün işığı düşmesiyle gözlerimi araladım.Ayy bu gün parti vardı dimi.Çok heyecanlıydım çünkü ceo olacağım açıklanacaktı ve bi de dekorasyon işleriyle ben ilgilenmiştim.Bu sırada alarmım çaldı.Saat 8e koymuştum.Alarmı kapatmamla yerimden kalktım.Duş falan alıp aşağıya düştüm.Babamlar masada oturmuş,kahvaltı yapıyordular.

"Günaydıın"

"Günaydın hyunum.Bu gün için heyecanlımısın?"

"Eh işte birazcık."oturup kahvaltı yapmaya başladım.Sofra nefis görünüyordu.

"Patnerine karar verdin mi?Kimle katılacaksın?Eğer vermediysen benim sana önereceğim kişiler çok biliyorsun"

"Yaa anne.Bu gün ceo olacağım,parti var ama sen hala partnerimi düşünüyorsun.Evet buldum partnerim var."

"Minho mu?"

"Yok tabii.Minhoyla neden partiye katılayım güzel annecim.Gıcığın teki o."

"Hmm peki kimmiş bu partner?Kız mı oğlan mı?Ayy güzel birimi?Bi dakika ben tanıyormuyum?"

"Ayssh annee!Partide görürsün."

"Of ya hyun.Merak ediyorum işte.Ne olur söylesen?"

"Annee"

"Tamam tamam"

Ne deseydim yani, partnerimi bana minho bulmuş ama ben hiç tanımıyormuyum.Ben o minhoyu görürsem ayy sinirlendim yine.Kendi kendime sanki partner bulamıyormuşum o kadar arkadaşım var birini ayarlardım.Benden habersiz partnerimi bulmak bir yana,ayarlamış bi de.İnsan bi haber verir.Cidden sinirlendim.

Kahvaltımı yapıp odama çıktım.Minhoyu aradım.

-Alo.Napıyorsun?

-İyiyim hyun.Evdeyim işte birazdan dışarı çıkacağım biraz işlerim var.

-Partiye biraz erken gel son işleri halletmeye.

-Tamamm hyunn merak etme.O işler benlik.

-Senin partnerin kim peki malum bana bulmuşsun kendine de bulursun kolayca.

-Yok ya benim partnerim yok.

-Nasıl yani?Partnersiz mi katılacaksın?

-Evett.Zaten ordakı organizasyonlarla ilgileneceğim partnere ihtiyacım yok.

-Malmısın minho?Tabii ki var.Ah bi dakika ben sana bulurum.

-Kimi bulacakmışsın?

-Neden söylemeliyim?Partide görüşürüüüz

i love u soHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin