yedi

25 4 7
                                    

İyi okumalaaar

^

"Bu masanın süslemelerini gri istiyor-" 

Felix'in içeriye girmesiyle tüm dikkatini ona verdi.

----------------
(Felix)

"Oh sende kimsin?"bu soruyla bir an duraksadım.Bi kaç saniye bakıştık.Vay be canlı daha yakışıklıymış.Böyle mal gibi ona bakarken hemen kendime küfürlerimi saydırıp konuşmaya başladım.

"Lee Felix ben,efendim.Partide size eşlik edeceğim"

"N-ne?"nasıl yani ne, haberi yokmuydu,minho hyung söylememişmiydi.Of çok utanıyorum.Tamam felix kendine gel!

"Şey efendim.Minho hyung bana söylemişti.Partiye katılmam için"

"Minho hyung mu?Aa tabii ya hatırladım şimdi"

"Oh şükür.Y-yani iyi oldu, efendim" kekelediğim için ikinci kez kendime en ağır küfürlerimi saydırarken minho hyungun yanımıza geldiğini gördüm.

"Vayy tanıştınız mı?Ben yeniden tanıştırayım.Hyunjin,bu felix.Felix,bu da hyunjin."

"Vayy kardeşim,çok güzel aydınlattın şu an bizi"hyunjinin bunu söylemesiyle gülmeye başladım ama onun beni dikkatle incelediğini gördüğümde hemen gülüşümü sildim.Tabii o da bundan rahatsız olduğumu anlayip,bakışlarını konuşan minho hyunga taraf yöneltti.

"Yaa hyun!Neyse takmayacağım bu günlük seni.Bak hani bizim apartmana yeni birilerinin taşındığını sormuştun ya o felixdi."

Minho hyungun bunu söylemesiyle gözlerini büyüdüp yeniden bana baktı.Neden şok olmuş şekilde bakıyordu ki?Normal olarak taşınmıştım.Ama o hala gözlerini büyüdüp,bana odaklanmıştı.Gözlerin üzerimde olduğu zaman çok utanıp,rahatsız oluyorum.Keşke ben de bi insana düşünmeden gözlerinin içine baka bilsem,ama bunun için korkak olmalıydım.

"Neyse,gece uzun.Siz tanışırsınız.Ee hani benim partnerim?"oh be mimho hyungun konuşmasıyla gözlerini üzerimden çekmişti.

"Ne partner?"

"Lan mal mısın?Bana partner bulacaktın ya?Hani o partnerim?Ben partiye kiminle katılayım?Yoksa beni sinir etmek için yalan mı söy-"

"Biri beni mi arıyor?"bu defa görüş alanımıza başka biri girdi.Tabii onu görmemle ağzım açık kaldı.

"JISUNG??"

"FELIX?"

Hala şoktaydım.Hemen koşup bir birimize sarıldık.Tabii bu zaman diger iksi de gözlerini büyütmüştü.Ama en çok hyunjin-
Neyse. Jisung'u nerden tanıdığımı anlatayım.Ben hani taşınmıştım ya.Evet.İşte o evde kaldığımda jisungla komşu oluyorduk.Onunla küçüklükten tanışıyordum.Tamam çok görüşemiyorduk.Hatta onu son kez yurtdışına çıkarken vedalaşdığımızda görmüştüm.

"S-siz tanışıyormusunuz?"bu soruyu soran hyunjindi.Minho hyunga baktığımda ise gözleri büyülenmiş şekilde jisunga bakıyordu.

"Evet,jinnie.Bi zamanlar komşuyduk.Tabii ben sonralar yurtdışına gittiğim için ayrı düşmüştük."bunu söyleyip yeniden gülüp bana sarıldı.

Jisung'u burda göre bileceğimi kırk yıl düşünsem,bilemezdim.Ama jisungla hyunjinin bağı neydi ki?Bu merakla bakışlarımı jisunga yönelttim.Kendimi cesaretlendirerek sormaya başladım.

"P-peki siz?Siz nerden tanışıyorsunuz?"

Bunu sormamla hyunjin bana bakıp konuşmaya başladı "Jisung benim kuzenim."tabii hemen minho hyung araya girdi.

i love u soHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin