𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟏

17 0 0
                                    

𝒜ℛ𝒜ℬℰℒℒ𝒜

𝖳𝖧𝖤𝖱𝖤 𝖶𝖤𝖱𝖤 𝖶𝖮𝖱𝖲𝖳 𝖳𝖧𝖨𝖭𝖦𝖲 𝖳𝖧𝖠𝖭 𝖡𝖤𝖨𝖭𝖦 𝖠𝖫𝖮𝖭𝖤 𝖠𝖳 𝖠 𝖯𝖮𝖯𝖴𝖫𝖠𝖱 𝖡𝖠𝖱
𝖥𝗈𝗋 𝖾𝗑𝖺𝗆𝗉𝗅𝖾 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗍𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖺 𝖼𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗂𝗇 𝖺 𝖻𝖺𝗌𝖾𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗁𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 '𝗉𝖾𝗋𝗂𝗈𝖽 𝗎𝗁' 𝗉𝗅𝖺𝗒 𝗈𝗇 𝗋𝖾𝗉𝖾𝖺𝗍 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝗈𝗎𝗋𝗌, 𝗈𝗋 𝖻𝖾 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝖼𝗁𝖺𝗌𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝖻𝗒 𝖺 𝗆𝗎𝗋𝖽𝖾𝗋.
Just because things can't be worst dosnt mean they dont suck.
𝖥𝗈𝗋 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖺𝗇𝗍𝗌 𝗆𝗒 𝖻𝖾𝗌𝗍𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗆𝖾 𝗁𝖾𝗋𝖾, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗆𝗒 𝗋𝗂𝖽𝖾. 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗈𝗋𝗇𝖾𝗋 𝖻𝖺𝗋, 𝗋𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗋𝗂𝗉 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝖽𝖾𝗌 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗍𝗋𝖺𝖿𝖿𝗂𝖼.
𝖭𝗈𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗋𝖺𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀, 𝗇𝗈𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗀𝗎𝗅𝖺𝗋 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗉𝗋𝗂𝗇𝗄𝗅𝖾. 𝖬𝗈𝗋𝖾 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗂𝗀 𝗍𝗁𝗎𝗇𝖽𝖾𝗋𝗌𝗍𝗈𝗋𝗆𝗌 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝖼𝖺𝗋 𝖼𝗋𝖺𝗌𝗁𝖾𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗈𝗐𝖾𝗋 𝗈𝗎𝗍𝖺𝗀𝖾𝗌. "𝖡𝖺𝗋𝗌 𝖼𝗅𝗈𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝟥𝟢 𝗆𝗂𝗇𝗍𝗎𝖾𝗌" 𝖳𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗋𝗍𝖾𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗂𝗉𝖾𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗎𝗇𝗍𝖾𝗋 𝗈𝖿𝖿, 𝖨 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗌 𝗂 𝖼𝗁𝖾𝗐𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗆𝗒 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋𝗌.
𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗈𝗈 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗍𝗈 𝗀𝖾𝗍 𝖺𝗇 𝗎𝖻𝖾𝗋, 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗁𝖺𝖽 𝗇𝗈 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗒. 𝖬𝗒 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖺𝗇𝗌𝗐𝖾𝗋 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖻𝖾 𝗁𝗂𝗍𝖼𝗁 𝗁𝗂𝗄𝗂𝗇𝗀, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝖨 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖼𝗋𝗈𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗌𝗍 - 𝖨𝗏𝖾 𝗌𝖾𝖾𝗇 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗈𝗋 𝗆𝗈𝗏𝗂𝖾𝗌, 𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗆𝗎𝖼𝗁.
𝖮𝗋 𝗂 𝗌𝗂𝗆𝗉𝗅𝗒 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖺𝗂𝗇 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇 𝗁𝗈𝗎𝗋 𝗁𝗈𝗉𝗂𝗇𝗀 𝗂 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗄𝗂𝖽𝗇𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽.


𝖨 𝗋𝗈𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄, 𝖨 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗍𝗈 𝖽𝗈.
𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗆𝗒 𝗉𝗁𝗈𝗇𝖾 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖾𝗇, 25 𝗆𝗂𝗇𝗍𝗎𝖾𝗌 𝗍𝗂𝗅𝗅 𝖼𝗅𝗈𝗌𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝗒 𝗉𝖾𝗋𝖼𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗌 𝖺𝗍 3 𝗀𝗋𝖾𝖺𝗍.
𝖨 𝗁𝗈𝗉𝖾𝖽 𝗈𝖿𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗋 𝗌𝗍𝗈𝗈𝗅, 𝖲𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗋 𝗍𝖾𝗇𝖽𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗈 𝗁𝖺𝖽 𝗀𝖺𝗏𝖾𝗇 𝗆𝖾 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗐𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖺𝖻𝗅𝖾𝗌 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗋.
𝖳𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖽𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗌 𝖨 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝗂𝗍, 𝖳𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗅𝖽 𝖻𝗋𝖾𝖾𝗓𝖾 𝗁𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝖻𝖺𝗋𝖾 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋.
𝖣𝗂𝖽 𝖨 𝖿𝗈𝗋𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗌𝗈 𝖽𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝖿𝗎𝗅𝗅 𝗉𝗋𝗈𝗌𝗍𝗂𝗍𝗎𝗍𝖾, 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝖻𝗈𝗈𝗍𝗒 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗌 - 𝖠 𝗋𝖾𝖽 𝗅𝖺𝗍𝖾𝗑 𝖼𝗋𝗈𝗉 𝗍𝗈𝗉.
𝖨 𝗐𝗋𝖺𝗉𝗉𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖺𝗋𝗆𝗌 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖺𝗌 𝖨 𝗌𝗍𝖺𝗋𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗍𝗋𝖾𝖾𝗍𝗌, 𝗆𝗎𝗅𝗂𝗍𝗉𝗅𝖾 𝖽𝗋𝗎𝗇𝗄 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗒𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 - 𝖽𝖺𝗇𝖼𝗂𝗇𝗀 - 𝗈𝗋 𝗆𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝖼𝗋𝗈𝗐𝖽𝖾𝖽 𝗆𝖾. 𝖥𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒, 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗋𝗈𝗐𝖽 𝗇𝗈𝗐 𝖺𝗅𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗇 𝖺 𝖽𝖺𝗋𝗄 𝖺𝗅𝗅𝖾𝗒𝗐𝖺𝗒.
𝖬𝗈𝗌𝗍 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖿𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝗌𝖼𝖺𝗋𝗒, 𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗀𝖾𝗍 𝗆𝖾 𝗐𝗋𝗈𝗇𝗀 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗁𝖾𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗌𝗎𝗋𝗋𝗈𝗎𝖽𝗂𝗇𝗀𝗌 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗐𝖺𝗌𝗇𝗍 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽.


BROKEN LOVEWhere stories live. Discover now