𝖠𝖱𝖠𝖡𝖤𝖫𝖫𝖠
"𝖸𝖮𝖴𝖱 𝖫𝖠𝖳𝖤" 𝖬𝖸 𝖡𝖮𝖲𝖲 𝖲𝖠𝖨𝖣 𝖠𝖲 𝖨 𝖤𝖭𝖳𝖤𝖱𝖤𝖣 𝖳𝖧𝖤 𝖡𝖠𝖢𝖪 𝖮𝖥 𝖧𝖮𝖯𝖯𝖲.
"𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐! 𝖳𝗋𝖺𝖿𝖿𝗂𝖼 𝗃𝗎𝗌𝗍 , 𝗂𝗌 𝖺 𝖻𝗂𝗍𝖼𝗁." 𝖨 𝗋𝖺𝗇 𝖺 𝗁𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗆𝗒 𝗁𝖺𝗂𝗋, 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗐𝖺𝗂𝗌𝗍 𝖺𝗉𝗋𝗈𝗇.
"𝖽𝗈𝗇𝗍 𝗅𝖾𝗍 𝗂𝗍 𝗁𝖺𝗉𝗉𝖾𝗇 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗂𝗆𝖾." 𝗁𝖾 𝗉𝗈𝗂𝗇𝗍𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋 𝖺𝗍 𝗆𝖾 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇, 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖺𝖻𝗅𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗅𝖾𝖼𝗍𝗎𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗂𝗍𝖾𝗋.
𝖠 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝗌𝗆𝗎𝗀 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝖼𝖾, 𝖨 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗆𝗈𝗍𝗈𝗋𝖼𝗒𝖼𝗅𝖾. 𝖨𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗋𝖺𝖿𝖿𝗂𝖼 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖽𝗋𝗈𝗏𝖾𝗇 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝗅𝗂𝗇𝖾𝗌, 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒 𝗂𝗌 𝖨 𝗐𝗈𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖺 𝗇𝖺𝗉. 𝖡𝗎𝗍 𝗁𝖾𝗒, 𝗂𝗆 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗍 𝗐𝗈𝗋𝗄. 𝖱𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝗋𝗏𝖾 𝖺𝗇𝗇𝗈𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖻𝖺𝗋𝗅𝖾𝗒 𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗅𝖾𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗍𝗂𝗉.
𝖳𝗁𝗈, 𝗂𝗍𝗌 𝖺 𝗌𝗆𝖺𝗅𝗅 𝖽𝗂𝗇𝗇𝖾𝗋 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗈𝗋𝗇𝖾𝗋 𝗈𝖿 𝖺 𝖻𝗋𝗈𝗈𝗄𝗅𝗒𝗇. 𝖤𝗏𝖾𝗇 𝖺 𝖽𝗂𝗇𝗇𝖾𝗒𝗌 𝗁𝖺𝖽 𝖺 𝗁𝗂𝗀𝗁𝖾𝗋 𝗋𝖺𝗇𝗄 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗎𝗌.𝖨 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗌𝗐𝗂𝗇𝗀𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗐𝗈𝗈𝖽𝖾𝗇 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝗈𝗉𝖾𝗇.
𝖫𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗂𝗇𝗇𝖾𝗋 𝗁𝖺𝖽 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾, 𝗆𝗈𝗌𝗍 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉𝗌 𝗈𝖿 𝗍𝖾𝖾𝗇𝗌 𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝖺𝖽𝗎𝗅𝗍𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝖺𝖻𝗒.
𝖨 𝖼𝗋𝗂𝗇𝗀𝖾𝖽. 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗉𝗋𝖾𝗀𝗈 𝖺𝗍 𝖺 𝗒𝗈𝗎𝗇𝗀 𝖺𝗀𝖾, 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇 𝖨 𝖼𝖺𝗇t 𝗂𝗆𝖺𝗀𝗂𝗇𝖾 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗅𝗈𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗏𝗂𝗋𝗀𝗂𝗇𝗍𝗒 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖺𝗍 𝟤𝟣.
𝖨 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿, 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗍𝗁𝗋𝗈𝖺𝗍 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍𝗅𝗒 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗓𝖾𝖽 𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗍𝗎𝖺𝗋𝗇𝗍 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝗅𝗎𝗇𝖺𝗍𝗂𝖼.
𝖨 𝖼𝗋𝗂𝗇𝗀𝖾𝖽 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖺𝗌 𝗂 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗈𝖿𝖿, 𝖦𝗋𝖺𝖻𝖻𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗇𝗈𝗍𝖾 𝗉𝖺𝖽 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝖽𝖾𝗌𝗄.𝖩𝗎𝗌𝗍 𝖺𝗌 𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉, 𝖳𝗐𝗈 𝗆𝖾𝗇 𝖾𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽.
𝖥𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖽 𝖻𝗒 𝖺 𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝖺 𝖻𝖾𝗅𝗅, 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗆 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗀𝗎𝖺𝗋𝖽𝗌?
𝖧𝖾𝗅𝗅, 𝖺𝗂𝗇𝗍 𝗇𝗈 𝗐𝖺𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖻𝗋𝗈𝗈𝗄𝗅𝗒𝗇 𝗂𝖿 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝗈𝖽𝗒 𝗀𝖺𝗎𝗋𝖽𝗌. 𝖡𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗀𝗋𝖾𝖾𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝖾𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗍𝗈𝗈𝖽 𝖻𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍, 𝗍𝖺𝗆𝗆𝗒 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗋𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗆𝖾𝗇 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗎𝗉. 𝖲𝗁𝖾 𝗉𝗅𝖺𝗌𝗍𝖾𝗋𝖾𝖽 𝖺 𝖾𝖺𝗍 𝗌𝗁𝗂𝗍𝗍𝗒 𝗀𝗋𝗂𝗇, 𝗍𝗐𝗂𝗋𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝗂𝗀𝗍𝖺𝗂𝗅 𝗂𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗂𝗇𝗀𝖾𝗋 𝖺𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗌𝗉𝗈𝗄𝖾.
"𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈 𝖻𝗈𝗒𝗌. 𝖳𝖺𝖻𝗅𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝟦?" 𝗌𝗁𝖾 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝗈𝗍, 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗍𝗈 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝖺 𝖽𝗈𝗀𝗌 𝗌𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗒 𝗍𝗈𝗒. 𝖨 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗆𝗒 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁, 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗐𝗈 𝗆𝖾𝗇 𝗍𝗈 𝗌𝗇𝖺𝗉 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗌 𝖺𝗍 𝗆𝖾.
𝖬𝗒 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗎𝗉 𝖺𝗌 𝖨 𝗋𝗎𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗆𝗒 𝗅𝗂𝗉𝗌 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝖽𝖾𝗌𝗉𝖾𝗋𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋 𝗆𝗒 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍𝖾𝗋.
YOU ARE READING
BROKEN LOVE
RomansCarlos Bianich is the devil blessed with angle looks and a dark family he can't escape. His ruthless matter for success and a proud family leaves a little room for love in his heart. But, when meeting the 'loner' Arabella something in his heart ch...