გათენდა სოფია გაემზადა და წავიდა კომპანიისკენ გზად კაფეში შეიარა. მისთვის და ჯონქუქისთვის ყავა შეუკვეთა და წაიღო.
შეადგა ფეხი დიდ კომპანიაში. კარებთან ორი დიდი დაცვა შეეგება ღიმილით.კომპანიაში შესულს გრძნობდა გარშებო სითბოს ხალისს. ყველანი ღიმილით ესალმებოდნენ სოფიას.
სოფიაც ავიდა მე_5 სართულზე, დააკაკუნა ჯონქუქის კარზე და თანხმობა რომ მიიღო შეაბიჯა დიდ ოთახში. გარშემო სულ ფოტო-აპარატები ელაგა სხვადასხვა წლის ხარისხის, კედლებზე ჯილდოები, მაგიდაზე ფოტოები და ჟურნალები.
-ოჰო ეს ჩემთვისაა? ჯონქუქმა სოფიას ყავა მოსვა და ტუჩები გაილოკა.
-ჰმმ მარწყვის გემო აქვს.
-ბატონო ეგ ჩემი ყავაა. და სოფიამ რასაც ქვია გამოგლიჯა ყავა და ჯონქუქისთვის განკუთვნილი ყავა მისცა.
-არა მე ეს მომწონს. და ისევ სოფიას ყავა აიღო და მოსვა.სოფიას არც არაფერი უთქვამს ამოიხვნეშა და საქმეს დაუბრუნდა.
-ესეიგი შენ გევალება დარეკო სხვადასხვა კომპანიებში და გადაღებებისთვის მოდელები გამოგზავნონ ასევე 3 საათზე შეხვედრა მაქვს ერთ ერთ კომპანიასთან და შენც ჩემთან ერთად უნდა იყო. დღეს ასევე გადაღებები გვაქვს და განათებებზე ვინცაა იმათ დააკვირდი.
-მეც ხოარ გადავიღო? ცინიკურად კითხა სოფიამ.
-ჰმმ შენ ხოარ იყო ის მოდელი რომელსაც შიშველს უნდა გადავუღოთ? არც ჯონქუქი ჩამოუვარდა ცინიკურობაში.
-საქმე გაქვთ ბატონო ჯონქუქ და მეც მაცდენთ ნახვადმის.დღის ნახევარმაც ჩაიარა, მოსაღამოვდა. 7 ზე უკვე სახლში იყო სოფია. დაღლილობას ვერ გრშნობდა რადგან ნამდვილად მოსწონდა თავის ახალი სამუშაო და სიამოვნებდა იმ ხალხთან რომლებოც მუდმივად პოზიტიურად არიან განწყობილნი მის მიმართ და ყველა თბილად ექცევა.
რადგან საღამო იყო და ვერაფერს აკეთებდა იფიქრა სადმე ბარში ერთი ორს წაუკრავდა. მოაჯდა მოტოციკლეტს და პატარა ბარში წავიდა. ბევრი ხალხი არ იყო მშვიდი და წყნარი ბარი იყო აქა-იქ ჩუმი საუბრები ისმოდა.
ერთი ჭიქა
ორი ჭიქაარ თვრებოდა უბრალოდ სიამოვნებდა ცივი სასმელი. უცებ უკნიდან ხმა შემოესმა.
-ოჰო ქალბატონო სოფია მეგონა ესეთ ადგილებში არ დადიოდი.
-ჯონქუქ? მთვრალი ხარ
-არა კარგად ვარ. და წაბარბაცდა ჯონქუქი.
-გეტყობათ წამოდით სახლში წაგიყვანთ.
-არ მინდა მარტო ვარ და მეშინია მამა წასულია.
-პატარა ბავშვი ხარ ნასვამზე.ჯონქუქმა ძალიან ბევრი ილაპარაკა პატარა ბავშვივით იყო ნამდვილად, ბოლოს უკვე იმდენად ეძინებოდა რა ექნა სოფიას არ იცოდა და მანაც თავის სახლში წაიყვანა.
უკან მოსვა ჯონქუქი ჩაფხუტი დააფარა და თავისთან წაიყვნა.
იქ მისულს თავისთან ოთახში დააწვინა ჯონქუქი ხოლო თვითონ ზალაში დაწვა დივანზე.
______________________________
როგორ ხართ?? ბოდიში ვერ ვდებდი თავებს ამიტომ ვეცდები დღეს მეორეც დავდო😉
YOU ARE READING
ისევ შევხვდებით🔞
Romanceსანამ წერას დავიწყებ ფიკში იქნება 🔞 სცენები. სოფია კაზანოვა იტალიიდან გადადის სამხრეთ კორეაში საცხოვრებლად. სამსახურის ძებნისას ერთ-ერთი დიდი ფოტო-ჟურნალების კომპანიის უფროსი დაუკავშირდება და სახლში იბარებს. რა მოხდება სოფიას ცხოვრებაში ამას ფიკში...