dean's pov:
დაკითხვა დავასრულეთ , ვერაფერი ისეთი ვერ გავარკვიეთ რაც გამოძებას დაეხმარებოდა. მარი ამისგამო დაძაბულია, მე კი ვფიქრობ რომ საქმე უბრალოდ მაქციასთან გვაქ, რომელიც ქუჩაში ნებისმიერ გამვლელს ესხმის თავს,დაძაბულობ პიკს აღწევდა , არცერთი ხმას არ ვიღებდით, ბოლოს სიჩუმე მარი დაარღვია .
_რას ფიქრობ როგორ არჩევს სუბექტი მსხვერპლებს მკითხა ინტერესით
_ჩემი აზრით ქუჩაშ ნებისმიერ გამვლელს ესხმის თავს ვინც არ მოწონს ან არვიცი .
_როგო შეგიძლია ასე მშვიდად იყო, როცა იცი რომ თუ მას მალე არ დაიჭერ ის კიდევ ვინმეს მოკლავს?
_ნერვიულობით ვერაფერს გავხდები ,გარდა იმისა რო დავიბნევი და საქმეზე კოცეტრაციას ვერ შევძლებ. ვთქვი და მხრები ავიჩეჩე , ის კი უბრალოდ მიყურებდა.
_ძალიან დავიღალე .თქვა მარიმ
_ალბათ იმის ბრალია რო დილიდან აქეთიქით დავრბივართ .
_ხო შეიძლება,თქვა სუსტი ღიმილით
_არგინდა სადმე წავიდეთ , ვჭამოთ უკვე დაღამდა და ჩვენ არცკი გვიჭამია.
_კარგი ,მაგრამ სად წავიდეთ ახლა თითქმია ყველაფერი დაკეტილია.
_ბარში ვთქვი ღიმილით
_ვჭამოთო და დასალევათ მეპატიჟები?
_შეიძლება .
_რომელ ბარში მივდივართ?
_არვიცი, შენ აირჩიე. ჩაფიქრებულმა შემომხედა
_კარგი, მგონი ვიცი სადაც უნდა წავიდეთ. თქვა და ინტერესით შევხედე
_არ გამანდობ სად მივდივართ?
ვკითხე მანკი უბრლოდ მხრები აიჩეჩა ამაზე ჩავიცინე
_საჭესთან დამსვავ? ამაზე სახედან ღიმილი გამიქრა
_გამორიცხულია!არც იოცნებო! ვთქვი ეს?კი აშკარად ეწყინა მაგრამა არუშავს ჩემი მანქანის საჭესთან არავის დავსვავ სემის გარდა .
_ოჰჰ კარგი ,რა გაეწყობა .მითხრა და იმაპლას კარები გამოაღო ჩასაჯდომად._აბა სად მივდივართ?ვკითხე ისევ
_აქვე ახლოს ჩემი მეგობრის ბარია ,თან დღეს უნდა მენახა , აგენტ მორგანსაც დაურეკე მისამართი მიწერე და იქ მოვიდეს. ვფიქრობ რამოდენიმე საათით შესვენება არ გვაწყენს .
_კარგი. დავეთანხმე ის კი გზას მკარნახობდა მალე მითხრა აქვე დააყენე მანქანა, დანარჩენი გზა ფეხით გავიაროთო .
5წუთიანი სიარულის შემდეგ რაღაც ბარს მივადექით .
_მოვედით.თქვა მარიმ მე კი შენობას თვალს არ ვაცილებდ
_შემოხვალ თუ დიდხანს უნდა უყურე ?
_კარგი მოვდივარ
YOU ARE READING
Dean&Marie
Fanfictionგამარჯობა ეს ისტორია არის შერიფ მარიამზე და მონადირე დინ ვინჩესტერზე, ერთმანეთს სრულიად შემთხვევით გადააწყდებიან დანაშაულის ადგილას სადაც დინი კარგ შთაბეჭდილებას არ ტოვებს შერიფის თვალში თუმცა ყველაფერი მაში იწყება.