part 9

17 4 3
                                    

  დილით ლოგინში ვიღვიძებ და მხოლოდ კაცის თეთრი პერანგი მაცვია, გვერდით დინი მიწევს, ვცდილობ გავაანალიზო რა ხდება,
ამ ფიქრებში ვიყავი გართული და დინს მიშტერებული, ცოტახანში კი თვითონაც გაიღვიძა.

_დილამშვიდობისა, ღიმილით ვუთხარი.

_დილამშვიდობისა, თვითონაც საყვარელი ღიმილით მითხრა.

_აქ შენ გადმომაწვინე და შენ ჩამაცვი ეს პერანგი?

_კი, რამოხდა?

_ამმ... არაფერი, სემი სად არის?

_შენ რო ჩაგეძინა სხვა ნოემრი აიღო , თქვა სიცილით მეკიდე შემრცვა და მომერიდა.

_ოჰ ღმერთო! ვთქვი ოხვრით, მან კი უფრო უმატა სიცილს.

_დინ გაჩერდი! ვუთხარი გაბრაზებულმა ,როცა მივხვდი რო გაჩერებას არ აპირებდა წყალის ჭიქა  ავიღე და სახეში შევასხი შემდეგ კი მე დავიწყე სიცილი.

_ამას ინანებ!  გაბრაზებულმა თქვა ლამის შემეშინდა ,
მარა სიცილი უფრო ამიტყდა მის სახეზე  ,თვითონ კი ჩემ ზემოდან მოექცა და ღიტინი დამიწყოო .

_ღმერთოოო, დინ გთ...ხოვ გა...ჩერ...დი !
ვეღარ ვლაპარაკობდი, თან ვიცინოდო და თან ცრემლები მომდიოდა ,თვითონ კი ჩემზე  ხალისობდა .
_დინ გთხოოოვ! საქმე გვაქ ,ძლივს ვლუღლუღებდი .
_კარგი დღეს გადამირჩი, თქვა და
წამოდგა .
_მადლობა ღმერთს

_ჰმმ ღმერთს თუ მე

_ოხ დინ გადადი , ხომ არ დაგავიწყდა დღეს წვეულებაზე უდნა წავიდეთ ,მე ,შენ ,სემი და ლიზი.

_ხო წავიდეთ ,მარა იცოდი თურმე  იმდღეს სემმა ლიზი რომ მიაცილათ სექსი ქონიათ ?
_მოიცააა რააა? ჩემთვის არაფერი უთხვამს ლიზიის ,როდის მოასწრეს? ან მე  რატო უნდა ვიგებდე შენგან! ვთქვი გაოცებულმა და ვითომ გაბრაზებულმა .

_კარგი დამშვიდდი  თქვა სიცილით

_ აუ დინ სახლში წამიყვან ? ლეკვის თვალებით შევხედე.
_ კი მომეზადე და წაგიყვან
_არმინდა მომზადება ,ამით წამოვალ ხო მანქანით უნდა წამიყვანო ,ერთი ფეხსაცმელს ამოვიცვამ .ვთქვი და წამოვდექი

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dean&MarieWhere stories live. Discover now