part7

7 4 0
                                    

Marie's pov:

დინის კოცნის შემდეგ გაშტერებული ვიდექი, ერთამნეთს თვალს არ ვაცილებდით,  ისსევე ერთმანეთზე მიკრულები ჩუმად ვიდექით, ბოლოს დინმა დაარღვია სასიამოვნო სიჩუმე .
_მე უნდა წავიდე .
_ხომ მეც გასასვლელი ვარ  .
ვთქვი მარა არმინდოდა წასულიყო, თუ ლიზის არ მივაკითხავდი პრობლემა არიქნებოდა გამიგებდა.
_საით?
_კლუბში მივდივართ მე და ლიზი
_კლუბში?
_ხო რაიყო
_არაფერი ,უბრალოდ გამიკვირდა, მას ხომ ბარიაქ .
_მერე რა, ძველებურად გადავწყვიტეთ გართობა .
_კარგი თუ რამე დაგიჭირდეს დამირეკე .
_კარგი. ვთქვი და გავუღიმე
_კარგად.
თქვა და ისევ მაკოცა ამჯერად ცოტახნით და ენაც არ გამოუყენებია მარა მაინც სასიამოვნო იყო .
_კარგად .ვთქვი თითქმის ჩურჩულით ის კი იღიმიოდა

დინის წასვლის შემდეგ მომზადება გადავწყვიტე. 

ჩემ მანქანაში ჩავჯექი და ლიზისკენ გავემართე ,ახლა კი ჩვენ  კლუბში მივდივართ და თან მუსიკებს ვღიღინებთ, ნუ უფრო ვყვირივართ, 10 წუთში კლუბში ვიყავით პირდაპირ ბარისკენ გავემართეთ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ჩემ მანქანაში ჩავჯექი და ლიზისკენ გავემართე ,ახლა კი ჩვენ  კლუბში მივდივართ და თან მუსიკებს ვღიღინებთ, ნუ უფრო ვყვირივართ, 10 წუთში კლუბში ვიყავით პირდაპირ ბარისკენ გავემართეთ.
_გამარჯობა, ორი ვისკი
ვუთხარი სექსუალურ ბარმენს
_პირადობები მაჩვენეთ
_ჩვენ რა 16 წლისებს ვგავართ?
_წესები წესებია შერიფოო
_ოხ თანაცვ იცი რომ შერიფივარ, უბრალოდ ჩამოგვისხი ეს წყეული სასმელი ვუთხარი და თან ცინიკურად გავუღიმე .
ამის შემდეგ დავლიეთ ერთი,ორი,სამი,ოთხი,ხუთი,ექვსი ჭიქა და მერე სათვალავი აგვერია, ვცეკვავდით ამოუცმობ მოძრაობებს ვაკეთებდით და ვიცინოდით, ეს ყველაფერი ძალიან კარგი იყო .
_დინმა მაკოცა
ვუთხარი ლიზის იმის შემდეგ რაც ბართან დავჯექით დაღლილები .
_მოიცა რაა? რაქნა? ვაუუ ვიცოდი რო მოწონდი .
_ხო თავისი ყელსაბამის წასაღებად მოვიდა და მერე მაკოცა და გასვლისას კიდე მაკოცა ,მარა იცი რა მეწყინა რო მაკოცა მერე თქვა უნდა წავიდეო მას რა უნდოდა მეთქვა დარჩითქო?
_კი ზუსტად ეგ უნდოდა, ბოთე მარა რამიკვირს არანიარი გამოცდილება არ გაქ მაგ საქმეში.
  ამაზე თვალები ავუტრიალე და შუა
თითი ვაჩვენე მერე ისევ ვსვავდით და ვლაპარაკობდით დინზე ,  ეს იდილია ჩემმა ტელეფონის ზარმა დაარღვია რომელიც სამსახურიდან იყო .
_სამსახურიდან რეკავაენ ,გავალ და მოვალ .
_კარგი მიდი
_არ მოიწყინო ვთქვი და გარეთ გავედი
_გისმენთ
_შერიფო განყოფილებაში მოსვლას მოახერხებთ?
_იცი ახლა არმგონია, ზედმეტად მთვრალი ვარ სტივ .
_ოხ კარგი ხვალ მოგიყვები ყველაფერა .
_კარგი სხვა თუარაფერი წავალ .
_კარგი მითხრა და გამითიშა 

კლუბში დაბრუნებისას მე და ლიზიმ მოვიწყინეთ და წასვლა გადავწყვიტეთ .
_კარგი კარგი მივდივართ მარა როგორ? ორივე ზედმეტად მთვრალები ვართ საჭესთან დასაჯდომად
_მიდი დინს დაურეკე რო წაგვიყვანის .
_აჰამ კაი აზრია, ბარემ ვეტყვი ჩემი მძღოლო გახდითქო !
_ნუ ბრაზდები  ,მეტი გზა არ გვაქ. ამდროს ტაქსში ორი მთვრალი გოგო ვერ ჩავჯდებით ,ღმერთმა იცის ვინ დეგენერატთან აღმოვჩნდებით .
_კარგი მართალი ხარ დინს დავურეკავ
ვთქვი და ტელეფონი ამოვიღე.

_გამარჯობა დინ!იცი მე და ლზიი ძლაიან დავთვერით და შეგიძლია კლუბიდან წაგვიყვანო ბოდიში თუ გაგაღვიძე .
_არ მეძინა, მისამართი მომწერე და მოვალ.
_თუ არ გცალია ტაქსით წავალთ 
_მარი მისამართი მომწერე.
_კარგი მადლობა  .
დინს მისამართი მივწერე და ისიც 15 წუთში ჩვენთან გაჩნდა, თავისი სექსუაკური მანქანით სემთან ერთად ესენი სულ ერთად რატო დადიან გავიფიქრე და დინს გავუღიმე .
იმდენად მთვრალი ვიყავი  ძლივს დავდიოდი ,მანქამანდე სანამ მივედი ერთი ათჯელ მაინც წავიქეცი ,რაზეც ლიზი დამცინოდა.
_დახმარება გინდა? მკითხა დინმა
_არ მაწყენდა
ისიც ჩემთან გაჩნდა და ხელში ამიტაცა, მანქაში ჩამსვა ამის შემდეგ კი ჩემი სახლისკენ დაიძრა .

_მადლობა ყველაფრისთვის
_მე ჩემით წავალ სახლში აქედან ფეხით 5 წუთის სავალზეა თქვა ლიზიმ .
_მე გაგიყვან უთხრა სემმა და დინმა გასაღები ესროლა მას ,რადგან ვუჩურჩულე რომ ჩემთან დარჩენილიყო .
_შენ წადი მე რაღაც საქმე მაქ .

მე და დინი სახლში შევედით ის კი ინტერესით მიყურებდა
_აბა რატო მითხარი დავრჩენილიყავი ?
მითხრა და მე სახეზე ხელი მოვკიდე, ჩემკენ მივიზიდე და ვაკოცე, ასე წავედით ჩემი საძინებლოსკენ შიგ შევედით საწოლზე დაჯდა კალთაში ჩავუჯექი და ისევ გავაგრძელეთ კოცნა ,ჩემ ტანზე ხელებს დაასრიალებდა, მე კი მის თმებს ვეფერებოდი .
კაბას ხელი მოკიდა და ოსტატურად გამხადა მეკი მისი მაიკის გახდა დავიწყე მაიკას შარვალი მოყვა საწოლზე გადავწექით და სექსით დავკავდით

Dean&MarieWhere stories live. Discover now