o son sefer değil ama bu son şans³

47 6 14
                                    

she said 'we're never gonna die'
but she said 'we can dance until we die'

"Elini ver bana. Son bir şansımız varken dans edebiliriz."

.

Şimdi benim için bıraktığın bu boşlukları doldururken ne demek istediğini anlıyorum; Son bir şansın kime göre ne, neye göre kim olduğunu... Ve fark ediyorum ki tam senlik bir hareketti.

Sen güzel olan, umut veren her inanca sahipsin biliyorum. O yüzden son şansımız diye andığın o gece bana verdiğin ve şu ana kadar çekmecemde sakladığım o güzel, beyaz çiçeklerle süslediğin hediyeme tarih atmayacağım. Çünkü senin de dediğin gibi ya bir ruhsun şimdi ya da bambaşka biri. Ya hiç ulaşmayacak bunlar sana ya da zaten tenimdesin.

Hangisi olmasını umuyorum bilmiyorum...
Belki de hep olmak istediğin o yerde, zamanın ve sınırların geçersiz olduğu o güzel cennette olmanı umuyorum...

-Irene.

.

21.04.2022

Yıldızların, düşüncelerin ve limon çiçeklerinin soyundan. Ne kadar da güzelsin bugün, bembeyaz... Kırmızı çok yakışmış sana. Mor senden geliyor gibi durmuş üzerinde. Sarı ışığını senden almış hem, yapraklarının yeşilini eleştirmek ne haddine. Gözlerin daha bir mavi bugün. Gerçekte yanaklarında durduğu kadar sakin durmuyor o turuncu...

Parlıyorsun çiçeğim, bu ne güzellik? Sanki son şansımı elime yüzüme bulaştırmamı ister gibi...Sana ulaşmamı istemiyor musun? Bu dansı bana lütuf eder miydin ki acaba?

Son şansımı başka bir zamana saklayacağım meleğim. Senin bu kadar güzelken bana böyle bakmaya kıyamayacağın, beni daha çok, belki biraz sevdiğin bir zamana. Belki bize ait olmayan ama sıkıca sarıldığımız bir ana.

-E.

...


Ben ne yaptığımı biliyor muyum ki..


death valleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin