pısırık rüzgar, deli yağmur⁵

48 5 7
                                    

go up in the clouds because the views a little nicer

"Seni, beni bıraktığın gibi bırakacağım."

.

Hayalimdekine aşık olmak ile bir hayalpereste aşık olmak arasındayım... Rüyalarım tınılardan ibaret, sesler rüzgar, huzur dalgalardan bana...

Bir koleksiyonum var; insanların pişmanlıklarından yaptığım. Günü geldiğinde, seni ve bizi, olamadıklarımızı kadife yastıklar üstünde sergileyecekler...
Olmak istediğini elde etsen bile, olageldiğin kişi hep seninle ve benimle kalacak...

-Irene.

.

15.05.2022

Sessiz sonbahar geceleri. Isimsiz bir melodi, fısıldanmayı bekleyen. Eylülün limon çiçekleri, kasımdan birer papatya gibi... Seninleyken saliseler dakikalara devriliyor sevgilim, zaman akmak bilmiyor yerinde duramazken...

Bana bakan gözlerindeki rahatsız olmuş, gitmek ister ifade öldürüyor beni. Ölümü sevmemi sevmiyordun hani?

Birbirimizden biraz eksik, birlikte her şeyden daha fazlayız. Seninleyken güneş batmak, yağmur durmak bilmiyor. Sen bu kadar güzelken...

Seviyorum çiçeğim. Sana ait her şeyi. Senden birini öyle çok seviyorum ki.

Sen, bendeki seni bilseydin eğer, ah keşke...
Yeniden doğmak nedir, işte o zaman anlardın.

-E.

...

bunlar nereden geliyor bilmiyorum
ne yaptığımdan emin değilim
hiçbir şey yokmuş gibi, bomboş hissediyorum

death valleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin