Choi Yeonjun'un Mektubu

41 12 11
                                    

❝ Beni artık sevmesen bile ben seni seviyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❝ Beni artık sevmesen bile ben
seni seviyorum.❞

✿❯────「✿」────❮✿

17 Eylül 2017

Nasıl başlasam bilmiyorum. Bilirsin, mektuplarla aram iyi değildir. Güzel yazı da yazamam zaten. Ama bunu yazmam gerektiğini hissettim.

Bugün sensiz geçen dördüncü gün. Dört gündür sensizim. Bu küçücük ev senin sesin, gülüşlerin, kokun olmadıkça kocaman bir mağara gibi geliyor bana. Yatağımıza yatmıyorum, yatamıyorum. Çünkü artık orada senin sıcaklığın, senin kokun ve senin sevgin yok. Orası o günden beri benim için bir kabus. Çöktüm ben sevgilim. Her yerim yandı, kızardı. Böyle olması gerekiyor ama yine de acıtıyor. O günden beri iyi değilim ben. Aklımı kaçırmak üzereyim, belki de kaçırdım.

O güne lanet ediyorum her dakika. Özellikle o ana. O an gözlerindeki öfke, nefret ve hayal kırıklığını gördüm sevgilim. Ölmek istedim, tanrıya canımı alması için yalvardım. Geç de olsa kabul etti sanırım.

İzin vermedin, açıklayamadım. Dinlemeden çekip gittin. Haklısın, sonuna kadar haklısın. Sen bunların hiçbirini hak etmedin sevgilim. Sen dünyadaki hiçbir kötülüğü hak etmiyorsun.

Seni merak ediyorum. Ne halde olduğunu çok merak ediyorum. Diğerlerini aradım ama küfürler ederek, lanetler okuyarak yüzüme kapattılar telefonu. Onlar da haklı, herkes haklı, ben haksızım. Kim ne kötü şey söylerse söylesin hepsini hak ettim. Belki de hak ettiğim için tanrı beni cezalandırıyordur. Belki de ölümü bile hak ettim.


Daha birkaç gün önce ne kadar güzeldi aşkımız. Herkesi kıskandıran bir çifttik. Sen bana o galaksi gözlerinle aşık aşık bakardın. Seni son gördüğümde bana o galaksi gözlerinle nefret bakışları attın. Yine de haklısın sevgilim, çok haklısın.


İlk tanıştığımız günü hatırlıyor musun? Ne kadar güzel zamanlardı değil mi? Seni ilk gördüğümde belalı bir tip sanmıştım. Fakat seni tanıyınca içinde ne kadar nahif, sevecen, yumuşak kalpli bir adam olduğunu gördüm. Seni tanıyınca sana bir kez daha aşık oldum. Gözlerindeki yıldızlar beni her geçen gün daha da büyüledi. En sevdiğim yastığım dizlerindi. Yapmayı en sevdiğim şey saçlarını okşamak, seni öpmek, seninle bir olmaktı. Şimdi görüyorum ki böyle bir şansım asla olmayacak. Her şeyi mahvettim. Seni, kendimi, bizi, ilişkimizi...

Aptaldım Soobin. O gün aptallık yaptım, daha dikkatli olamadım. Özür dilerim tekrardan, sana bunları yaşattığım için. Affetmezsen sorun değil, sonuna kadar haklısın. Karşına geçip sana her şeyi anlatmak, bir şans daha dilemek istiyorum ama yapacak yüzüm yok. Biliyorum, hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Bana eskisi gibi bakmayacaksın, beni eskisi gibi sevmeyeceksin, beni eskisi gibi öpmeyeceksin, bana eskisi gibi dokunamayacaksın. Bana belli etmesen de, içine atsan da bunları hissedeceksin. Biliyorum, tanıyorum seni.

BMEL | YeonbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin