Her zaman şaşırmak

780 72 152
                                    

Jungkook

"Sahte sevgili olacaksınız."
________________________________________

Bu adam delirmiş miydi?Neyden bahsediyordu?Ben yanımdaki vahşi kaplanla asla sahte sevgililik yapmazdım.Tamam,açıklamayacağız 'olmayan' ilişkimizi ve sadece moment vericek olsak bile,bu kesinlikle mümkün değildi benim adıma.

Karşımda bize bunu sanki aramızdaki düşmanlığı bilmiyormuş gibi söyleyen adama büyük bir sinirle bakıp neredeyse hırlayarak konuştum.

"Asla olmaz!Efendim herşeyi yaparım ama bu vahşi kaplanla sevgili rolü asla yapmam!"

Dediğimde vahşi kaplan bana dönmüş, benim aksime sinirden yoksun bir sesle "Ben sana çok meraklıyım değil mi?" Dediğinde kaşlarımı çatıp karşımdaki adamı sanki ikna edebilirmişim gibi konuşmaya başladım.

"Lütfen sevgili rolü yapmayalım herşey olur ama onla sevgili olmam ben!" Dediğimde "Başka çağren yok Bay jeon. Ya rolü yaparsınız,ya da direk sevgilisiniz diye açıklamak zorunda bırakırsınız."

Dediğinde taehyung hemen atılıp, "Tamam,tamam rol yapacağız ama bizi sakin sevgili diye haber yapmayın!" Demişti sinir dolu sesiyle.

Ben ne kadar rahatsızsam,taehyung'da o kadar rahatsızdı.Resmen bizden (birbirimizden nefret eden bizden) moment vermemizi istiyordu.

Neyin momentini verecektik ki? Kafamda basmıyor.

Taehyung'a dönmüş ve "Tamam, yapalım şunu.Zaten gerçek duygularla felan olmayacak." Dediğimde bana dönüp gözlerini kısıp "haklısın, olmayacak."

Karşımdaki adam bizden niye böyle birşey istedi bilmiyorum ama büyük ihtimalle onla temas etmemi ve ya herhangibi bir şeye yapmamı isteyeceklerdi.

"Herhangibi bir moment verin işte. Temas edin,birbirinize bakıp durun felan."

Bunu çok kolay birşeymiş gibi söylemesi daha fazla sinirimi bozuyordu.Biz daha taehyungla yan yana gelmemek için insan üstü bir çaba sarf ederken,birbirimize bakıp temas etmemizi istiyorlardı.

"İyi.Yarınki Run bts çekiminde birbirimize bakar el ele tutuşuruz."

Dediğimde taehyung bana dönmüş ve başıyla onaylamış, "Aynen,yaparız." Demişti.

Çıkmak için izin istedikten sonra hızla kapıya doğru yönelip,taehyung'un gözüne bakmamak için insan üstü bir çaba sarf etmiştim.

Ama taehyung benim aksime bana duygusuzlukla bakıyordu.Onunda rahatsız olduğu çok açıktı.

"Ben biraz hava alacağım.Sen git." Dediğimde benim aksi yönüme dönüp "Aynen,aynısından." Diyip yürümeye başladı.Bense arkasından baka kaldım.

Gerçekten yakışıklı biriydi,ama kişiliğe dahil en ufak şey barındırmıyor.

İlk çıkış yaptığımız andan böyle.

Aslında bütün düşmanlığı ben başlatım. Taehyung ise sadece boş durmamak adına bana karşılık vermeye başlamıştı.

Bir süre sonra bu nefret gerçekten büyümüş,aramızda düşmanlık dışında bir ilişki bırakmamıştı.

Umurumdada değil zaten.

Taehyung ile karşılaşmamak umudu ile şirket içinde tur atmaya başlamıştım.

Bir iki tur sonra,telefonuma gelen mesajlar ile telefona gömülmüştüm

***
Wwh Jin ve diğerleri

Hoseok
Çocuklardan bir haber var mı
Şuanda çocuğu anaokulundan
Dönmesini bekleyen bir ana
Gibi hissediyorum

Oh no oh yes | taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin