_______________________________________
"Taehyung,jeongguk konser başlayacak! Biraz hızlı olun! Bu kaderimizin en önemli konserlerinden biri olabilir!"
Namjoon,onlara sesleniyordu.Ama arkadaşları her zamanki gibi birbirleriyle atısıyorlardı.
Bütün bangtan üyeleri birbirine inanılmaz büyük bir sevgi beslerlerdi. Ama bu jeongguk ile taehyung için kesinlikle geçerli değildi.
Şimdi bu iki oğlan,sinirle birbirlerine bakıyor,birbirlerini öldürmek ister gibi bağırıyorlardı.Bu sefer kavga sebepleriyse,karografideki olan yakınlaşmalarıydı.
Birbirlerinin ellerini tutacaklardı.
İnanılır gibi değildi.
Taehyung jeongguka,jeongguksa taehyung'u suçluyordu bu konuda. Ama oysaki bu suç ikisindede değildi.
"Sen istedin dimi bunu şirketten! Hepsi senin yüzünden! Ne diye şirkete bulaşırsın ki!"
Jeongguk,sinirle soluyor,avuçlarını sıkıyordu.Dna en nefret ettiği karografi olabilirdi.Taehyungla olan yakınlılıkları akıl alır gibi değildi.Normal hayatta bile taehyung'un yüzüne bakmak bile onun için gereğinden fazla zorken,bu dans jeongguk için son adımdı.
Tabi bu taehyung için farksız sayılmazdı.
"Karografiden aynı anda haberimiz oldu!Neyden bahsediyorsun sen?! Sence senin gibi bir aptalla niye böyle yakınlık içeren bir dans yapmak isteyeyim ki?"
Taehyung'un jeongguka aptal demesi onun için son damla olmuştu.
Tam taehyungun üstüne atlayacakken, grubun lideri namjoon bağırmıştı."BIRAZDAN SAHNEYE ÇIKACAĞIZ!"
Namjoon,taehyung ve jeongguk'un iyi anlaşması için tam anlamıyla herşeyi yapmıştı.Her fırsatta ikisini yan yana oturtmaya çalışmış,aynı yere sokmaya çalışıp durmuştu.
Hatta kareografiyi bile o istemişti.
Ama bu tam anlamıyla bir kargaşaya yol açtı.
Jeongguk taehyung'a sinirli bir bakış atıp sahneye çıkmaya başladı.
Taehyunda aynı nefret,aynı sinirle jeongguk'un arkasından yavaş ve sinirli adımlarla yürüyordu.
İki üyede merdivenlerden sahneye çıktığında,namjoon arkalarından baka kalmıştı.Bütün üyeler birbiriyle resmen aile gibiyken,taekookun böyle olması inanılmaz üzücü geliyordu namjoon'a.
Hem taehyung ile hemde jeongguk ile bu konuyu defalarca konuştu.Ama ikisindende aldığı cevap ortaktı
"Ondan iğreniyorum."Namjoon "Bangtan sonyeondan!" Diye bağıran sunucuyu duyduğunda hızla sahnedeki yerini almıştı.
Jeongguk taehyunga daha ışıklar aydınlanmadığı için sinirle bakıyordu.
Kaşları gözlerini kapatacak kadar çatıktı, resmen gözlerinden ateş topu fırlatıyordu.Gören sanacak, taehyung annesini öldürdü.
Ama taehyung öyle bakmıyordu. Zaten jeongguku sinirlendiren buydu. Nefret ettiği adam onun yüzüne bile bakmıyor, göz göze geldiklerindeyse iğneleyici bir şekilde gülümsüyordu.
Hala ışıklar aydınlanmıyorken, jeon'un en sevdiği hyung'u hoseok elini jeonggukun omzuna koyup, taehyungta olan dikkatini kendi üstüne çekmişti.
"Tavşanım,sakin ol.Onu ne kadar sevmiyor olsanda o bizim grubumuzun, ailemizin bir parçası.Biz hem seni hemde onu çok seviyoruz.Siz resmen ailedeki iki küçük kardeş gibisiniz biraz saki-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh no oh yes | taegguk
FantasíaBangtan üyeleri,Jeon jeongguk ile kim taehyung çıkış yaptıkları andan beri birbirlerinden hiç hoşlanmazlardı. Her fırsatta birbirinden kaçınır,nefretlerini yüzlerine vururlardı.Ve bu asla değişmeyecektir. Ta ki,şirket onlara moment vermeye zorlayana...