Heyecandan titrediğimi hissediyorum. Yıllardır düşmanım olarak bellediğim kişi tarafından elinden tutularak oturmamız gereken yuvarlak masaya getirilmiştim ve onla şuan yan yana oturuyorduk.Bunun heyecanı vücudumu hızla sararken titrediğimi hissetmeye başladım.
İçimden yanımda oturduğundan umarım hissetmez diye düşünürken yanımdaki jimin "La sen titriyon mu?" Demişti.
Bende onu yalanlamak adına "Yoo titremiyorum,sen öyle san cüce kılıklı." Demiştim.Karşı taraftan Namjoon hyung olaya müdahale etmek adına, "Stres yapman normal jungkook, sonuçta DNA performansımızı sadece ikinci defa sergileyeşimiz."
'DNA' lafını duyan jimin bunun üzerine, "Seversin." Diyip kahkaha atmıştı.Bunun üzerine taehyung ile ben aynı anda jimine dönmüştük.
Jimin bunun üzerine "İyi tamam sustum." Diyip sahnedeki performans sergileyen kişileri izlemeye başladık.
Bir süre sonra sıkılan seokjin hyung, "Kaçıncı sıradayız hatırlayan var mı?" Demişti.O da bizim gibi hemen performans sergileyip bitirmek istiyordu.
Bunun üzerine namjoon hyung, "Tam olarak hatırlamıyorum ama galiba sonlara doğru sergiliyor olmalıyız." Demişti düşünür bir tavırla.
Hepimiz sıkılmaya başlamıştık. Ve eminimki hepimiz son zamanlarda yaşadığımız psikolojik durumlardan dolayı oldukça yorgunduk.
Bir süre sonra dinlemediğim onlarca grup ismi ve şarkılarından sonra tanıdık bir grup ismi üzerine hepimiz gözlerimizi koca ekrana çevirmiştik.
Blackpink.
Bu ismi duyduğumuzda taehyung ile birbirimize bakmıştık.Aynı zamanda gruptaki herkes bize bakmaya başlamıştı.Zaten sesiz olan masa daha sesizleşmişti.
Sahneye jennie çıktığında bir an oradan kaçmak istedim.Neden bilmiyorum ama gereksiz yere rahatsız olduğum hissetim.
Taehyung'un gözlerine baktığımda o da benden farksızdı.İkimizde bu Shop olayından rahatsızdık ve kurtulmak istiyorduk.
Grupça elimizden geldiğince ekrana bakmadık.Shipırcılars bir moment daha vermek istemedik.Eminim ki ekrana bir kere bile baksak moment sayıcaklardı. Bunu yaşamak istemediğimden, şu son zamanlarda yaşadığımı umursamamaya çalışarak ekranı hiç takmadım.
Bir süre sonra kötü olduğumu hissetim. Taehyungta aynı şekildeydi.Bu durumdan niye bu kadar rahatsızdık anlam veremesem de, sanırım ikimizide kötü etkiledi.
Sahnede olduğu zaman boyunca hissetiğim rahatsızlık,grubun sahneden inmesi ile sona ermişti.
Başım dönüyordu,terlemiştim ve kalbim hızlı çarpıyordu.
Taehyung benim aksime biraz daha çabuk toplamıştı kendisini.
Bana bakıp sandalyeme elini koyup, sandalyemi kendisine doğru çekip yüzüme doğru baktı.
"Bende çok stres yaptım ama belli etme. Eminim böyle yapmaya devam edersek, ecel terleri dökmeye,daha fazla şüphe çekeceğizdir."
Ancak bir anda arkadan bir ses, "Böyle yapmaya devam ederseniz,ancak taekooker'ın dikkatini çekersiniz haberiniz olsun dedim." Demişti jimin imalı bir şekilde.
Sanırım ne dersek diyelim bu tavrından vazgeçmeyecekti.
Bunun üzerine taehyung sandalyesini benden uzaklaştırıp,jimin'e "Külahına anlat.Eminim sadece sandalyesini kendime çekmemi moment saymayacaklardır."
Bunun üzerine jimin tek kaşını kaldırarak "Birbirinize baktınız diye moment sayanlar var.Eminimki aralarında nikah şahidi kavgası başlar artık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh no oh yes | taegguk
FantasíaBangtan üyeleri,Jeon jeongguk ile kim taehyung çıkış yaptıkları andan beri birbirlerinden hiç hoşlanmazlardı. Her fırsatta birbirinden kaçınır,nefretlerini yüzlerine vururlardı.Ve bu asla değişmeyecektir. Ta ki,şirket onlara moment vermeye zorlayana...