Selam ben yn soylu bir aileden geldiğim söyleniyor ama gerçek ailemin kim olduğunu bilmediğimden soy ismimi ln olarak kullanıyorum.şimdi asıl olaya gelelim ben geçmişe ve geleceğe gidebiliyorum ayrıca da görebiliyorum o yüzden garip zamanlar geçirdiğim söylenebilir.bir yetimhane yaşadım büyüdüm 11 yaşına bastığımda hogwartsa gidecektim ki grındelwald yüzünden gidemedim savaşımsı birşey çıktı ama gellert ölmediğini söyleyenler de var ama bu konu açıldığında dumbledore çok garip oluyor.neyse geçmişe ve geleceğe gittiğimden belirli bir yaşım yok hangi zamana gideceksem ona göre yaşımı ayarlıyorum.hogwarst yani karanlık lordun zamanına gitmek istedim yaşımı 16 yaptım ve gittim.bu arada bakanlık benim gibileri öldürüyor yada azkabana attırıyor hiçte çıkartmıyor o yüzden kimse bilmiyor dumbledore harici hangi zamana gidersem gideyim o bana yardımcı oluyor.neyse onun gençlik zamanına gittim.
****
Direk hogwartsdaydım ilk olarak dumbledore yanına gittim ve olayları anlattım oda bana yine diğer zamanlar dayken yaptığı gibi yardımcı olacaktı.Seçmen şapkanın oraya götürdüler ve seçmen şapka yine her yolculuğumdaki o sözler söyledi."hımmm seni biryerlerden tanıyor gibiyim neyse hmm çok zor çok zor!! BULDUM! SLİYTHERİN!!!!!
Diye bağırdı alışkındım bu bağırışa.Direkt sliytherin masasına gittim.tom beni meraklı gözlerle izliyordu yemeğimi sakince yedim ve ortak salona gittim şifreyi söyledim ve odama geçip herşeyimi yerleştirdim gizli saklı eşyalarım da olduğundan dumbledore sağ olsun tek kişilik oda verdi.
Tom'dan devam ediyoruz
Yeni kız oldukça dikkatimi çekti yemeğini yiyip hızla çıktı büyük salondan bende peşinden gittim ne göreyim ilkdefa bu kadar şaşırdım. genellikle birçok öğrenci ortak salona girmek oldukça zordu nedeni ise şifreyi bilmemektedir ama bu kız şifreyi direk söyle dumbledore söylemiş olabilirdi ama o sadece oda numarasını söyler benim yanıma gelip sorması lazımdı bu kızı iyice gözetliyecem eğer bana uygunsa ve safkansa orduma alabilirim.yarın bulanıkmı değilmi yemeğin ortasında soracam eğer bulanksa rezil olacak.******
Yn'den devam:
Sabah kalktım gelecekteki muggle dünyasından aldığım birkaç onların bakım ürünleri dediği ürünleri sürdüm cidden cildim çok güzel oluyor.cübbemi giyip büyük salona indim ve sakince kahvaltımı yedim ve riddle bana seslendi."Hey yn"
"Efendim riddle"
Nedense garip bir sırtışı vardı.
"Safkanmısın?"
"Hayır"
Alayla konuştu
"Desene direkt "bulanığım"
Sonrada mal gibi kahkaha anlattı zeki olduğunu sanıyordum..ve herkes korkuyla bakıyordu.bende sinirlendiğimden cevabı yapıştırdım
"Dedi melez"
Bu kez o sırıtma bende vardı.
Riddle damarları patlıyacak gibi şişkindi.
Sonrada büyük salondan uzaklaştım.
Arkamdan birisi geldiğini biliyordum
Durdurmam ve karanlığı görmem birdi en son riddle boğazım yapıştığını gördüm.*****
Uyandığımda kelepçeyle ellerim bağlıydı.Merline şükür yanda kabuluk vardı.riddle aslan gibi kükredi bana bildiğin o bana bağırırken kabuluk kelepçeyi açıyordu.ona sordum.
"Sende başka birisi varmı??"
Riddle cevapladı
"Sence başkası olsa senin canını nasıl yakacam ve işlerime karışıcaklar."
Ben sadece sırıttım o ban anlamayan gözlerle bakıyordu buraya hafif göz gezdirdiğimde ihtiyaç odası olduğunu anladım.kabuluk tamda o sırada kelepçeyi çözdü ve ben toma birtane tekme attım kabuluk bana asamı verdi Tom bana tam büyü yapacaktıki ağzımdan o büyü çıktı
"Sersemlet!!"
(Avada zannettiniz dimi:D)Tom öteye uçtu kapıyı açacaktımki açılmadı.
"Alahomora"
Ve açılmadı sonra kabukluya işe devrettim kapıyı açtım ve hızlı adımlarla kaçtım bu adam resmen kaçık zihnimi kapalı tutmalıyım yoksa naneyi yerim.
****
Günler hızlı hızlı geçiyordu riddle okul birinciliğini ben almıştım beni kıskanıyordu onu biliyorum çetesi hep bana bulaşıyordu ama bir yandan cezalarını çekiyorlardı adil yollarla:DArkadaşlar ilk bölümü bir az kısa yaptım umarım beğenirsiniz lütfen vote verirseniz acayip mutlu olurum bu arada ilk kitabım olduğundan yazım yanlışlarına dikkat etmiyorum umarım sizin içinde sorun olmaz(≧▽≦)