Sevgili okurlarım uzun zamandır yazmamıştım sizlere özürlerimi sunuyorum.ve tel tamirde olduğu için bilgisayarda yazacağım yani yine noktalama ve yazım yanlışları olabilir:(
sevgili okurlarım baştan da söyliyeyim vote vermeyi ve benim için en önemlisi ise yorum yazmayı unutmayın.
HADİ ŞİMDİ OKUYALIM
mattehoyla beraber profesör dippentın yıl sonu kupasını hangi binanın kazandığını heyecanla açıklamasını bekliyoruz(yıl sonu kupası deniliyordu galiba yanlış yazdıysam özür dilerim)
"hufflepuff 198!,ravenclaw 276!,gryffindor 385!,slytherin 427!"
slytherindeki herkes çok mutluydu hatta cygnus her zaman yaptığı gibi dalgasını geçti fakat derslerde kendisi bir bok beceremiyordu ona kötü kötü baktım oda yüzünü ekşiltip önüne döndü HAH KIÇIMIN KENARINA BAK SEN.
yine matteho ve tomun etrafında kızlar bildiğin cirit atıyordu tamam gelecekte mattehonun ne bok yiceğini bilmiyor olabilirim ama tom,gelecekte ya bu malın müritleri olacaklar yada lanet yiyerek hayata göz yumabilirler veya onla gelecekte hiç muhattap bile olmadan hayatlarına devam edebilirler yani büyük ihtimalle bu 3 seçenekten biri illa olacaktır.
kehanet her zaman doğruyu söyler.kendimi övmek gibi olmasın amma kehanet dersinde çok iyiyimdir ve birçok kişi bu dersden nefret edip saçma buluyorlar hem bunun neresi saçma tamam profesör çok saçma sapan haraketler yapıyor olabilir ama kadını söylediği herşey doğru.
biz mattehoyla beraber trende yürüyorduk merline çok şükür boş bir alan bulduk ve hemen oturduk ayrıca şu boklu marvoloda geldi.
"farkındaysan zihnini okuyabiliyorum ayrıca bana karşı saygılı ve terbiyeli ol şunu söylemek istiyorum ki eğer hayatta kalmak istiyorsan zihnini kapatma"
cümlesini gayet sakin bir okadar da tehditkar kurdu ve sonlara doğru gözleri kırmızılaştı
'KARŞINDA BEŞ YAŞINDAKİ VELETMİ DURUYOR HELE BAK RİDDLE EĞER ZİHNİMİ OKUYORSAN DERHAL ÇIK BURASI SENİN BABANIN ÇİFTLİĞİ DEĞİL HEM BEN SENDEN RUH OLARAK BÜYÜK SAYILIRIM BOKLU GÖT!' sonrada zihnimi kapattım ve şimdi boku yemiştim çenesi kasılmış damarları fırlıyacak gibi ortaya çıkmıştı ne bok yiyeceğimi düşünüyordum şuan tek çarem mattehoydu.
"ben az lavaboya gidip geleceğim ve tom sen ne düşündün de bu kadar sinirlisin? neyse yine bir haltlar olmuşa benziyor ben kaışmam onu söyliyim hadi ben kaçar ve sizin değilde cygnusların yanında olacağım"
matteho gittikten sonra tom deliye dönmüş gibi sırıttı.son sözümü söylemek istiyorum ki MATTEHO MERLİN SENİ SÜRÜNDÜRSÜN!!
tom hemen asamı çıkarmama zaman olmadan bir büyü söyledi bunu okadar hızlı yaptı ki ne dediğini bile duyamadım
sanki küçülmüş gibi hissediyorum ne olduğunu bile anlamadım
TOM'DAN DEVAM EDECEĞİZ.
Onu uslu dursun diye bir yavru kediye çevirdim şanslı ki onu bir böceğe çevirmediğime dua etmeli hem insanlarda şüphelenmez. gürünüşü nası desem bem beyaz pofuduk mavi gözlü bir kedi oldu aslında siyah yapsam daha iyi olurdu ama elalem böyle sevimli buluyor o yüzden bu işimi kolaylaştırır.
giysilerini ve yerdeki eşyalarını bavuluna koyacağım bavulun açtım ilgimi çeken eşyalar değildi ama HERGANGİ BİR İNSAN GÜNLÜK HAYATTA TANGA GİYMEZ giysilerini koyacak pek yer yok hepsi tangaydı ama dürüst olmak isterim ki çok SEXY köşede kıvranmış uyuyordu incelemekten zarar gelmezdi umarım aslında kimsenin iç çamaşırıyla ilgilenmem birtane siyah tanga alıp cebime koydum birgün onu ivşa edebilirdim belki zaten hep siyah ve kırmızı var birkaç tanede beyaz yani hiç şüphelenmez.
eşyalarını bavula tıktım ve kapattım bavulu nasıl saklasam diye düşünürken bavulu küçültüm kolyenin içine koydum.
geleceğimiz yere varmıştık ama o hala uyuyordu onu kucağıma aldım bavulumu da alıp mattehoyu bekledim yine geç kalmıştı aptal.
"hey o kucağındaki kediyi nerden buldun ayrıca yn nerde?"
"kedi konusunda sana açıklama yapmak zorunda değilim ve yn'nin işi çıktı bir yere gitti nereye gittiğini de söylemedi gerçi ona da sanki çok meraklıyım da"
matteho oflayarak malikaneye cisimlendi ardından da ben.
malikanede eşyalırımızı yerleştirdikden sonra matteho yanıma gelip kediyi yani yn yi almaya çalıştı.
"EĞER BİDAHA ONU ELLERSEN SENİ LANETLEMEKTEN ÇEKİNMEYECEĞİMİ SÖYLİYİM!!!!"
matteho hemen kapıdan çıktı. gereksiz eşyalarımın biçimini değiştirerek onun gerekli eşyalarını yaptım. mama kabına kedi maması koyunca elimi ısırdı ne yaptığını sanıyordu bu? kafasını olumsuz anlamda salladı .
"mamanın tadına bir bak belki beğenirsin sonuçta şuan kedisin"
mamasına kötü kötü baktı bende o sırada üzerimi değiştiriyordum yaz ayında olduğumuz için yarı çıplak gezecektim aldım da sadece boxser vardı mattehoyla ben varız bide kedi olan yn şuan kedi olduğundan umursamiyorum zaten zihninede giremiyorum oda diğer kızlar gibi umrumda değil hala mamaya memunsuz şekilde bakıyordu o sırda kasama onun tangasını koydum görmedi de onuda alıp aşağı indim ev cinlerinden yemek yapmalarını istedik mattehonun gözü hala kedideydi
"ya bir kere sevsek kucağıma alıyım"
"beni bunaltıyorsun matteho al sev"
hemen kızı kaptı mattehoda aynı benim gibi giyinmişti. ŞUAN BİLDİĞİN MATTEHOYA SÜRTÜNÜYOR. ayrıca şuan şu mal matteho inledi yn kedi olduğundan yüzündeki nasıl bir ifade sergilediğini anlıyamıyorum. matteho gayet halinden memmun gözüküyor.
"VER ŞU KEDİYİ O SENİN SEKS OYUNCAĞIN DEĞİL!!!"
"az dur eve kız atmaya zaten izin vermiyorsun"
"senin canın avada çekti galiba"
hemen kediyi verdi.
kucağıma yattı ama tek sıkıntı penisimi yastık gibi kullanıyor. hemen koltuğa koydum koltukta yattı. artık gece olmuştu onu kucağıma aldım ve odama götürdüm yatak çift kişilik olduğu için sol köşeye kıvrıldı ben onu tüm yaz idare edemezdim o yüzden onu uyandırdım "ne var be" der gibi bakıyordu.
"seni eski haline çevirmemi istermisin?"
kafasını olumlu anlamda salladı ona az beklemesini söyledim odamdaki dolapta ateş viskisi varmı diye baktım onu eski haline çevirdikten sonra deli gibi içmeyi düşünüyorum son zamanlardan sonra kafa dağıtmam lazım bu albus beni çıldırtıyor. ayağımda yumşak birşey ayağıma deyince yere baktım
"yatağa geç seni orada çevireceğim çevirdikten hemen sonra yorganla üzerini kapat."
kafasını salladı ve yatağa geçti çevirdikten hemen sonra üzerini örtüp yattı.
dolabımın yanına gidip ateş viskilerini aldım ve içmeye başladım.
evet bir bölümün sonuna daha geldik nasıl buldunuz bölümde smut yazıyım düşüncelerinizi yazarsanız sevinirim:D