2

180 10 11
                                    

Dışarıdan gelen kuş cıvıldama sesleriyle açmıştı gözlerini, sarışın.
Bedeni uyuştuğu için, hareket edemez haldeyi adeta.

Görüş açısı bulanıkken yavaş, yavaş netleşirken, siyah, kırmızı boya püskürmüş bir tavan ile karşılaşmayı kendiside beklemiyordu.

Daha iyi görebilmek için saçını gözlerinin önünden çekmeye çalışmıştı fakat, her iki taraftan yatağa kelepçelenmiş elleri buna izin vermiyordu.

Kafasını yavaşça kaldırıp ayaklarına baktığında ise beklediği gibi, ayaklarıda kelepçelenmiş ti.

Dün olanları hatırlamaya çalışıyordu.
Önce ağlayarak okuldan çıkmış, terk edilmiş bir yere gitmiş ve tam binanın üst katına çıkacakken gözü kararmış tı.

Derin bir nefes alıp çığlık atmaya çalışacaktı ki, kurumuş boğazı ve dudakları yüzünden yapamamıştı.

Ne zamandır su içmiyordu?

Bağaramayacağını anlayınca, sanki birileri duyacakmış gibi mırıldanmıştı;

"Y-yardım... E-edin..." Ardından ise yutkunmuştu.

"N-nerdeyim b-ben..." Öksürmeye başlamıştı. Deliler gibi öksürürken, kapı açılma sesi ile bakışlarını oraya çevirmiş ve öksürmesini durdurmuş derin nefesler almaya çalışıyordu.

Öksürdüğü için dolan gözleri yüzünden net birşey göremesede, bir adamın ona doğru yaklaştığını anlamıştı.

Adam, sarışının tam karşısında durup bacaklarını kırmış, üzerine doğru eğilip elleri ile göz yaşlarını silmişti.

Sarışın, netleşen görüş açısı ile tam üzerinde ki adama baktı.

Adam, aynı bir ruh gibi tepesinde dikilmiş mavi gözlerini yüzünün her bir zerresinde gezdiriyordu.

"S-su..." Sarışının mırıldanmasıyla üzerinden kalkıp, yatağın yanında olan komodinin üzerindeki su şişesini aldıktan sonra kapağını açıp usulca sarışının dudaklarına doğru uzatmıştı.

Sarışın, bir yandan adamı süzerken bir yandan ise kendisine uzatılan suyu içiyordu.

Yeter anlamın da kafasını hafif kaldırdığında, adam bunu anlamış olacak ki şişeyi alıp tekrar komodinin üzerine koymuş, yatağa oturup bitkin olan çocuğu süzmeye başlamıştı.

"Neden buradayım? Burası neresi? Sen kimsin? Benden ne istiyorsun?" Adam, karşısında ki çocuğun git gide çoğalan sorularına karşılık iki parmağını çocuğun dudaklarına doğru değdirip 'şşşt' gibi bir ses çıkarmıştı.

Sarışın bir dudaklarının üzerinde ki parmağa, birde adama bakıyordu.

Belki babamın adamlarından biridir, belki beni öldürmekle görevlendirilmiştir diye geçirdi içinden. Babasının kendisini öldürmek istemesini biliyordu, sırf feminen olduğu için, fakat bu nefretin ölüme kadar gitmesini istiyormuydu?tartışılır.

"Soru sormak için daha erkek, bebeğim." Sarışın, karşısında ki adamın ona 'bebeğim' diye seslenmesi ile kaşlarını çatmıştı. Adamın bu tavrı hiç hoşuna gitmiyordu.

"Şimdi kelepçelerini çözeceğim ve arkamdan beni takip edeceksin. Eğer kaçmaya çalışırsan," diyip çocuğun bütün vücudunu süzmüş, ve pis bir şekilde sırıtmıştı.

"Hiç iyi şeyler olmaz." Sarışın, korkudan tir tir titrerken sadece başı ile onaylayabilmişti.

Adam, cebinden çıkardığı anahtar ile önce şağ bileğini, sonra sol bileğini çözmüştü.

Sarışın, çözülen kelepçeler ile yatakta dikleşmiş, adamın ayaklarını çözmesini izlemeye başlamıştı.

Adam, her iki ayağıda çözünce doğrulmuş ve kapıya doğru yönelmişti.

"Takip et." Sarışın, hemen yataktan fırlayıp adamın peşine takılmıştı.

Bir yandan adamı takip ederken, diğer yandan evi inceliyordu.

Ev, aynı az önce ki çıktığı odadan farksızdı. Her yer simsiyah tı, ve her yerin, mobilyaların bile üstünde rasgele dağıtılmış kırmızı boyalar vardı.

Yavaşça gözlerini üstünde ki kıyafetlere doğru indirdi, sarışın. Kıyafetleride aynı önünde ki adamın kıyafetleri gibi simsiyahtı.

Aklına gelen ihtimaller ile gözlerini fal taşı gibi açtı.

Bu adam mı o'nun üstünü değiştirmişti!?!?!?

Normalde olsa, bağırıp çağırırdı fakat bu adamdan fazlasıyla korkuyordu. Adam ona her ne yaparsa yapsın izin verecek kadar korkmuştu.

Uzun koridorun ardından geniş bir salona girdiklerinde ikinci şokunu yaşamıştı, sarışın.

Fakat belkide bu şoku asla unutamayak tı.

"Siktir!?!! Baba!!??"

-
Selam 😎👍🏿👎🏿

Ay kafamda çok güzel bir seneryo var 🤭🤭🤭

Neyse

İYİ OKUMALAR!❤️

Au revoir...

Cheeky Devil | Hyunlix Daddyking ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin