Karşımdaki yemekle bir süre bakıştıktan sonra yemeye başladım yarısına zar zor geldiğim yemekle çok fena karnım şişmişti "taehyungg yiyemiyorum lütfen yeter bu kadar" taehyunga birde yemekleri yedikten sonra her zaman kustuğumu midemdekileri attığımı desem napardı düşünemiyordum bile
Her ne kadar yesemde sonunda karnımda hiç birşey kalmayacağı için asla kilo almazdım tam tersi verirdim"Jungkook artık yer misin lütfen diyiceğine yemezsen ceza alacağını söylemiştim hatırlatırım." Sesi sertti ama ben daha fazla yersem yemeğin ortasında karnımdaki agrıdan aglıycaktım "sanane benim yemek yiyip yemememden ya?" Taehyung elindeki çatalı sertçe koyup bana baktı "ben senin 2 hafta sonra olacak kocanın Kim Jungkook benle düzgün konuş eşim olmadan önce sana acımamı gerektirecek bir konu yok."
"Ben Kim Jungkook değil-" sözüm bitmeden ayağa kalktı bende korkumdan eş zamanlı olarak ayağa kalktım bana doğru yürümeye başladığında geri adım atmaya başladım sırtım soğuk duvarla birleşince irkildim taehyung bana çok korkunç bakıyordu o gözlerini oymak istiyordum ama güç ondaydı lanet olsun ki
Ellerinin biri belime sarılıp canımı acıtacak kadar sıkarken diyeri boynumu bulmuş orayıda sıkmaya başlamıştı "a-acıy.."taehyungu galiba biraz fazla sinirlendirmiş olacağım ki fazla acıtıyordu canımı.
Taehyung kulağıma eğilerek fısıldadı "cezan için odaya çık bebeğim" dediği şeyle kalbim durmuştu bir kaç saniye "ha-hayır" istemiyordum ceza istemiyordum bana böyle davransa bile çok etkileyici geliyordu ve bu beni çıldırtıyordu neden ondan hoşlanıyordum?
Herşeyiyle mükemmeldi mafya olmasaydı ve beni kaçırmasaydı belkide onunla sevgili olurdum çok sexiydi şerefsiz ama şuan ki durum beni korkutuyordu"Peki 2 katına çıktı cezan." Dedi "yapma taehyung" "3 katına çıkarmamı istemiyorsan odaya çık güzelim" dediğinde şansımı daha fazla zorlamadan odaya çıktım fırsattam istifade tuvalete girip kustum karnımda ki ağrı yok oldu ama.. yine aynı şey oldu yine ağzımdan kan geldi kusmamla beraber aynı taehyung'un yurttan beni almaya geldiği gün ben kaçtıktan sonra kustugumdaki gibi siktir neler oluyordu...
Sifona bastığımda kapının açıldığını duydum şükür ki kanı ve kustuğumu görmedi "ne yapıyorsun" dediğinde bir yalan bulamamıştım "hiç birşey" dediğimde kapının köşesine sertçe vurup "ne yaptın dedim!" Dediğinde sıçradım "kusdum oldu mu kusdum!" Bana sertçe bakmaya başladı "ben sana kilo aldırmaya çalışırken sen kusuyorsun laftan anlamıyor musun küçük?!" Bu benim alışkanlığımdı istemesem de zorundaydım "bunu istemesem de yapmak zorundayım yoksa karnım ağrıyor " dediğimde " bir daha kusma kendini biraz kusmamak için zorla demişti bende korkuyla onu onaylayıp odanın merkezine yürümeye başladım bir anda belimden tutup beni kendine çekmesiyle sırtım göğüsü ile buluştu "bıraksana beni" dedim titrek bir sesle bu pozisyon beni tahrik ediyordu eğer yanlışlıkla inlersem yerin dibine girerdim kesinlikle.
"Güzelim ben sana demiştim ama cezanı 2 katına çıkardım diye hem.. sen benim iki hafta sonra eşim oluyorsun bırakta bir kere öpeyim seni dediğinde" bütün vücudum zevkle titredi farketmiş olacakki kıkırdadı "güzelim sana iki seçenek sunacağım ya sana verdiğim silah ile birini vuracaksın yada azdırıcı daha doğrusu gerçek duygularını meydana çıkaran hapı içeceksin." Dediğinde beynimden vurulmuşa döndüm ben bu adamdan etkileniyordum neler yapardım o hapı alsam... Ama.ama ben birini vuramazdım ki ben katil olamazdım hayır hayır.. "taehyung yalvarırım yapma ben birini öldüremem lütfen " dediğimde kıkırdadı"güzelim sana iki seçenek sundum bir tane sunmadım ki bu arada diğerini seçmekten utanma zaten iki hafta sonra eşim olucaksın.
Burdan kaçmak istiyordum ikinci seçeneği seçersem yüzüne bakamazdım kesinlikle birinci seçenekle ama ömrüm boyu pişman olurdum... "Taehyung yapmasam ol-" taehyung gür sesiyle konuştu "jeon jungkook ya şimdi seç yada ben korumalarımdan birini çağırıp onu öldürmeni isteyeceğim" dediğinde pes ettim artık ne olursa olsun ondan hoşlandığım için şuan kendime küfür ediyordum ondan nefret etseydim hiç sorgulamadan seçerdim ikinci seçeneği ama duygularım nefret değildi ama şuan istemesem de dedim "hapı içeceğim.." dediğimde yüzümü yere gömdüm yanaklarımın Kıpkırmızı kesildiğini biliyordum.
Taehyung cebinden çıkardığı hapı bana uzattı komodindeki suyu da elime verdi daha fazla düşünmek istemediğim için anında içtim taehyung bana alaylı ama tehlikeli bir sırıtış ile bakıyordu tanrım umarım çok ileri gitmezdim yavaş yavaş dizlerim titremeye başlamıştı "hatırlamayacaksın bebeğim merak etme" dediğinde sesinin boğuk ve yumuşak çıktığını duydum garipti dizlerim titrediği için yatağa oturdum
Yavaş yavaş gözüm kararmaya başladı ilaç etkisini göstermeye başladımıştı galiba aradan 10 dakika geçti ben bacaklarımın arasında bir sızı hissediyordum taehyung bana sırıtıyordu.Taehyung yanıma oturup bana doğru döndü yavaşça ellerimi tutup bileğimi öptü normalde bu kadar kolay inlemezdim ama derin bir inleme bıraktım "güzelim sana dokunmamı istiyor musun?" Dediğinde kassıklarımdaki acı çoğaldı inledim "bunu evet olarak algılıyorum" deyip beni yatırıp üstüme çıktı o yaklaşmadan dudaklarına yapıştım dillerimiz dans ediyordu dudaklarına inlediğim her saniye daha çok azdığını hissediyordum
Aletimi pantolunun üstünden onun pantolonunun üstünden aletine sürtünce bu seferde o inledi
Bu sefer kendi yatıp beni kucağına oturttu swetimi çıkarıp onunkine uzandım o da isteğimi yerine getirip siyah gömleğini çıkardı ahh onu çok istiyordum üstünde oturup ona sürtündükçe hem ben hem o inliyorduk. titreyen parmaklarımla pantolon fermuarına gittiğimde bilegimden tutarak beni durdurdu "yapma güzelim şuan bana gerçek duygularını gösteriyorsun. bu yapmaya çalıştığın şeyi ayıldığında yapıcaz merak etme ama şimdi değil şimdi bu senden faydalanmak olur bebeğim" hayal kırıklığına uğramıştım ne ayılmasından bahsediyordu bu ben zaten ayıktım hem ben ilaç içmedim ki "ama taeee-" ben daha itiraz edemeden dudaklarıma yapıştı soluk soluğaydık ben ona sürtüyorken o da kalçalarımdan tutup benle bir ritim tutturmuştu. Sona geldiğimi hissediyordum
"Taehyung-ah geli- ohhh"
Ben boşaldıktan 2 dakika sonra taehyung tuvalete gidip boşalmıştı kendini çekmiş olmalıydı.Taehyung yanıma yaklaşıp beni banyoya soktu
"Dikkatlice banyonu yap bebeğim benim işim var" deyip beni banyoda bıraktı banyoya girip duş almaya başladımTaehyung anlatımından;
Jungkooktan etkilenmeye başlamıştım ben onunla sadece eğlenmek için yurttan çıkarmıştım ama işler çok kötü gelişti sikeyim!
Ondan uzak durup kötü davranmalıyım yoksa ona kendimi kaptırırım onunla evlenmek istememin sebebi onla eğlenip sonra boşamaktı ama ben sonradan boşanabilir miydim bilmiyorum...Ondan nefret etmeliyim yoksa hayatım kötü şekilde gelişirdi bir mafya için duygular sadece hormon salınımıydı.
Evet taehyung ona kötü davran ki ona aşık olma her zamanki gibi duygularını arka plana kaldır sadece eğlenmene bak bu benim için çocuk oyuncağı alaylı bir sırıtışla şirkete gitmeye başladım..
Selammm oy vermeyi unutmayın yoksa yeni bölümler gelmemeye başlayacak arkadaşlar 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DarkWhite || Taekook
Fanfictionjungkook hayatının yarısını yetimhanede geçirmiş bir çocuktur tek hayali arkadaşı jimin ile yaşamaktır ve bunun için yetişkinliğe girmesi gerekiyordur neyseki sadece bir hafta sonra yetişkin olarak sayılacaktır ve jiminle yaşamaya başlayacaktı ama i...