𝒐𝒎𝒓𝒈𝒂 𝒗𝒆𝒓𝒔𝒆 𝒉𝒂𝒌𝒌𝜾𝒏𝒅𝒂 𝒃𝒊𝒍𝒈𝒊𝒍𝒆𝒓

806 112 32
                                    

Omegaverse;

Omega verse, uzun zaman önce bir yazarın kurguladığı, altı cinsiyetli bir evrendir. Bu evrende her bireyin içinde kendine ait bir kurdu vardır. Bu kurtların da altı farklı cinsiyeti vardır.

Alfa / beta / omega

Bu üç katagoride en güçlü karakter alfadır, alfalar diğer cinsiyetlere göre her bakımdan daha üstün, ve daha kuvvetlidir.

Alfalardan sonra güç olarak üstün olma kategorisine betalar gelir, bu cinsiyet orta güçtedir.

Omegalar ise en son kategoridedir, güçsüz olarak kabul edilir.

...

Hamile kalma durumu

Bu evrende normal evrene lakin, alfa, beta ve omegaların erkekleri de hamile kalabilir. Bu nedenle bir erkek hamile kaldığında, 'anne' kavramı geçerli olmaktadır.

Kızgınlık dönemi / feromon

'kızgınlık' olarak adlandırılan bu dönem, alfa ile omega'nın bir arada geçirmesi gereken bir süreçtir. Kızgınlıkta olan cins, kızgınlık dönemine girdiği andan itibaren 'feromon' adlı hormonu salgılar.

Feromon, her bireyin kendine ait olan kokusudur, bu koku kişiden kişiye farklılık gösterir. Omegalar daha hafif ve daha tatlı kokarken, alfalar daha sert ve daha baskın kokular yayarlar.

...

Bilgiler bu kadardı, hepinize iyi okumalar dilerim💝

Yazarımız sizi çok seviyor💖💫

Ece kaçar 😽

Roommates / minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin