Oy sınırı; 20
Yorum sınırı; 60Takip ederseniz çok sevinirim, iyi okumalarr
Mavi saçlı oğlan, gözleriyle son kez, geldiği binayı incelerken içeri doğru hafifçe bir adım atmış, ardından yurt başvurusu için duran idareye doğru yürümeye başlamıştı.
Omega, elini yukarı çıkarıp karşısındaki kapıyı tıktıklamış, içeriden 'gel' komutu geldiğinde ise içeriye girmişti.
"Merhaba ne için gelmiştiniz"
"Omegalar için olan yurt başvurusunu yapmaya geldim"
"Adınız nedir?"
"Adım jisung. Han jisung"
Görevli olan adam, bilgisayardan yurt kapasitesine bakarken gördüğü şeyle hafifçe kaşlarını çatmış, ardından oğlanı endişeye sokacak şüpheli davranışlarda bulunmuştu.
"Bir sorun mu var?"
"Oh hayır hayır, sadece sizi hangi odaya yerleştirebileceğime bakıyordum"
Jisung karşısındaki beta olduğu anlaşılan adamdan şüphelenirken, bunu umursamamış, ardından adamın ona doğru forma benzer bir kağıt uzatmasıyla düşüncelerinden ayrılmıştı.
"Bu formda, kalacağınız bina ve odanın bilgileri dahil her şey yazıyor, iyi günler"
Omega oğlan, adamın bu tavrına karşı burnunu kırıştırmış, ardından kağıdı yarımyamalak okuduktan sonra çöpe atmıştı.
Mavi saçlı olan, gideceği yurt numarasının üç olduğunu öğrendiği gibi kendini yurdun olduğu tarafa atmış, sonrasında hızla gözünün önünde duran yurda girmişti.
Jisung yurda girdiği an lotus çiçeği kokulu gergin feromonlarını etrafa yaymaya başlamış, oğlan'ın güzel feromunun kokusunu alan alfalarsa hızla odalarının kapısından çıkıp bu rahatlatıcı omega kokusunun nerden geldiğini anlamak için etrafa bakınmaya başlamıştı.
Çocuk birden bire burnuna dolan bir sürü alfa feromunun kokusunu bastırmaya çalışmış, kurdunun durup dururken heyecan içinde kıvranmasına neden olmuştu.
Omega olan 'yirmi beş' numaralı kapının önüne geldiğinde, derin bir nefes almış, yavaşça yurt odasının kapısını ittirerek odaya giriş yapmıştı.
Yurtta aldığı ağır alfa feromonlarından sonra, oğlan bunun kızgınlığa giren omegalar yüzünden olduğunu düşünmüş, yorgun bir şekilde bedenini yatağına atmıştı.
Yana baktığında, ise olan yatağın ucunda bir bavul durduğunu görmüş, oda arkadaşının çoktan gelmiş olduğunu anlamıştı.
Kurdu, heyecanla lotus çiçeği kokulu fermonunu salgılarken, çocuğun kokusu çoktan odaya sinmiş, her tarafın feromonuyla kokmaya başlamasını sağlamıştı.
Jisung, birdenbire lavabo kapısının açılmasıyla, oda arkadaşının duştan çıktığını anlamış, görmemek için hafifçe yatakta arkasını dönmüştü.
Ama sanki bir sıkıntı var gibiydi..
Mavi saçlı omega, kendi arkadaşının rahatlatıcı olan hafif kokusunu beklerken, bunun aksine burnuna dolan ağır kahve feromonuyla yutkunmuş, bu feromondan arkasında olanın bir alfa olduğunu anlamıştı.
Kahverengi saçlı genç alfa, duştan çıktığında, aniden burnuna dolan lotus çiçeği feromonuyla kaşlarını çatmış, uzun zamandır omega görmeyen kurdunun aniden hareketlenmeye başlayıp kahve kokulu feromonlarını salgılamasıyla kendini baskılamaya çalışmıştı.
Yapılı olan vücut, kendi yatağının yanındaki yatakta savunmasızca yatan omegayı görünce titrekçe nefesini vermiş, istemsizce kendi feromonlarını yaymaya devam etmişti.
Minho üstünde sadece alt bölgesini kapatan bir havlu olduğunu hatırlayınca, odadaki omegayı umursamayarak üstünü giyinmeye başlamış, üstünü giyindikten sonra yatakta yatan omega'nın başına dikilmişti.
Jisung arkasında biri olduğunu hissedince yavaşça bedenini arkaya döndürmüş, üstten ona bakan alfayla göz göze gelmişti.
Yaramaz kurdu alfayı görüp aniden heyecanla feromonlarını salgılamaya başlarken, aynı şeyin karşısındaki kişinin kurdu için de geçerli olduğu söylenebilirdi.
Minho almaya devam ettiği hoş kokulu feromonla dayanamayacak gibi hissedip yatakta yatan mavi saçlı omega'nın bileğini tutarak onun aniden yataktan kalkmasını sağlayıp, çocuğu duvara yaslamıştı..
...
Evet en heyecanlı yerinde kestim çünkü why not?🌚
Umarım ilk bölümü sevmişsinizdir (ben pek beğenmedim)
Ece kaçar 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommates / minsung
Historical Fiction*omegaverse* Her şey, omegalar için olan okul yurdunda yer kalmadığından dolayı, omega olan han jisung'un; alfa yurdunda, alfa olan Lee minho'yla aynı odaya düşmesiyle başlar... -Minsung