İki aydır bu fic'e yb yazmamıştım, bir önceki bölümü okuyup burayi okumanızı öneririm, iyi okumalar ballarim
Alfa, mavi saçlı çocuğa doğru küçük bir bakış atmış, ardından içinden söver bir şekilde omega'nın yanına doğru ilerlemişti.
"Bir süreliğine benimsin omega"
"Ne"
🍁
"Ne demek seninim? Benimle düzgün bir şekilde cümle kurmaya çalışır mısın alfa?"
"Benimsin derken seni kullanacağımı ifade etmedim farkındaysan jisung"
Mavi saçlı omega, kahverengi saçlı alfa'nın ona adıyla seslendiğini duyunca ufakta olsa sevinmiş, mutlu feromonlarını etrafa yaymaya başlamıştı.
"Hey! Omega sana kaç kere feromon salgılamaman gerektiğini söyledim!"
"Oh, özür dilerim minho hyung"
Minho umursamazca yurttan içeri doğru girerken arkasına bile bakmamış, direkt olarak asansöre binerek odasına çıkmıştı.
Jisung ise yurda yeniden girmiş, alfa feromonlarını hissetmesiyle miğdesinin bulanmasına engel olamamıştı.
Çocuk, yürümeye devam ederken, kolidorda ona bakan alfaların bakışlarına karşı göz devirmiş, yürümeye devam etmişti. Takı biri onu odaya çekene kadar.
"Tanrım! Omega senin bu yurtta ne işin var!"
Mavi saçlı oğlan, karşısındaki kişinin de şeker kokulu feromonlarından omega olduğunu anladığında içinde tuttuğu gergin nefesini dışarı vermiş. Önünde ona merakla bakan gamzeli oğlana karşı konuşmuştu.
"Omega yurdunda yer kalmadığı için beni bu yurda yerleştirmişler. İtiraz edemedim çünkü kapıda kalmak istemedim. Peki senin burda ne işin var..?"
"Adım jeongin, alfamın yanında kalmak için geldim. Bir an seni görünce gerçekten aklım karıştı. Peki senin adın ne şaşkın omega?"
Gamzeli çocuğun gülerek söylediği şeye karşı jisung kaşlarını kaldırmış, ardından sıcak gülümsemesini omegaya yansıtarak cevap vermişti.
"Adım jisung, han jisung"
İkilinin konuşması, salondan içeriye giren alfayla kesilmişti. Alfa içerdeki mavi saçlı omegaya karşı merakla bakıyor, sevgilisine kaş göz yapıyordu.
"Sevgilim, bu jisung. Alfa yurdunda öylece dolaştığını görünce endişelendim ama bu yurtta kalıyormuş."
"Anladım, ben Chan. Öğrenci konseyinin başkanıyım. Tanıştığıma memnun oldum ufaklık. İstersen seni odana biz bırakabiliriz. Buradaki hiçbir alfa bana karşı gelemez"
Jisung yavaşça kafa sallamış ardından, önünde yürümeye başlayan ikiliyle birlikte yürümeye başlamıştı.
Yurttaki alfalar her ne kadar omegaya bakakalsalar da, öğrenci konseyinin başkanı güzel kokulu omeganın yanında olduğu için hiçbirsey yapamıyorlardı.
Jisung, odasının kapısının önüne geldiğinde, ikiliye teşekkür edip, odaya girmiş, sonrasında yatakta yatan minho'ya kısa bir bakış atıp kendi yatağına yatmıştı.
Yorgundu, ve yarından sonra okul başlıyordu. Çocuk, yeni bir okulun ve yeni bir ortamın nasıl olacağını çok merak ederek uykuya dalmıştı.
{...}
Mavi saçlı omega, gece ağır kahve feromonlarıyla uyanmış, vücudunun ısısının iki katına çıktığını hissederek yatağından yavaşça kalkmıştı.
Minho'nun yatağında olmadığını görünce biraz şaşırmış bir şekilde yürümeye başlamış, lavaboya girmişti.
Jisung, feromonların etkisini geçirmek için elini yüzünü yıkmaya başlamış, farkında olmadan kendi etkilenmiş feromonlarını yaymaya devam etmişti.
Omega arkasından ona doğru yaklaşmaya devam eden kokuya karşı arkasına dönmüş, hiç beklemediği bir anda bileklerinden tutulup banyo tezgahına yaslanmasıyla nefesi kesilmişti...
en heyecanlı yerinde kestim🥰
Bir sonraki bölü(m)😎Hepinizi çok özlemişim ve hepinizi çok seviyorum. 600 kişi olmamıza son bir kişi kalmış 😭
Bana destek olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederimmmm
Yb için 25 vote😻
Ece kaçarrr 😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommates / minsung
Historical Fiction*omegaverse* Her şey, omegalar için olan okul yurdunda yer kalmadığından dolayı, omega olan han jisung'un; alfa yurdunda, alfa olan Lee minho'yla aynı odaya düşmesiyle başlar... -Minsung