13 කොටස 🍓

1.2K 149 65
                                    









" ආරුල්....ආරුල් "

අපේ අයියා බිම දණගහන් ඉන්න ආරුල් අයියව හොලව හොලව එයාට කතා කරද්දි මං සකුල්ගෙ අත හයියෙන් මිරිකගත්තා.

විනාඩි දෙක තුනකට කලින් උන දේ නිසා මං තාම හිටියෙ ශොක් වෙලා... ජගත් හාමුයි ආරුල් අයියයි ඉන්න තැනට සකුල් ගියේ නැත්තන් ජගත් හාමු ආරුල් අයියට කොච්චර ගහයිද කියලවත් මට හිතාගන්න බැරි උනා. අපේ අයියා මාව එයාගෙ අත් වලින් හිරකරගෙන දොරට මුවා වෙලා ඉද්දි සකුල් ඇතුලට ගිහින් ආරුල් අයියව අල්ලගෙන ජගත් හාමුට මොනවදෝ කිව්වා. ජගත් හාමු සකුල්ටයි ආරුල් අයියටයි දෙන්නටම බැන බැන එතනින් යන්න ගියාට පස්සෙයි අයියා මාව අත ඇරියෙ.

" වතුර එකක් ගේන්න සකුල්.... "

අයියා ආරුල් අයියව හොලව හොලවම සකුල්ට කියද්දි සකුල් කුස්සියට දුවලා ගියා. වතුර කෝප්පයක් අරන් ඇවිත් අයියට දුන්නට පස්සෙ එයා ඒ වතුර වලින් ටිකක් අතට අරන් ආරුල් අයියගෙ මූණ වටේටම ගෑවා. ආරුල් අයියගෙ අත් වල නහර ඉලිප්පිලා එයාව වෙව්ලනවා...එහෙම වෙන්නෙ එයාට කියාගන්න බැරි තරම් කේන්ති ගියහම කියලා මං දන්නවා.

" හරි සිහියට වරෙන් ආරුල්....ප්ලීස් කූල් ඩවුන් වෙයන් "

" එයා ගියා සුදු අයියේ....මේ බලන්නකෝ එයා දැන් නෑ "

අපේ අයියයි සකුලුයි දෙන්නම ආරුල් අයියා ඉස්සරහා දනගහන් එයාව සන්සුන් කරන්න හදනවා.

" එ...යා...ලා.... ආයෙත්....ආයෙත් මගේ අශස්ව උ..දු..ර..ගන්න හදන්නේ "

" එහෙම වෙන්නෙ නෑ සුදු අයියේ....දේව්ව ඔයාගෙන් උදුරගන්න බෑ කාටවත්ම....මගෙ සුදු අයියා දැන් ඉස්සරටත් වඩා ස්ට්‍රෝන්ග් නේ...ම්ම්ම්ම් "

සකුල් ආරුල් අයියගෙ ඔලුව අතගගා කියොනවා. අනේ මට බලන් ඉන්න බෑනේ....එයා මේ විදිහට ඉද්දි මාව පිච්චිලා යනවා වගේ දැනෙනවා...... ඇයි දෙයියනේ මේ

" අශස්....කො..කොහෙද මගෙ අශස්....එයාව අරන් යයි....නෑ....මං යන්න දෙන්නෙ නෑ....මගෙ බනී කොහෙද.....එයා කොහෙද "

" මං...මං ඉන්නවා අයියේ...අනේ මං ඉන්නවනේ "

ආරුල් අයියා එකපාරටම ආයෙත් කෑ ගහන්න ගද්දි මං ඉක්මනට එයා ඉස්සරහා දණගහන් එයාගෙ උරහිස් දෙකන් අල්ලන් මගෙ පැත්තට හරව ගත්තා. මාව දැක්කා විතරයි මගෙ මූණ පුරාම එයාගෙ ඇස් නොසන්සුන්ව අරන් ගියපු එයා මාව හයියෙන් බදාගත්තා.

♥🍓 _𝗦𝘁𝗿𝗮𝘄𝗯𝗲𝗿𝗿𝘆_ 🍓♥ ( Non ff )Where stories live. Discover now