A jó és a rossz, soha sem lesz: A jó, a rossz.
Az emberek számára mindig is csak a jó kell, legalábbis ezt hitte Kim Jisoo AZ Istennő, de persze ezt Kim Taehyung máshogy gondolta amikor elnevezte magát A Sátánnak, hogy az emberekre szenvedés és gyötredelem várjon.Amióta világ a világ így küzdött a jó a rossz elen, illetve a rossz a jó ellen. Sokan azt hinnék, hogy legtöbbször a jó nyer. Dehogy is!
A rossz épp ugyanannyiszor aratott győzelmet, mint a jó.Ahogy telt múlt az idő, az Istennőnek és a Sátánnak utódót kellet választaniuk az ott lévők egyikéből. Jisoo Sunoo-t választotta, aki kb. 2 éves korába került a Mennybe és amióta ott van csak jót tett. A Sátán pedig Ni-kit választotta, Ni-ki 4 éves volt amikor oda került, eleinte a Mennybe került, de idő közbe úgymond bukott-angyal lett.
Sunoo a Menny kapuját őrizte, mellette pedig Ni-ki a Pokolét. Sunoo igaz egy angyal volt, de Ni-ki-vel 0/24ben veszekedtek.
Épp egy ugyan ilyen eset történik, inkább nem is magyarázom tovább, nézzetek meg ti magatok!
<->
Külső szemszög
'45% jó 55%rossz'
Ezt írta a gyermek feje fölött a számok.
-Bahaha! Üdvözlet a Pokolban kölyök!- Nevetett Ni-ki
-Ne! Nem! Kérem ne, hagyj menyjek a Mennybe!- könyörgött.
-Mi a neved aranyom?- Hajolt le a gyerekhez Sunoo, amire Ni-ki csak szemetforgatott.
-L-Leseeo- Szipogta a kislány.
-Jólvan Leseeo, szerintem átengedhetü-- Sunoo szavába bele vágott Ni-ki.
-Bahaha- nevetett. - Ha azt hiszed, hogy ezzel bármit is érsz akkor tévedsz, Pokolva veled!- ordította Ni-ki.
-Nem! Ni-ki ez már a 13. ezen a napon!- üvöltött Sunoo.
-Nem érdekel! Ha egy ribanc volt akkor jöjjön a Pokolba!- vágott vissza Ni-ki.
-De NEEEEM!-
-DEEE!-
-NAURRR!-
-YASSSS!-
Így ment ez oda-vissza amíg egy hang meg nem zavarza.
-Már megint ezt csináljátok?- Jennie volt az. Jisoo leghűségesebb barátja.
Erre a hangra a kettő felfigyelt. Sunoo tisztességesen meghajolt, Ni-ki meg csak duzzogott.
-Pokolba vele!- Szólt még egy hang, amire Ni-ki nagyon nevetett, Sunoo meg csak óriásit nézett, mivel a kislányt elnyelte csak úgy a föld.
-Ez szép volt Lisa!- Mondta még mindig nevetve Ni-ki.
-Most ez komoly?!- könnyezett be Sunoo.
-Mivan? Sírunk?- gúnyolta ki Ni-ki, amire csak egy tockost kapott Sunoo-tól.
-Mi járatban erre?- hajolt meg Sunoo, mivel Lisa a Sátán jobbkeze.
-Miért vagy itt Jennie?- kérdeze Ni-ki.
-Majd Jennie beszél!- horkantott Lisa.
-Sunoo, Ni-ki m-- Ni-ki köhintett egyet.
-Khm Khm Ni-ki és Sunoo. Khm!- Mindannyian szemetforgattak a fiatalabb viselkedésére.
-Ma lementek a földre.- Ez Sunoo-nak és Ni-ki-nek nem volt új, mivel mindig ellátogattak 1-2 napra, hogy megnézzék minden rendben van e.
-De ez úttal egy egész életre is akár.- folytatta Lisa.
-HOGY MI?- Ordítottak egyszerre.
-Én? Ezzel? BIZTOS, HOGY NEM!- Üvöltött Ni-ki.
-NE TEGYÉL ÚGY MINTHA ÉN SZERETNÉM!- Sikongatott Sunoo.
-Sajnálom, de ki kell egyensújozni a jót a rosszal, és el kell mennetek, hogy a Hybe Egyetemen ne legyen akkora a káosz-
-De muszáj?- hisztizett Ni-ki.
-Igen!- Förmedt rá Lisa.
-Még miélőtt mentek, előtte most gyorsan elmondom a háttér storytokat.-
-MÁR MOST INDULUNK?- Kérdezte Sunoo Jennietől, és egy bológatást kapott.
-Ni-ki!- mondta Lisa amire mindenki ránézett. -Mivel te alapból Japánból származol, egy Japán cserediák leszel. Szerintem a kinézeted és az eszed miatt se perc alatt az iskola szíve leszel! Ja, és persze gazdag leszel, mint a franc!- Magyarázta Lisa.
-Sunoo- Jennie folytatta. -Te egy jómódú Kóreai családból fogsz származni, te is népszerű leszel, az aranyosságod miatt. Ni-ki 17 lesz, Sunoo te 18. Együtt fogtok lak--
-MIIIIII?- kérdezték egyszerre.
-Igen együtt. Egy kollégiumban fogtok lakni, mivel más nem tudhatja meg, hogy igazából kik vagytok, és néha együtt kell lennetek kettesben, hogy megbeszéljétek a dolgokat.-
-De-- miélőtt Sunoo befejezhette volna, már az emberek földjén voltak
(Eddig milyen? Mostantól kezdődik a dráma! Ne aggódjatok Leseeo végül átment a mennybe, mert kiderült, hogy jó gyerek lmao)
YOU ARE READING
A Jó és a Rossz Emberi Alakban -Sunki-
FanfictionEgy történet amelyben az Sátán fiának, Ni-ki-nek és az Istennő fiának, Kim Sunoo-nak közös bevetésre kell menniük.