1. nap

59 7 2
                                    

Sunoo pov

-Auu!- Kiáltottam fel amikor a testem a földnek csapódott.

-Kim úrfi jól van?- Nyitott be egy idegen hang a szobába, gondolom egy szolgáló.

-Igen, köszönöm!- Mosolyogtam, amire ő is elmosolyodott. Én már csak ilyen vagyok mwa!

-Ma költözik a kollégiumba, várja már?-

-Persze, nagyon...- Mentálisam szemet forgattam, de kívűl csak fényesem mosolyogtam tovább, majd elindultunk a dobozaimmal együtt a Hybe kollégiumjába.





<->


Ni-ki pov

Japánba érkeztem földed, de én lábra érkeztem, már a gondolattól is nevetnem kell, hogy Sunoo a földre kenődhetett. Hehehhe.

-Nishimura úrfi, indul a gépe!- Köszöntött egy szobalány.

-Köszike!- Mondtam és amikor kimentem rákacsintottam, ő meg csak kuncogott meg elpirult, mint a félőrült.





<->




Sunoo pov

-Kim úrfi, még elkell mennünk Nishimura úrfiért a reptérre-
Szólított meg a sofőr. Őszintét kényelmetlen, hogy Kim úrfinak hívnak.

-Rendben, de kérlek ne tegeződj! Csak Sunoo-Mutattam meg a híres mosolyom, amit viszonzott a kb 30-as éveiben járó férfi a volán mögül.

30 perc után meg is érkeztünk, nyitódott az a ajtó a mellettem lévő ülésnek.

-Sunoo-ah!- pattant be Ni-ki rajta.

-Hyung- Javítottam ki amire csak szemet forgatott.

-Haha!- nevetett a sofőr. -Mint amikor kicsik voltatok, semmi se változott!- Mosolygott ránk.


<->



Amikor oda értünk kiszáltunk, a Hybe gazdag kollégium negyedébe, de még így is megbámultak. Mármint, egy drága fancy autóból kiszáll egy napsugár meg egy rohadt dögös faszi, utálom Ni-ki-t, de bekell vallanom, hogy jól néz ki.

Amikor elsétáltünk az emberek mellet, lehetett hallani ahogy sugdolóznak meg kuncogtak, főleg a lányok. Rám inkább úgy néztek, mintha egy aranyos kis cica lennék, és most azonnal összeakarnának puszilni meg ölelkedni. Ni-ki-re meg mintha azt várnák, hogy megbass- megpuszilja őket...

Felértünk a szobába, inkább penthouseba, de mindegy. Elfoglaltuk a szobánkat majd elmentünk az az egyetem focipályárája mivel az évnyítóji előadás van.


<->



Nem hazudtak amikor azt mondták, hogy nagy a káosz, csak az arra vezető úton 8 embert mentettem meg zaklatóktól, Ni-ki meg abból 5-öt zaklatott...

Amikor oda értünk Ni-ki-re ráugrott egy csapat lány, persze én vagyok az angyal ezért segítettem neki.

Bementünk a tömegbe majd elkezdődött az igazgató beszéde.

-egy két há', egy két há' mikrofon próba. Köszöntök minden diákot az új tanévben! Ebben az évben is reméljük, hogy minden diák sokat tanulhat, illetve szórskozhat majd. Erről jut eszembe! Új diák. A cserediák programba jött áthozzánk néhány diák egyenesen Japánból! Ha mondom a neved gyere fel kérlek!-

A Jó és a Rossz Emberi Alakban    -Sunki-Where stories live. Discover now