Szabad nap

48 7 1
                                    

Külső szemszög

A következő nap is eljött, ahogyan a küldetés is.

-Ma nincs küldetés!- Jisoo mondatán a két fiatal értetlenül nézte.

-Mivel ma van az iskola egyik elsők között lévő napja meg minden- válaszolta Taehyung.

-Ooh!- csak ennyit mondott sunki.

-Na! Akkor gyerünk!- és azzal el is tűntek, amire ugrott egyett sunoo, még nem szokták meg nagyon.

-Akkor...- Riki nézett az ajtóra aztán Sunoo-ra, aki csak elindult az ajtó felé.

Szerencsére kijött a hajfesték.


<->


Amint beértek az iskolába ugyan azok, fan-girl, fan-boy-ok 100-ai. Ezen gyorsan túltéve magukat elváltak az útjaik.

Sunoo-é Sunghoon-hoz, Ni-ki-é Rei-hez.

-Sunoo!- köszöntötte Sunghoon.

-Sunghoon- mosolygott rá Sunoo.

-Ő itt Jake!- mutatta be az előtte lévőt Sunghoon.

-Szia Jake! Sunoo vagyok!- rázott vele Sunoo.

'Szegények, látom köztük a szikrát, de ha egyszer Sunghoon kell akkor ez van...' gondolta magában Sunoo.

-Sunoo- kezdett bele Sunghoon és kizökettente Sunoo-t a gondolatai közül. -Szeretnél velünk ebédelni?- kérdezte.

-Örömmel!- mosolygott Sunoo.

<->

Közben Riki-ékkel.

-Riki!- szaladt oda hozzá Rei.

-Szia Rei- mondta Ni-ki egy apró mosollyal, ami mindenkit elolvasztott a közelbe legyen lány vagy fiú.

-Akarsz velem ebédelni ma?- kérdezte reménykedve.

-Rendben- válaszolta Riki.



<->


Ebédnél

Sunoo, Sunghoon és Jake elindultak egy asztalhoz ahol még 1 ember ült.

-Szia Jungwon!- köszöntötte egy öleléssel Jake.

-Sziasz- hát te?- mosolygott rá.

-Szia! Sunoo vagyok!- mosolygott vissza.

-Jungwon!- ölelték meg egymást amire mindenki elmosolyodott.

Sun-Wonnie
|                 |                     <--így ültek
Hoon-Jake

Sunoo és Jungwon és nagyon jól kijöttek, Sunghoon nagyon sokat nézte Sunoo-t. Jake meg elvolt a saját világában. (WHELP PONT A CHARMER 'U CAN'T RESIST'RÉSZ VOLT A SUNSUNOS RÉSZNÉL).

<->

Közben Rei-éknél. Amint beértek mindenki rájuk nézett. A híres cserediákokra. Rei egyből nagyon híres lett, Ni-ki meg a LEGhíresebb.

Szerencsére találtak olyan helyet, hogy ne legyenek sokan ott.

Rei-senki
|              |
Riki-senki

Rikei (Riki × Rei) nem sokat beszélgetett, de nem volt kínos csend, inkábn kényelmes csend volt.

-Ide ülhetek?- kérdezte kettő hang.

A Jó és a Rossz Emberi Alakban    -Sunki-Where stories live. Discover now