🍃
23:23
Eram pe alee, așteptând-o pe Azar. Au existat și dați când nu am văzut o de mai bine de patru luni, și pot spune că simțeam cum înebunesc. Știu că ea mă considera doar un client ce îi aduce bani, dar eu simțeam ca și cum am crescut alături de ea. Mă știe de 8 ani. Și spre deosebire de ea, eu am avut grijă să-i spun multe despre mine. Nu mă interesa că ascultă sau nu, uneori, spre surprinderea mea mai stăteam de vorbă și mă asculta.
M-a văzut chiar și plângând.
M-a văzut în niște momente foarte slabe ale mele, dar nu a zis nimic. Doar mă lăsa să îmi țin capul pe pieptul sau în poala ei, și avea grijă să mă mângâie pe cap, cât eu vorbeam ca o moară stricată.
Fără să știe, femeia asta a fost ca un psiholog pentru mine, deși nu părea că o interesează problemele mele, a fost acolo pentru mine. Îmi era rușine să vorbesc cu membrii. Habar n-am de ce cu ea, aceasta rușine dispare. Azar e locul meu de confort, deși nu știu absolut nimic despre ea. Doar câteva mici detalii.
Am oftat la acest gând, și mi-am scos o țigare, având să fumez până ea își făcea apariția. Când mă gândesc că ea îmi știe mai toată viața, și eu nu știu nimic despre ea...mi se pare chiar amuzant.
── Off Azar... murmur și îmi duc privirea spre lună. Ma întreb care e adevăratul tău nume.
Șoptesc cât trăgeam din țigare, și lăsam fumul afară din mine. Azar nu era numele mei real. Am ajuns sa știu asta după aproape cinci ani de când o cunoșteam. Era doar o pseudonim, pe care îl folosea în această lume a ei.
Aflasem și că nu era un simplu dealer. Asta era clar încă de la început, dar eu fiind prost, am refuzat să cred asta. Drogurile erau propria ei afacere, pe lângă transporturile ilegale ce le făcea pentru alți interlopi. Era foarte căutată de poliție.
Cât de tare mă temeam pentru ea când auzeam la televizor despre aceasta femeie. Speram să nu o prindă poliția, altfel drogurile mele s-ar duce dracu.
── Imi place că întotdeauna vi mai devreme.
Am zâmbit când i-am auzit vocea, așa că m-am întors cu fața la ea. Zâmbetul meu devenise și mai mare, când am observat că nu avea bodyguarzi după ea. Ce bine, puteam fi puțin relaxat.
── Ei bine, știu că nu-ți place să întârzii, deci... mă apropii de ea și îi dau geanta cu bani. Aici sunt bani tăi, pentru drogurile mele.
── Dragul de tine, sper că ai putut rezista fără acestea, în turneul tău.
A luat geanta de la mine, verificând bani, iar eu mi-am luat drogurile. Am răsuflat ușurat în interior. La noaptea cu siguranță aveam să duc un somn de milioane.
Am observat că voia să plece, dar am prins-o de mână.── Știu că poate ești ocupată, dar mai poți sta? Întreb. Te rooog, doamna Azaaar. Trebuie să-ți povestesc experiența mea în America.
── Arăt de parcă îmi pasă?
Aceasta își dăduse ochii peste cap, dar eu am zâmbit inocent. Știu că îi păsa. Deși voia să fie rece cu mine, știu că în adânc, era o femeie minunat de caldă.
CITEȘTI
Drug(s) & money
FanfictionViața de un adolescent ce tocmai a intrat în viața de artist, nu era așa de strălucitoare, așa că avea nevoie de ceva care să-l întărească, și să reziste gândurilor lui din cap. Jeon Jungkook, era doar un adolescent naiv și plin de durere, când a al...