── You're my, my, my, my kind of woman
And I'm down on my hands and knees
Beggin' you please, baby
Show me your world🍃
Eram atât de confuz. Nu înțelegeam de ce noona a apărut dintr-o dată în apartamentul meu, în baia mea si mă îmbrățișa de parcă viața ei depinde de asta.
── Noona, umm...
Înghit în sec. Nu e ca și cum nu-mi place că e ghemuită in pieptul meu dar nu și-a ales chiar cel mai bun moment. Nu că m-ar deranja dar eram gol în fața ei și îmi venea să intru în pământ de rușine.
Oh doamne, oh doamne sunt prima dată gol în fața noonei!
── Credeam...că ai făcut din nou acea prostie de acum trei ani...
Șopti aceasta și se despărți din îmbrățișare la o distanță rezonabil de acceptabil. Buzele mele au mimat un mic oh când mi-am dat seama la ce se refea. Ăla cred că fusese primul moment când am văzut o pe noona atât de afectuoasa cu mine. Jur că aș face din nou asta, dar i-am promis că nu se va mai întâmpla.
Un bărbat adevărat nu își încalcă promisiunile fața de noona lui!
Am vrut să zic punctul meu de vedere dar am scăpat un mic auch când aceasta a lovit destul de puternic în braț. Nu mă înțelegeți greșit, noona e foarte puternică! Nu degeaba face parte din lumea asta. E o femeie excepțională.
Ah, sunt un mare simp pentru ea, dar îmi place~
── De ce dracu nu răspunzi la telefon?? Strigă la mine. De asta ai telefon Jungkook. Să răspunzi la el. Ce făceai, te futeai cu una și erai prea ocupat?
── Noona...
Încerc să-i explic dar în sfârșit am văzut că privirea ei aluneca pe trupul meu și a observat în sfârșit că eram...gol.
Fuck, privirea ei pe trupul meu...umm...── Ah deci te futeai.
Doamne femeia asta se gândește doar la asta?
Am zâmbit totuși în colțul gurii și m-am apropiat de ea, mai mult, dar noona nu s-a clintit din loc. Doamne cât de sexy era când își păstra aura dominantă împotriva mea. Picioarele mele deja se simțeau moi și voiau să fie în genunchi în fața ei.
── Și ar fi vreo problema daca mă futeam? Întreb chicotind.
Noona și-a pus mâinile în sân, apoi s-a uitat în jos la mine. Vrea să se joace cu mine? Știu exact unde se uita acum, voiam să mă ascund dintr-o dată, să mă duc în colț dar nț. Noonei nu-i plac fricoșii nu-i așa?
── Adică ești un băiat mare, ai dreptul sa faci ce vrei tu, de ce m-ar interesa? Atunci vă las, eu plec. Ne auzim altă dată.
Am zâmbit când și-a întors spatele și a dat să plece, dar eu, iubind să i dau îmbrățișări pe la spate, am luat o strâns în brațele mele. Poate puțin prea strâns.
── Noona, sunt virgin. Îi șoptesc la ureche cu zâmbetul pe buze. Ti-am zis că mă încadrez in standardele tale.
CITEȘTI
Drug(s) & money
FanficViața de un adolescent ce tocmai a intrat în viața de artist, nu era așa de strălucitoare, așa că avea nevoie de ceva care să-l întărească, și să reziste gândurilor lui din cap. Jeon Jungkook, era doar un adolescent naiv și plin de durere, când a al...