The Galaxy

21 3 0
                                    

-аео

Сарыг тэвэрсэн тэнгэр заримдаа бухимддаг болов уу? 

Түүнийг үргэлж энхрийлдэг байтал тэнгэрийг биш зөвхөн түүний дотор орших нэгээхэн хэсэг дэлхийд үргэлж татагддагт нь. 

- Би сарыг бас бусдыг нь тэвэрдэг. Гэхдээ сар нэг л өөр. Бусад нь намайг ч бас тэвэрдэг байтал тэр зөвхөн дэлхийд л анхаардаг. 

***

Дэлхийн хажууд байдаг сар заримдаа харуусдаг болов уу? 

Үүрд мөнхөд дэлхийн дэргэд байдаг атал дэлхий түүнийг бус нарыг үгүйлдэгт нь. 

- Би түүний дэргэд оршиж, үрэлж хажууд нь байхаар болсон. Гэхдээ тэр надаас өөр. Түүнийг хайрласныхаа төлөө би хайрлуулаагүй. Тэр зөвхөн нарыг л санадаг. 

***

Нарыг хүсдэг дэлхий заримдаа гомддог болов уу? Амь амьдрал нь бүхэлдээ нартай холбоотой байхад нар бусдаас нь түүнийг онцолж хардаггүйд. 

- Би нарнаас хамааралтай. Миний өдөр түүгээр эхэлж, түүгээр дуусна. Гэхдээ түүнийх ийм биш. Зөвхөн би байж болохгүй. Тэр нарны бүх аймагт анхаардаг. 

***

Тэнгэрийн дунд оршдог нар заримдаа дургүйлхдэг болов уу? 

Бусдаас хамаагүй онцгой байвч тэнгэр түүнийг энхрийлэн тэвэрдэггүйд. 

- Би тэнгээрийн дунд оршдог. Түүний энгэрт хамгийн том зайг эзэлж, түүний бүх л ертөнцийг гэрэлтүүлэхийг хүснэ. Гэхдээ тэр ингэхийг хүсдэггүй, зөвхөн намайг хүсдэггүй. Одод түгсэн тайван тэнгэрт сараа тэврэн оршихыг илүүд үздэг. 


Piece of mindTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon