OKULLAR AÇILDIĞI İÇİN YAZAR 999999999999999999999 YIL AKTİF OLMAYACAK VE BU YÜZDENDE BU HİKAYE'Yİ BUGÜN BİTİRMEYE ÇALIŞACAK
Neyse başlayak çabuk olmam lazım
————
Azer'in Efsane Gözlerinden:
Evet kız kardeşim nedense artık çok erken kalkıyor.Normalde geç kalırdı.Acaba bişey olmuş olabilir mi?Olduysa hemen bana söylesin!Eve gelir gelmez onu sorguya çekicem!Ama ilk önce şu K.Kıbrıs'ın sürekli benle izlemek istediği filmi izlemem lazım...
Yunanistan bi parti düzenlemiş kardeşimi davet ediyor bizi etmiyor...Bu terslikte bi iş var...
Sushi ve Balığın Gözlerinden:
"Yandere olmak için sevdiğin çocuk veya kıza kavuşabilmek için ona aşık olanları öldürmen lazım."
"Tamam."
"İlk hedefin nedir?"
"Amerika..."
"Tamam.Sana yardım edeceğim."
"Tamam.Ha bu arada partiye seni de davet ettim gelicek misin?"
"Evet.Hatta bence Amerika'yı evinin bodrum katında öldür."
"Tamam.O zaman görüşürüz."
"Görüşürüz."
Hindi'nin Gözünden:
Yunanistan beni partiye davet etmiş.Hayret.Ama son davranışları yüzünden hayret denilemez...Acaba gitsemmi gitmesemmi?Korkuyorum...Ama yinede kültürümde birilerini kırmak saygısızlık olduğu için korkumu yenmeliyim...
Yazar'ın Gözünden:
NATO toplantısı bitmişti ve bütün herkes Yunanistan'ın partisine gitmek için hazırlanıyordu.Herkes elinden geldiğince güzel giyinmişti ama Yunanistan'ın gözüne girecek tek güzel bişey vardı...Türkiye...
Hindi'nin Gözünden:
Yunanistan'ın partisi 15:30'daydı ve saat 13:00'dı yani zamanım çok biraz dinlenebilirim.
Biraz dinlendim biraz ailemle vakit geçirdim ve saat 15:00'a geldi artık hazırlanmalıyım.
Türkiye'nin Üztüne Giydiği;
Tamam artık partiye gidebilirim.
Yunanistan ile evlerimiz karşı karşıya o yüzden direk karşıya geçicem o kadar.
Balığın Gözünden:
Partiye ilk gelen Türkiye olduğu için sevinmiştim.Diğerleri ne zaman gelicek diye sorduğunda yakında gelirler dediğimde çoktan gelmişler...Kesinlikle hiç ilginç ve garip değil(!)Neyse hadi partiye başlayalım.
Yazar'ın Gözünden:
Parti çok güzel ilerliyordu.Ama erkekler sürekli Türkiye ile ilgilendikleri için Yunanistan'ın siniri biraz bozuktu.Partinin sonlarında herkes evine dönecekken Amerika Türkiye'yi kendine çekti ve konuşmaya başladı;
"Gidebilirsin ama benimle geleceksin."
"Niye ve nereye?"
"Önemli değil."
...
Amerika'nın evindeydiler ve bodrum katına çıktılar.Türkiye sürekli soru soruyordu ama Amerika "Önemli değil." deyip yanıtlamıyordu.Sonra Amerika Türkiye'ye burda kalmasını söyleyerek odadan çıktı.Ama sonra kapıyı kilitledi...
Türkiye kapıyı kitlediğini anlayınca hemen kapıya koşup tekmelemeye,yumruk atmaya başladı.Yumruk atmak ve tekmelemek acısı yüzünden,kapının açılmyacağını anlaması yüzünden, bodrumun orta kısmına gelip yere çöküp ağlamaya başladı.Sonra telefonun yanında olduğunu fark ederek abisi Kazakistan'ı aradı.Olanları anlattı.Kazakistan "HEMEN GELECEĞİM!"deyip telefonu kapattı Amerika'nın evine sürmeye başladı.Ama aslında Amerika'nın niyeti kötü değildi...Türkiye'yi korumaya çalışıyordu aslında...Aslında Yunanistan'da ordaydı ve Amerika'yı öldürmeye çalışıyordu.Türkiye'yi almaya çalışıyordu.En sonunda Amerika'yı öldüremesede yaralamayı başarınca anahtarı Amerika'dan aldı ve bodrum katına koştu.O sırada Türkiye'nin üzüntü ve korkudan bayıldığını gördü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.•!Mon Tueur Obsede!•.
Fantasy"Çıkabilirsin ama benimle geliceksin." "Niye ve nereye?" "Önemli değil." ...