Türkiye'nin Mükemmel Gece Mavisi Gözlerinden
Ne güzel yatağımda mışıl mışıl uyurken şu lanet alarmın sesi çaldı.Her gün sürekli şu alarmın sesini duymaktan bıktım artık ya!Resmen insana son ses ani bi ses dinleterek işkenece ediyorlar.Dur bi'dakika...LAN SAAT 7 OLMUŞ İŞE GEÇ KALDIM LAN-HEMEN HAZIRLANMAM GEREK!
Türkiye'nin üstüne giydiği;
Halka şeklinde altın bir küpe(herkes bilir),Ay yıldız sembollü bir altın küpe ve kırmızı topuklu ayakkabı.(İnş anlatabilmişimdir)
Bişey yemeden koşa koşa evden çıkıp bi taksi tuttum ve NATO binasına gittim.
Yunan'nın Gözlerinden
İç ses:
NATO binasındaydım ve Türkiye yine benden gelmiş gecikmişti.Ama gözüme bişey çarptı,çok güzel giyinmişti...NE!NE ŞAÇMALIYOSUN YUNAN DÜŞMANINI GÜZEL BULAMASSIN!..Ama...Çok güzel duruyor...Bu güzelliğine alı koyamıyorum...Napıyosun sen Yunanistan!..Düşmanına aşık oldun!..Olacak işmi bu şimdi?...
Ugh..Neyse.
DIŞ SES
Ben:Artık toplantıya başlayacak mıyız?
Ame:Oh,evet başlıyoruz.
•^Time Skip^•
Yine Yunanistan XD
Toplantı her zamanki gibi sıkıcı geçmişti.Ama toplantı boyunca Türkiye'yi izledim.Güzel giyinmiş diye düşmanına aşık olmak ha?Şaka gibi.
O sırada Türkiye'nin otobüsü kaçırdığnı ve hiç taksi geçmediğini fark ettim.Kafası eğmiş yere azıcık yaşlı gözlerle hüzünlü bi şekilde bakıyodu.Acaba evine götürmeyi teklif etsem kabul eder miydi?Saçmalama Yunanistan!O senin düşmanın!Tabii ki reddeder!Ama yinede kendimi zorlayıp teklif edesim vardım...Yine de yapamıyordum...Reddedip etmeyeceğinden şüpheliydim...Ama sonra tüm cesaretimi toplayıp yanına gidecekken birde ne göreyim.Almanya beni farkedip benden önce davranmış.Sinirlerim bozulmuştu.Oraya gidip Almanya'yı dövesim vardı ama Türkiye var...Yapamam...Almanya bana bakıp sırıtıyordu.Bu benim daha da sinirimi bozdu ama kendimi tutmalıydım...
Sonra pek umursamayıp gittim çünkü daha da bakarsam kavga çıkacaktı.Eve varınca üstümü değiştirip kendimi yatağa attım ve sonra uykuya daldım...
Türkiye'nin Mükemmel Gözünden
Almanya beni evime bırakmıştı.Ve sürekli sırıtıyordu.Zaten bütün sülale bana aşık bi'tek Balık aşık değil.Ama toplantıda sürekli bana aşk dolu gözlerle bakıyodu.Yoksa bi an bana aşık mı oldu?Saçmalama Türkiye!O sana asla aşık olmaz!
Bunları düşünürken bir aşağıdan eşşek gibi bağrışmalar gelmeye başladı.
KKTC:ANNEĞ AÇIZHĞ ARTIHK BİZEĞ YEMEKĞH YAPH!!!!
KAZAK:KIZ TÜRKİYE KKTC DOĞRU SÖYLÜYO YEMEK YAP LAN!!
AZER:LAN TÜRKİYE YEMEKĞH VERH BİZEĞ YEMEKHĞ!!!
Hindi:GELİOM BEKLEYİN LEN!
Aç abilerim ve kızım yine eşşek gibi bağırarak yemek istiyorlar:')
Schogetten'in Gözünden
Sonunda Türkiye'ye teklif sunabildim!Toplantı boyunca aynı Yunanistan gibi Türkiye'yi izledim ve Balığın'da onu izlediğini fark ettim.Ettiğim an hemen sırıl sıklam aşık olduğunu anladım.Ve Türkiye teklifimi kabul ettiği an ona doğru sırıtmaya başladım.Siniri anlatılamaz...Mutluyum.Sadece mutluyum.Çünkü Türkiye teklifimi kabul etti.Ne kadar mutlu olduğum anlatılamaz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.•!Mon Tueur Obsede!•.
Fantasia"Çıkabilirsin ama benimle geliceksin." "Niye ve nereye?" "Önemli değil." ...