AMERİKA NAPTIN SEN!?

31 5 1
                                    

O sırada Kazakistan gelmişti ve Amerika'nın yaralı olduğunu gördü...Amerika kekeleyerek;

"B-Bod-rum k-ka-tın-a g-git.."

Dedi.Sonra Kazakistan bodrum katına gittiğinde kapının önünde Türkiye'nin baygın olduğunu ve Yunanistan'ın onu kucağına alıp Ambulans'ı aradığını gördü.Yunanistan Kazakistan'ı fark edince korkup şaşırdı.Ambulans geldiğinde Amerika'nın yaralı olduğunu görünce Ambulans'a ilk önce onu aldılar sonra Türkiye'yi.

...

Hastaneye geldiklerinde Amerika'nın yaralarını iyileştirdiler ve Türkiye'nin kilitli kalma korkusundan hafif panik atak geçirdiğini söylediler.Türkiye ayılınca yanında Yunanistan'ı gördü.Yunanistan ise o ayılınca gitti.Amerika evine gidiyordu ve Yunanistan onu takip ediyordu.Eve geldiklerinde Amerika Yunanistan'ı fark edince Ürperdi ve kaçmaya başladı ama Yunanistan onu yakaladı ve...öldürdü...

...

Yunanistan Türkiye'nin yanına yeni kıyafetlerle döndü.Türkiye niye kıyafetini değiştirdin diye soracakken Yunanistan onu ağzını kapattı ve doktorlar çıkabilirsiniz deyince onu evine götürdü...Kazakistan'da hastanenin önünde bekliyordu ve Yunanistan fark etmesin diye acil çıkıştan çıktı.

O gece Türkiye ve Yunanistan beraber yattılar...


.•!Mon Tueur Obsede!•.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin