İşte hayaller böyle yok olur

186 8 4
                                    

Patatislerim şimdi öncelikle ben Feyza. Elif Feyza Sevinç. Arkimin de başta dediği gibi bu hikayeyi birlikte yazıyoruz. Şimdi bir bölüm o, bir bölüm yazıyorum ama bu bölümün sonlarında yardımcı oldu. Sonuçta onun ilk hikayesi değil ama benim ilk. Acayip heyecanlıyım len ben :D

Multimedya: Merve

---------------------

Böyle biraz isyan ettikten sonra annem seslendi.

-Merve! Mervee!

-Efendim Mother?

-Hemen içeri gelir misin?

-Geliyorum mother, dedim ve PEMBE renkli odamdan çıkıp hemen salona gittim. Annem yeni gelmiş olan tekli koltuklardan birinde oturuyordu. Ben odaya girer girmez söylenmeye başladı.

-Kız ben sana demiyor muyum elin gavurlarına özenme diye. Mother da neymiş, anne diyeceksin, ana diyecek-

-Ay tamam anne, oldu mu?

-Evet, şimdi daha iyi.

-Anne artık neden beni buraya çağırdığını söyliyecek misin?

-Tabi ki de kızım, hemen söylüyorum. Senin yaşadığımız olaylardan çok etkilendiğini düşünüyorum ve bu yüzden de bir karar aldım. Eve çok yakın bir yere yeni bir spor salonu açılmış. Oraya gitmeni istiyorum. Böylelikle kafanı dağıtmış olursun.

-What? OMG! Ya hayır ya bu olamaz ya, ne olur anne ne olur gönderme beni, benim hayallerimle oynama ya, ben yaz tatili boyunca tüm gün uyuma rekorumu kıracaktım ya, anne ne olur yalvarırım gitmiyim ya, banane gitmiycem banane ya an-

-Kes sesini Merve, valla atarım terliği bak! Sus da motorun soğusun annecim. Gidilecek o salona, işte o kadar. İtiraz istemiyorum.

-Ya ama anne ben nele-

-Sus dedim sana. Gideceksin. Hatta bu pazartesi başlıyor canım kızım.

Bo pozortoso boşloyor conom kozom. Bu pazartesi diyor ya. Bugün zaten cumartesi. 1 gün uyku yetmez ki bana kadıığğnn. Off, istemiyorum ya istemiyorum. En iyisi suyuna gitmek. Bu da nasıl bir deyimse.

-Annişkom, aşkilettam, çikilettam, dünyanın en iyi annesi bak hem sen kıyamazsın ki kızına bitanem orada beni haşat ederler vallahi ha, sonra üzülürsün müzülürsün ama iş işten geçmiş olur benden söylemesi. Yani diyorum ki gel bu işten vazgeçelim. Ha? Ne dersin?

-Canım kızım, yemem ben bunları. Sen giderken ben dönüyordum.

-Annecim azıcık bekleseydin de beraber gitseydik olmaz mıydı yani?

-Kız ben sana kaç kere dedim anneyle dalga geçilmez diye. O salona gideceksin nokta.

-Dalga denizde olur mother! diye bağırarak odama kaçtım. Malum, terlik falan. Oda da oda değil, pembe müzesi mübarek. Neyse idare edicez artık. Kendimi küçük Merve'nin yatağına atarak uyku moduna girdim. Uyumadan önce düşündüğüm tek şey ise; bir Merve'nin hayalleri işte böyle yok edilir mother!

BİR KÜÇÜK MERCAN HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin