Part 3: Igra pocinje

25 10 5
                                    

                   Una POV:

Nervozno je čekala u kancelariji, pred očima joj je i dalje bio ubijeni decko,razmišljala je da nije ona možda bila kriva, da ga je više puta zvala da je bila sa njim, da poslala koju poruku više...
Shvatila je da je sve to bilo uzalud, ništa više neće vratiti Lazara u život, ali ono što je mogla da uradi jeste da uhvati njegovog ubicu...Kako zna i ume,nece birati sredstva da dodje do tog hladokrvnog ubice.
Teška vrata su se zatvorila,a u malu prostoriju ušao je njoj nepoznati muškarac,predstavio se kao gospodin Marcus koji radi sa njom i sa višim detektivom Nicolasem,na  slucaju ubijenog Lazara Dimitrijevica.
"Gospođice Una imao bih par pitanja,ako ste u stanju da mi odgovorite...?" - ljubazno je rekao gospodin Marcus, čekajući njen odgovor.
"Sta god zelite pitajte,sve cu Vam reci sto znam.." - odlucno rece Una gledajuci ga u oci.
"Dakle pošto ste bili sa pokojnikom u vezi, i bilo je pitanja da li ste sposobni da vodite istragu, jer ste pre pet godina takođe imali sličan problem, kada je preminuo vas otac i to je ostavilo težak utisak na vas, i sada kao da se istorija ponavlja... Kako možemo biti sigurni, da ćete biti na visini zadatka, da nećete pomešati privatno sa poslovnim?" - u jednom dahu je pitao sve ovo,kao da se plasio odgovora,Una uzdahnu,te popi celu casu vode koje se nalazila na stolu...
"Marcuse,mozda me ne poznajes dugo,ali nisam neka uplasena devojcica koja sam bila pre pet godina,odlucna sam zena,spremna za ovu borbu!Pruzi mi priliku da se pokazem,ako se posle nekog vremena slomim ili nemam sta da ponudim da pomognem ovom slučaju,onda me zamenite...Prihvatas li moju ponudu?" - Una mu pruzi ruku te joj Marcus dade svoju i rukovali su se,a onda upita Una ozbiljno.
"Kakvu je to poruku imao da mi poruci ubica?"- nestrpljivo je gledala kako Marcus odlazi iz sobice,te se posle par minuta vraca sa crnom kovertom,na kome se jasno videlo njeno ime.
"Nismo je otvarali,hteli smo da ti to sama uradis..."- rece Markus pazljivo joj pruzajuci rukavice,kako bi otvorila pismo...
Drhtavim rukama uze,i poce da ga otvara,jak muski parfem se prosirio sobicom,gusi je,sve ju je to gusilo,htela je ponovo poceti piti tablete,alkohol,praviti sranja u skoli,prebiti nekoga,samo da bi tata obratio paznju na nju...Ali ne,nece pokleknuti ponovo,zatvorila je oci,duboko udahnula,i ugledala slova na papiru...
"Igra tek pocinje,malena Una...
D." -

Ples sa ĐavolomWhere stories live. Discover now