minho
hyung
abim seni çağırıyochan hyung
niye kendisi yazmiyo da sana yazdırıyominho
off ne biliyim ben
engellemişsin çünkü ondanmışchan hyung
he evet engellemiştim
hayır gelmeyeceğimminho
tamam
*iletildi 11.34*
offff hyung
lütfen aç şunun engelini
benle uğraşıyochan hyung
napayimminho
off yürü git ben çok meraklıyım sanki sana yazmayachan hyung
değil misinminho
değilim
hadi gelicek misin gelmeyecek misin abim bir kere daha soruyo
baklava da yaptım gelchan hyung
BAKLAVA Mİ
30 dkya oradayımminho
oha 30 ne
sen gelene kadar abim bitirir hepsinichan hyung
söyle ayırsınminho
ayırmazmışchan hyung
sen ayırmaz mısın biricik hyunguna🥺🥺minho
😐
tamam ayırımchan hyung
bir tanesin senminho
ama bundan çıkarıl ne olacak🤠
beleşe iş yapmam benchan hyung
abisinin kardeşi işte
ikinizde çok çıkarcısınızminho
diyene bakchan hyung
neyim varmış?minho
sus konuşma
gel hemen yoksa aç kalırsınchan hyung
tamamdır çıkıyorum hemen
✔️✔️"Ne oldu yazdın mı, gelecek miymiş?" kafamı telefondan kaldırıp abime doğru çevirdim "Evet 30 dakikaya ordayim dedi." oflayıp konuşmaya başladı "Ne işi var da 30 dakikaya gelicem dedi bu piç normalde çağırdığım gibi damlardı." omzumu silktim "Bilmiyorum gelince ona sorarsın."
"Minhoo kapıya bak." gidip kapıyı açtığımda saçı ve kıyafetleri dağınık bir adet Chan bana bakıyordu, elini saçıma koyup karıştırdı. "Selam bücür naber" elini ittirdim "Yapma şunu küçük çocuğum sanki" gözlerini bana dikip bakmaya başladı. "Değil misin zaten?" "Değilim tabii 19 yaşındayım bilmem farkında mısın?" güldü "Küçük çocuksun yani, neyse içeri almayacak mısın beni? ayırdın mı baklava?" geçmesi için kenara çekildim. "Ayırdım dolapta"
"Ulan piç Chan nerdesin oğlum sen? 30 dakika dedin 1 saat oldu." Chan tabağı alıp koltuğa oturdu abimin söylemişini hiç dinlemiyor gibiydi abim de bunun farkına varmış olacak ki dürttü onu "Heeyy kime diyorum nerdeydin?" bir dilim baklavayı ağzına sokup konuşmaya başladı "Off Taeyong kafami siktin ha, işim vardı ondan geç kaldım?"
"Ne isin vardi hyung?" normalde asla ne yaptıklarıyla ilgilenmezdim ama bu sefer ne yaptığını ve bu kadar geç gelme sebebini merak etmiştim. Çünkü Chan çok dakik birisiydi 30 dakikaya oradayım dediyse tam 30 dakika sonra orda olurdu ne bir dakika fazla ne az.
Abimle biraz bakıştıktan sonra konuşmaya başladı. "Yani öyle önemli bi iş değildi ya boşver sen." tabağı masaya koydu ve konuşmaya devam etti. "Bu arada baklava süper olmuş ellerine sağlık." sanki bir şeyleri saklıyor gibiydi ama çok üstelemedim, sonuçta beni ilgilendirmiyordu değil mi? "Afiyet olsun hyung."
Telefonda beliren aramayla birden ortam sessizleşmişti. Abimin ve Chan'ın meraklı bakışları beni bulmuştu. Daha abim sormadan Chan hyung çoktan sormuştu sorusunu "Kim arıyor bu saatte?" ekrana baktım. "Arkadaşım bir şey söyleyecek sanırım" Kaşlarını kaldırdı. "Bu saatte?" "Evet, sorun ne ki? senin bu saatte burda olmanda bi sıkıntı yoksa onunda aramasında bi sıkıntı yok. Neyse odama gidiyorum ben sonra gelirim yanınıza." Arkamdan bana söylendiklerine çok emindim ama hiç onlarla uğraşmak istemiyordum.
Odama girdiğim gibi Jisung'un aramasını cevapladım.
Minchan fanartlarının güzelliğine ölürüm ulan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
do i wanna know/minchan
Fanfiction" Geceler, sabah söyleyemeyeceklerini Söylemen için vardır Minho"