@linoandkittens
linoandkittens GİTARİMA BAKİNN
hanji oha ne guzel bana versene
linoandkittens hyr kiskantaeoxo hani paran yoktu pic benden para isteyip duruyon
linoandkittens abe valla param yok chan hyung aldi zaten
taeoxo @gnabnahc ????gnabnahc ne güzel gitar almisim oyle gule gule kullan🙂
linoandkittens evet tesekkurler hyung :)taeyong
christopher bang.
buraya bakchan
😊
hayir cilekli makaronlarini ben yemedim
ve kulakligini ben kirmadimtaeyong
ONLARİ YİYEN SEN MİYDİN PİC
ve kulakligimi mi kirdin?chan
onlar icin yazmamis miydin?taeyong
HAYİR
MINHOYU SUCLAMİSTİM BUNLAR İCİN?chan
😊taeyong
😮💨
neyse tamam
hayirdir sen minhoya gitarlar falan almalar
ne is kardesime mi yuruyonchan
yok ne alaka gecen istediğini söylemişti bende supriz yapip almak istedimtaeyong
iyi oyle olsun bakalim
bize gelsene
minho bi kek yapmis var ya offffchan
geliyomtaeyong
cabuk gel yoksa bitterchan
yavas ye ayir banataeyong
hizli yiyom benchan
pic"Yavaş ye, tıkanacaksın," abim telefonla mesajlaşırken bir yandan da hızla keki ağzına sokuyordu. "Tokonmom." Keki ağzına alır almaz öksürmeye başladı. "Aynen, aptal tıkanmazmış. Yavaş ye, önünden alıyorlar sanki."
Masadaki suyu kafasına dikip konuşmaya başladı. "Chan'a kalmasın diye yiyorum." "Chan mi?" kafasını salladı. "evet buraya geliyor."
Birkaç dakika icinde kapı çaldı ve açamaya gittim. "Kek kaldi mi?" "Sanada merhaba hyung." hızlıca merhaba diyip salona daldı.
"Yavsak ya yemiş yine hepsini." Chan sinirle konuşurken abim oturduğu yerden gülüyordu. "Minho'm çok güzel olmuş ellerine sağlık. Chan keşke sende yiyebilseydin. Neyse bir sonraki sefere yersin artik."
"İnsan gibi yemeyi öğrenirsen evet yerim." abim tekrar telefonla ilgilenmeye başladı sanırım biriyle mesajlasiyordu. "Bu arada Chan Jia seninle görüşmek istediğini söyledi."
Chan bi bana bir de abime baktıktan sonra konuşmaya başladı. "Biliyorum sürekli mesaj atıp arıyor." abim konuşmaya devam etti. "Birlikte olmanızı isterim aslında Jia güzel kız." Chan'dan evet gibisinden mırıldanmalar çıktı. Kıskançlık tüm vücudumu sarmıştı.
Ardından biraz düşünceli bir ifadeyle cevap verdi, "Evet, Jia gerçekten harika birisi. Ama onunla arkadaş olarak devam etmeyi tercih ederim. Şu an ilişki düşünmüyorum."
Abim kafasını onaylarcasına salladı. "Anladım, senin kararın tabii ki ama arkadaşlığın ötesinde bir şey düşünürsen bana söyle ayarım sizi."
Ayaklarımdan göğüsume kadar çıkan bi' sıcaklık hissettim vücudum yanıyordu sanki. Kalbim hızla atmaya başladı ama hoş bi atış değildi bu. Hemen ayağa kalktım ve hızla lavaboya gidip kapıyı kilitledim. Soğuk suyu yüzüme çarptım.
"Tamam sakin ol çok abartıyosun su an abartılacak bir şey yok. Hem hoşlanmadığını söyledi di mi?" kendi kendime konuşupi kendimi avutuyordum.
derin bir nefes aldım, ardından aynaya bakarak kendime odaklandım. "Evet, sadece arkadaş olmak istediğini söyledi," dedim kendi kendime. "Bu kıskançlık normal değil Minho kendine gel."
Salona geri döndüğümde, abim ve Chan hala sohbet ediyorlardı. Bir süre konuşmalara kulak verdim, ancak içimdeki karmaşık duygular bir türlü buna izin vermiyordu. Bir türlü sakinleşmiyordu.
Abim, "Minho, her şey yolunda mı?" diye sordu. Başımı sallayarak "Evet" dedim, ama içimdeki kıskançlık ve belirsizlik duyguları hala beni deli ediyordu.
"Tamam o zaman." demesiyle Chan'la göz göze gelmem bir oldu. İçimdeki duygusal fırtına devam ediyordu. Ve Chan'ın bakışları kafamın daha çok karışmasına neden oluyordu.
Buna daha fazla dayanamayacağımı anladım ve odama gitmek için tekrar kalktım. "Ben odamdayım."
Odama giderek kapıyı hızla kapattım. İçimdeki içsel karmaşa, duvarlara yansıyan bir gölge gibi peşimi bırakmıyordu. Kalbim hızla atıyordu.
Chan'ın sözleri zihinimde bir labirente dönmüştü sanki. Adeta içsel bir karmaşa oluşturmuştu. duygusal olarak karışık hissetmiş, düşüncelerimin içinde kaybolmuştum. Ve net bir çıkış yolunun bulamıyordum.
Odamın içinde sessizlik hakimdi, ancak zihnimdeki gürültü devam ediyordu. Fakat odadaki bu sessizlik Chan'ın odaya girmesiyle bitmişti.
"Bizimkiler çağırıyor gelmek ister misin?" Aslında biraz dışarı çıkmak iyi gelebilirdi. Kafamı salladım. "Olur, hemen giyineyim bekleyin. Uzun sürmez zaten." Kafasıyla onayladı. "Tamam salonda bekliyoruz."
Hızlıca giyinip salona gittim. "Hazırım, gidebiliriz." Çıkıp abimin arabasına bindik ve buluşacağımız yere doğru yola çıktık.
Selam kızlarrrr 🤭 valla sizi de çok bekletiyorum kusura bakmayın yazarınız birazcık üşengeç maalesef... ve üniversite sınavına çalışıyorum ondan neyse umarım beğenmişsinizdir bölümü oy ve yorum atmayı unutmayınn💞
bu arada bu foto tam sey degil mi ozledim dedigin an 5dkya hemen motoruyla evine gelen erkek????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
do i wanna know/minchan
Fanfiction" Geceler, sabah söyleyemeyeceklerini Söylemen için vardır Minho"