saat, saniye ve salise. . .
'bu siktigimin abi bozuntusu sesini ne zaman kesecek?'
icimden bu cumleleri gecirdigimde elimde peceteyle kulagimdan akan kanlari temizliyordum.
orospu cocugu sert vurmustu.
aci hissetmiyordum ama canim yaniyordu.
ne var instagram kullanip erkek ve kiz arkadaslarim varsa ?
abiniz hic bu yuzden sizi olduresiye dovdu mu?
neyse cevaplariniz umrumda degil.
"vucudu neden boyle. kadin vucudu gibi. beline, kalcasina, goguslerine bak. kadin vucudu gibi."
abimin hakkimda soylediklerine sasirip bi hayli uzulmustum. oz abim vucudumu suzmus ve bu karara varmisti.
edepsizce. cok yazik.
neyse kan durmuyor hala.
yemedim hic bir sey ve sanirim acliktan nefesim kokuyor. ama ac degilim.
kimse onume gecip bana savrulan darbeleri durdurmayinca bu insanin zoruna gidiyor ve yemek yiyesi de gelmiyordu.
bi hayli bosvermis durumdayim ki kilo verdim bayagi.
.
ertesi gun kendi evimde degil de bi yabancinin evinde uyanmisim gibi hissettim..
boktan bir histi acikcasi.
herkesin minnet dolu sikik bakislari beynimi zonklatiyordu.
bunun oncesinde de benzer sebeplerden cok dayak yemis ayni aptal laflari isitmistim.
artik cidden kanima dokunmuyor veya zoruma gitmiyordu.
aslinda bu duruma alisip bosvermek gururuma dokunsa da siktigimin elimden bir sey gelmiyordu.
abimin bu tavirlarindan fazlasiyla biktim acikcasi.
defalarca yuzume tokat patlatmasi sonucu kulagimdan akan kanlar aklima gelince hala o gunki gibi hissetmek berbatti.bu ilk degildi. son da olmadi.