Hocam siz riyal misiniz

86 5 64
                                    

Minho

Dersteydik, aklım Jisung'da, bedenim sınıftaydı ve açıkçası bir bok anlamıyorum dersten karşımdaki matematik hocası sikim sonik işler nasıl yapılır bir havuz ananın aminin ne kadar suyuyla dolar gibisinden sorularla beynimin içindeki kol gibi yaraklilar kabilesinin baş rahibini sikiyor ama bir taraftan Jisung'u düşündükçe kızarıyor ve mutlu oluyorum. Bu yeni birşey değil, ilişkimiz olduğundan beri hep böyleyim.

Ben Jisung bebeğimi düşünürken nöbetçi öğrenci sınıfa girdi, çocuga yazık amina koyayım ya nefes nefese artık nerelere yolladilarsa...

"Lee Minho Yang Hyunsuk Hoca seni odasına çağırıyor. Ha birde Han Jisung'u. O burada mı?"

"Hayır burada değil koridor sonunda onun sınıfı, gösteririm sana."

"İyi dersler hocam"

"Sağol" dedi hoca.

Ve kesin beni ve Jisung'u rehbere yollicak

Nöbetçi öğrenci Jisung'u da çağırınca Yang Hyunsuk Hocanın yanına gitmek için öğretmenler odasına gittik Jisung biraz garipti... Sanki birisi ona zarar vermişti.

"Jisung ve Minho... Teşekkürler Hyunjin."

"Rica ederim Hocam. " dedi ve hafiften selam verip gitti.

"Şimdi size gelelim... Oturun karşıma."

Jisung bana baktı, oturdum o da benim yanıma geldi.

"Jisung bana herşeyi anlat şimdi neden fazladan puan istiyorsun ve ailenin sana nasıl davrandığı hakkında bana bilgi ver. Ona göre puan verceğim."

"Babam her sene birinci olmamı istiyor, 2. Sırada olduğumda kızıyor ve vuruyor, tabi bunları sürekli yapmıyor... Sadece benim en iyisi olup iyi yerlere gelmemi istiyor ve benim dersim en ufak düştüğünde sinirlerine hakim olamıyor... Uzun süredir notlarım düşmedi. Eğer ikinci olarak babamın karşısına çıkarsam beni okuldan alacağını söyledi ve ben okumak istiyorum. Köşebaşlarında ellerinde kendilerine sahte mutluluğu veren o içki pisliğini içip öylesine işlerde hayatımı mahvetmek istemiyorum."

"Anladım Jisung. Senin sınav notunu değiştirmem birinci olan kişiye haksızlık olur..."

Jisung'un yüzü düştü.

"Ama senin için yapacağım. Çünkü birinci olan kişi benim öğrencim ve kendisinin ailevi sorunları yok o yüzden sana puan ekleyeceğim. Ama bunu bir daha yapabilir miyim bilmiyorum."

★ Yıldızım parlıyordu ve ben aydınlanıyordum...★

"Notuna 10 puan ekleyeceğim, böylelikle 100 yani tam puan oluyor... Şimdi çocuklar... Size bir soru soracağım ve dürüstçe cevap vereceksiniz. Anlaştık mı?"

"Tabii tabii sorun hocam."

"Sen ve Minho. Sevgilisiniz. Değil mi?"

Jisung bana baktı
Ben Jisung'a baktım
Biz hocaya baktık
Hoca bize baktı
Tekrardan Jisung'a baktım
O da bana baktı

"N-nasıl biliyorsunuz? Oha hocam siz riyal misiniz?!" Dedi Jisung.

"Hocam gerçekten nasıl anladınız? Korkmaya başladım sizden..."

"Minho, kimse benim karşıma 'arkadaşı' için puan istemeye gelmedi. Gelemezde zaten. Ama sen geldin ve ben çok şaşırdım."

"Bunu bilmiyordum..."

"Okulun içinde ve okul dışında arkadaşlarınızın sizi duyabileceği ortamlarda sanki birbirinden gıcık kapan iki kişi gibisiniz. Ama öyle değil, çok seviyorsunuz deli gibi... Bende zamanında böyleydim, sizin kadarken. O yüzden anlıyorum. Hadi bakalım Jisung, notunu yükselttim. Minho, sevgiline iyi bak, üzme onu tamam mı? Şimdi sınıfınıza gidin, iyi dersler."

✷Ağdanın tadı güzelmiş✷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin