Kamufle

25 6 5
                                    

1 Ay Sonra


Çalışma odasında

Kai: Evrakları getirdim ama sende bir şirkete uğra.

Beomgyu: Birazdan çıkıcam merak etme.

Kai: Bu arada Janein teyzesine ulaşdık.

Beomgyu: Eee?

Kai: Aslında...Başının belaya girmesini istemiyor.Kız umrunda bile değil yani.

Beomgyu: Kızın parasını yerkendemi umrunda değildi acaba.Her neyse bu arada Jane nerede?

Kai: Jennie ile Lisanın yanındalar.

Beomgyu evrakları son kes gözden geçirip çantaya atar.Sonrasında ayağa kalkıp kapıya doğru yakınlaşır.

Beomgyu: Şirkete gidelim.

Kia: Tamam.


Taehyung'un evinden

Taehyung sabahtan beri çalışma odasından dışarı adımını atmamıştı.Bir şeyler karıştırdığı kesindi.Masasına oturmuş sürekli duvara bakarak bir şeyler düşünüyordu. Acaba neydi? Onu böyle derin düşüncelere daldıran o şey neydi?...Odada derin bir sessizlik hüküm sürüyordu derken kapının açılmasıyla sessizlik bir anda yok olmuştu.Taehyungun gözleri bir anda kapıdan içeri giren Yejiyi bulmuştu.


Yeji: Neden ben gerçekten bunu sorgular oldum!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yeji: Neden ben gerçekten bunu sorgular oldum!

Taehyung Yejiye yakınlaştı ve onu baştan ayağa süzmeye başladı.Hafif gülümseme ile konuşmaya başladı.

Taehyung: Hmm..Kendine haksızlık etme harika görünüyorsun.Pembe yakışmış.

Yeji: Asshh bu saçmalık pembe bana hiç yakışmadı aşırı iğrenç bir renk.Efendim ben neden bunlara katlanıyorum direk kızı gebertemiyor muyuz? Zaten ona sinirim bide yanına gidip arkadaş taklidi mi yapıcam? O kız olmasaydı Gyu geberip gidecekti!

Taehyung: Ama hala yaşıyor! Ve elimizi kolumuzu sallayarak gidip onu öldüremeyeceğimizde bariz değil mi? Binlerce koruma ile evden bahçeye bile çıkarmıyorlar kızı.

Yeji: Neden kızı evinde saklayasın ki be adam bırak defolsun gitsin çok mu umrunda san-

Taehyung: Ah Yeji can borcu nedir bilmez misin sen? Ve o kızı yanında saklaması aslında en böyük hatası ama farkında bile değil...

Yeji: Nasıl yani?

Taehyung iki elinide cebine sokarak pencere önüne doğru yürüyerek konuşmaya başlar

Karanlığın GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin