Yoongi Jimin'in yanına oturmuş derste proje sunumunu izliyorlardı. Tabii Yoongi daha çok Jimin'e minik not kağıtlarından özür dilemekle meşguldü
"Beni affeder misiniz tatlı şey??
Not kağıdını Jimin'e uzatırken Jimin ters bir bakış atarak notu okudu. Yoongi'ye belli etmeden sırıttı tam Yoongi'ye bakarken ciddi kalmaya çalıştı.
"Deminden güldüğüne yemin edebilirim ama kanıtlayamam"
Jimin'e yeni bir not kağıdını verdikten sonra Jimin fazla umursamadan notları cebine atıyordu. Aslında evde onları biriktirecekti.
"Hadi ama birazcık da olsa gül:(("
Bu notuda Jimin'e uzattıktan sonra Jimin'in hâlâ tripli olduğunu gören Yoongi Jimin'in beline doğru huylandırıcı bir harekette bulunurken Jimin ufak bir kırırdamayla hızla belini uzaklaştırırken Yoongi'nin elini tuttu.
"Bak güldün işte seviyorsun"
"Hm tuvalete gelsene bir sen göstericem ben sana sevmeyi"
Yoongi sırıtarak Jimin'in tuvalete gitmesinden 2 dakika sonra peşinden gitti tuvalete girdiğinde ise aynada saçını düzelten Jimin'e baktıktan sonra yanına ilerledi. Jimin ise tatlı bir biçimde hesap sorar gibi yapmıştı ama bir yandan ise hoşuna gidiyordu.
"Bana bak Yoongi"
"Gözlerimi alamıyorum ki senden"
"Neden beni sürekli kırdıktan sonra aşık gibi davranıyorsun"
"Seni kırdığım için defalarca bıkmadan özür diliyorum gerçekten kalbime bir şeyler yapıyorsun Jimin ve ben bundan şikayetçi değilim"
Yoongi sözünü bitirince Jimin'e doğru yürüdü Jimin'in sırtı duvara değdinde Yoongi'nin kollarının arasına sıkışmış tatlı tatlı bakarken Yoongi dayanamayıp Jimin'in yanağına bir öpücük kondurdu.
Civciv/Yoongim
Civciv
Yoongi ya okul çıkışı buluşucaktık ama:'(Yoongim
Ne mızmızsın jimin-ahCivciv
Ya:))
Yatakta da öyleyimdirYoongim
Hm öylemiCivciv
Noldu eskiden sapık mısın derdinYoongim
Eski eskide kaldı canımCivciv
Bebeğim sana gelsem film izlesek sarılarakYoongim
OlabilirCivciv
Yani kabul ediyorsunYoongim
EvetCivciv
YOONGİ NE DEMEK EVET
EVLENME TEKLİFİ EWGEGAGAYoongim
Uçma Jimin
Gel hadiCivciv
Tamamm