9

21 2 0
                                    

Jimin
yoongi?

Yoongim
jimin?

Jimin
günaydın dün gece cevap vermeden çıkmıştın

Yoongim
Hatırlamıyorum
Neyse ne oldu?

Jimin
İyi misin? Birşey mi yaptım

Yoongim
Hayır sadece anlamayacak kadar aptalsın
çevrimdışı

...

Yoongi Jimin'e aşık olmuştu evet aşık olmuştu ve bunu anlamadığı için Jimin'e kızıyordu. Hayatına girip ona aşık olduğu söyleyip hala arkadaşız nasıl diyebiliyordu, ona sinirliydi ama bir o kadarda aşıktı, ve şimdi kapı çalmış kapıyı kim olduğuna bile bakmadan açıp geri oturma odasına giderken onun sesini duydu.

"Yoongi" Jimin'in sesiyle duraksayıp yavaşça ona doğru döndü, Jimin kapıyı kapatıp yanına ilerledi "Sana bir şey oldu sandım, iyi misin? Birşey yaptıysam özür dilerim bebeğim" ardından kollarını Yoongi'ye sardı sıcak bir sarılma Yoongi'nin sinirini geçirmişti ardından Jimin ona tatlı tatlı baktı. Öyle güzel bakıyordu ki melekten varkı yoktu. Yoongi yavaşça yüzünü Jimin'in yüzüne yaklaştırırken o pembemsi dudaklara dudaklarını değdirdi.

İlk başta şaşkınlıktan karşılık veremeyen Jimin, daha sonradan yavaş yavaş karşılık vermeye başladı. Yoongi, onun üst dudağını emerken o da alt dudağını ısırdı, sanki ikiside her şeyi unutup sadece birbirlerine odaklanmıştı. Şuan sadece onlar vardı birbirleri için...

for love / yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin