"Jiminie" Yoongi'nin kucağında olan Jimin mayışmış bir şekilde Yoongi'yi dinliyordu. Minik tatlı sesiyle "hmm?" diyebildi. "Seni çok seviyorum Jimin" Jimin bunu duyunca yavaşça yüzünü Yoongi'nin göğsünden kaldırıp derin, derin ona baktı ve tatlı bir öpücük verdi. Daha sonrasında tekrar göğsünde uyuyakaldı...
...
Yoongi ve Jimin okula gitmiş derste ayrı kalıyorlardı mesajlaşırken bir sonraki dersin beraber olacağı için seviniyorlardı.
Yoongim / Jiminim
Wp konuşmasıYoongim
JiminJiminim
Efendim bebeğim aşkımmYoongim
Tuvalete gelsene:))Jiminim
Yoongi zaten az kaldı ya teneffüseYoongim
Niye beni istemiyor musun artık:(Jiminim
Ya olur mu öyle şey
Asla bırakmam seni güzelim aslaYoongim
Neyse tamam gel o zaman bekliyorumJiminim
İyi beYoongi tuvalette Jimin'i beklerken Jimin içeriye girdi. "Yoongi" Yoongi. Adı bu hayatta kendine ilk defa bu kadar güzel geliyordu, ama Jimin öyle tatlı öyle güzel söylüyordu ki adını, hayat duruyordu bir an.
"Jimin" Jimin'e yaklaştıktan sonra ellerini onun beline sararak kendine çekti. Burunları birbirine sürtmüşken bu sefer öpmedi onu Yoongi. Bu sefer ilk adımı Jimin'den bekliyordu.
"Yoongi böyle mi durucaz"
"Hm evet nolduki?"
"Hiç"
Yoongi aşırı eğleniyordu. Jimin'e biraz daha yaklaşıyor onu duvara sıkıştırıyorken Jimin'den beklediği hareket geldi. Evet Jimin Yoongi'nin dudaklarına yapışmış kendini çekip Yoongi'yi duvara sıkıştırıyorken bir andanda sert bir şekilde öpüşüyorlardı.
Hızını alamayıp kabine girip hızla kapıyı kilitleyen Jimin Yoongi'yi kucağında bulmuştu klozet kapağını açmadan oturmuş Yoongiyi de kucağında oturtmuş ıslak öpüşmelerine devam ederken zil çalmasıyla birbirlerinden nefes nefese ayrılıp bakıştılar.
Derin derin bakarlarken birbirlerine Yoongi'ye fısıldadı Jimin "Beni zorladın ama Yoongi, aferin sana şimdi kaç gün yüzüne bakamicam" dedikten sonra tam Yoongi ona birsey diyecekken kapı tıkladı. Yoongi telaşla cevap verdi.
"D-dolu"
Sessizce Jimin'e "Aferin güzelim şimdi ikimiz aynı anda çıkamayacağımız için kaldık burda"
🌠🍂🍁
Çok ani bir yerde bitirdim ama heyecanlı olsun diye. Umarım beğenirsiniz oy vermeyi unutmayın lütfen 💗🐈